Klik hier om je antwoord te annuleren.
14 juli 2014
Gewoon heel goed en betaalbaar met echt kundig en vriendelijk personeel
5 juli 2014
Omdat alles zeer overzichtelijk is en geweldig personeel die altijd voor je klaar staat
20 augustus 2013
Altijd correct geholpen en snel door de kassa.
Overzichtelijk, produkten zien er goed uit bijv de groente afdeling vers en netjes.
29 juli 2013
Prima service en goede keuze.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
88 Reviews Plaats review
Ton
|Gewoon heel goed en betaalbaar met echt kundig en vriendelijk personeel
Klant van Hoogvliet
|Omdat alles zeer overzichtelijk is en geweldig personeel die altijd
voor je klaar staat
Klant van Hoogvliet
|Altijd correct geholpen en snel door de kassa.
Klant van Hoogvliet
|Overzichtelijk, produkten zien er goed uit bijv de groente afdeling vers en netjes.
Klant van Hoogvliet
|Prima service en goede keuze.