Klik hier om je antwoord te annuleren.
21 september 2014
Een prettige en voordelige supermarkt om je boodschappen te doen.
20 september 2014
Nette winkel, vriendelijk personeel, goeie prijzen en aanbiedingen. Punten sparen prima!
18 september 2014
Hier kennen en herkennen ze de klant! Plezierig winkelen, je voelt je welkom.
Voel mij er thuis doordat ik altijd vriendelijk wordt geholpen. Verbeteren in de zomer de airco niet zo extreem koud
Supervriendelijk personeel en prima prijzen. Ook erg goede aanbiedingen. Sinds ze ook afprijzen vind ik ze helemaal geweldig.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
88 Reviews Plaats review
Ton Kuijvenhoven
|Een prettige en voordelige supermarkt om je boodschappen te doen.
Helma
|Nette winkel, vriendelijk personeel, goeie prijzen en aanbiedingen. Punten sparen prima!
Anke
|Hier kennen en herkennen ze de klant! Plezierig winkelen, je voelt je welkom.
Klant van Hoogvliet
|Voel mij er thuis doordat ik altijd vriendelijk wordt geholpen. Verbeteren in de zomer de airco niet zo extreem koud
Klant van Hoogvliet
|Supervriendelijk personeel en prima prijzen. Ook erg goede aanbiedingen. Sinds ze ook afprijzen vind ik ze helemaal geweldig.