Ontzettend aardig en vriendelijk personeel. Ik bestel mijn boodschappen altijd online, en toch weten ze binnen 2 weken mijn naam. Heel leuk.
9.1
0
Hilda de Zwart
|
Personeel is super vriendelijk en hulpvaardig, wat ik wel graag zou willen zien is wat meer buitenlandse groenten zoals kousenband daar er allerlei spullen verkocht worden om bijvoorbeeld roti te maken mis je net dat belangrijke wat er in hoort
9.3
0
Bas Canninga
|
De medewerkers staan altijd voor je klaar! Zeer deskundig en altijd vrolijk
8.4
0
Elisabeth de Jong-vanRoest
|
Ben Super tevreden over Hoogvliet, ten 1e, lekker dichtbij en ook een gezellige/goede sfeer.
8.0
0
Klant van Hoogvliet
|
Goede en overzichtelijke winkel, aardig en hulpvaardig personeel. Goede aanbiedingen.
Fijne winkel.
88 Reviews Plaats review
Karin
|Ontzettend aardig en vriendelijk personeel. Ik bestel mijn boodschappen altijd online, en toch weten ze binnen 2 weken mijn naam. Heel leuk.
Hilda de Zwart
|Personeel is super vriendelijk en hulpvaardig, wat ik wel graag zou willen zien is wat meer buitenlandse groenten zoals kousenband daar er allerlei spullen verkocht worden om bijvoorbeeld roti te maken mis je net dat belangrijke wat er in hoort
Bas Canninga
|De medewerkers staan altijd voor je klaar! Zeer deskundig en altijd vrolijk
Elisabeth de Jong-vanRoest
|Ben Super tevreden over Hoogvliet, ten 1e, lekker dichtbij en ook een gezellige/goede sfeer.
Klant van Hoogvliet
|Goede en overzichtelijke winkel, aardig en hulpvaardig personeel. Goede aanbiedingen.
Fijne winkel.