Aardig personeel, maar die mensen kunnen er waarschijnlijk ook niks aan doen dat ze werken voor een bedrijf (KPN) dat fout op fout stapelt waardoor je er nooit meer iets mee te maken wilt hebben.
4.3
0
Dieuwertje Akkaya
|
Al jaren trouwe klant van Hi, maar inmiddels toch denken aan overstappen... Hi is in vergelijking met anderen schrikbarend duur. Een vraag aan de telefoon werd niet goed afgehandeld, gelukkig in de winkel kon het probleem zo worden opgelost. Het personeel is alleen meer met elkaar in gesprek dan met de klant, zonde.
6.2
0
Karlan
|
1,5 jaar geleden een nieuw toestel gekregen bij mijn abonnement.
Na 1 jaar ging er iets stuk. Binnen twee weken was dit gerepareerd binnen de garantie. Een maand geleden ging er weer iets stuk. Binnen twee weken had ik mijn toestel weer terug. Alles viel binnen de garantie. Toen bleek de reparatie niet goed te zijn geweest. Toestel teruggebracht. Het is met spoed behandeld. Na 1 week kon ik het toestel weer ophalen. In de winkel hebben we het toestel uitgetest en was er iets anders niet goed. Het personeel was er niet blij mee. Na intern overleg hebben ze me een ander (nieuw en beter) toestel aangeboden, zonder bijbetaling. Geweldige service. Mij raken ze daar als klant niet snel kwijt.
8.8
0
Gesponsord
Klant van Hi winkel
|
Prima, ontspannen, laagdrempelige sfeer.
7.7
0
Klant van Hi winkel
|
of je nu komt voor informatie of een klacht altijd netjes en corect geholpen en daarom echt een keten waar service en kwaliteit op nummer 1 staat,daar kan de concurent nog een puntje aan zuigen,want klantvriendelijkheid is soms ver te zoeken zoals bij T-mobile
16 Reviews Plaats review
Peter Wybenga
|Aardig personeel, maar die mensen kunnen er waarschijnlijk ook niks aan doen dat ze werken voor een bedrijf (KPN) dat fout op fout stapelt waardoor je er nooit meer iets mee te maken wilt hebben.
Dieuwertje Akkaya
|Al jaren trouwe klant van Hi, maar inmiddels toch denken aan overstappen... Hi is in vergelijking met anderen schrikbarend duur. Een vraag aan de telefoon werd niet goed afgehandeld, gelukkig in de winkel kon het probleem zo worden opgelost. Het personeel is alleen meer met elkaar in gesprek dan met de klant, zonde.
Karlan
|1,5 jaar geleden een nieuw toestel gekregen bij mijn abonnement.
Na 1 jaar ging er iets stuk. Binnen twee weken was dit gerepareerd binnen de garantie. Een maand geleden ging er weer iets stuk. Binnen twee weken had ik mijn toestel weer terug. Alles viel binnen de garantie. Toen bleek de reparatie niet goed te zijn geweest. Toestel teruggebracht. Het is met spoed behandeld. Na 1 week kon ik het toestel weer ophalen. In de winkel hebben we het toestel uitgetest en was er iets anders niet goed. Het personeel was er niet blij mee. Na intern overleg hebben ze me een ander (nieuw en beter) toestel aangeboden, zonder bijbetaling. Geweldige service. Mij raken ze daar als klant niet snel kwijt.
Klant van Hi winkel
|Prima, ontspannen, laagdrempelige sfeer.
Klant van Hi winkel
|of je nu komt voor informatie of een klacht altijd netjes en corect geholpen en daarom echt een keten waar service en kwaliteit op nummer 1 staat,daar kan de concurent nog een puntje aan zuigen,want klantvriendelijkheid is soms ver te zoeken zoals bij T-mobile