Ten eerste werd ik er op aangesproken dat ik een paar minuten te laat was, de agenda was leeg want ik kon alle tijden boeken, maar ik snap dat als het druk is de planning in de war gaat. De eerste tests werd routinematig gedaan, de ogentest door de collega; uitermate routinematig en klinisch zeer correct maar ongeïnteresseerd. VV mocht ik in de winkel rondijken voor een montuur, de collega's lekker te keuvelen met elkaar, er staat een prima koffiemachine in de winkel maar die werd mij niet aangeboden, 1x een vraag of het allemaal lukte en dat ik ook in de laatjes mocht kijken als ik nog meer monturen wilde zien, na 20 minuten rondkijken maar vertrokken dat ik er even over na ging denken, maar mij niet gezien ik kom zelf uit de verkoop dus misschien ben ik te kritisch, maar bij een toch belangrijke beslissing, een bril bepaalt wel je aangezicht, wil ik advies. In mijn vorige woonplaats Hoorn had ik een fantastische Pearle waar ik altijd geweldig geholpen werd met advies of een montuur wel of niet bij mijn gezicht pastte, dus ik ga daar maar weer heen voor een nieuwe bril.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marjolijn Lohuis
|
Fijne winkel, prettig personeel en goede service!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ingrid Wilkemse
|
Ik ben vandaag super snel en correct geholpen … na een nare ervaring dacht ik ik ga nooit meer …. Maar bril ging stuk belde Hans en een vriendelijke dame heeft me te woord gestaan adviseerde langs te komen en zie nu …. Met nieuw monteur waar de oude glazen inpassen schrijf ik deze review bedankt Barbara komen zeker terug
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mart
|
Bril werd bij uitreiken niet afgesteld, geen info over schoonmaken, service oid.
Met rolstoel naar binnen, regen en dichtslaan deur, hoop geklooi, we werden wel aangekeken maar niet geholpen.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bert
|
Heel fijn en goed geholpen door vakkundige dame Barbarara die vermoedelijk staar constateerde en direct een verwijsbrief uitschreef voor de oogarts. Bleek zeer juiste constatering. Na staar operatie 3 brillen besteld op nieuwe sterkte: 1 voor dagelijks gebruik, 1 voor reserve en 1 zonnebril op sterkte. Ook eerlijke mening gegeven over welk montuur en glasvorm mij het beste stond. Ik ben echt uitstekend geholpen en perfect tevreden.
18 Reviews Plaats review
Robin van DIjk
|Ten eerste werd ik er op aangesproken dat ik een paar minuten te laat was, de agenda was leeg want ik kon alle tijden boeken, maar ik snap dat als het druk is de planning in de war gaat. De eerste tests werd routinematig gedaan, de ogentest door de collega; uitermate routinematig en klinisch zeer correct maar ongeïnteresseerd. VV mocht ik in de winkel rondijken voor een montuur, de collega's lekker te keuvelen met elkaar, er staat een prima koffiemachine in de winkel maar die werd mij niet aangeboden, 1x een vraag of het allemaal lukte en dat ik ook in de laatjes mocht kijken als ik nog meer monturen wilde zien, na 20 minuten rondkijken maar vertrokken dat ik er even over na ging denken, maar mij niet gezien ik kom zelf uit de verkoop dus misschien ben ik te kritisch, maar bij een toch belangrijke beslissing, een bril bepaalt wel je aangezicht, wil ik advies. In mijn vorige woonplaats Hoorn had ik een fantastische Pearle waar ik altijd geweldig geholpen werd met advies of een montuur wel of niet bij mijn gezicht pastte, dus ik ga daar maar weer heen voor een nieuwe bril.
Marjolijn Lohuis
|Fijne winkel, prettig personeel en goede service!
Ingrid Wilkemse
|Ik ben vandaag super snel en correct geholpen … na een nare ervaring dacht ik ik ga nooit meer …. Maar bril ging stuk belde Hans en een vriendelijke dame heeft me te woord gestaan adviseerde langs te komen en zie nu …. Met nieuw monteur waar de oude glazen inpassen schrijf ik deze review bedankt Barbara komen zeker terug
Mart
|Bril werd bij uitreiken niet afgesteld, geen info over schoonmaken, service oid.
Met rolstoel naar binnen, regen en dichtslaan deur, hoop geklooi, we werden wel aangekeken maar niet geholpen.
Bert
|Heel fijn en goed geholpen door vakkundige dame Barbarara die vermoedelijk staar constateerde en direct een verwijsbrief uitschreef voor de oogarts. Bleek zeer juiste constatering. Na staar operatie 3 brillen besteld op nieuwe sterkte: 1 voor dagelijks gebruik, 1 voor reserve en 1 zonnebril op sterkte. Ook eerlijke mening gegeven over welk montuur en glasvorm mij het beste stond. Ik ben echt uitstekend geholpen en perfect tevreden.