Ik kom al vele jaren voor mijn lenzen bij Hans Anders, vandaag was ik in het filiaal Grote Marktstraat Den Haag, ik had een afspraak en stond bij de balie met inmiddels nog 2 andere klanten. het duurde nogal maar oke het kan altijd wat uitlopen. er was 1 jongeman bezig met een klant voor een bril, en 1 mijnheer van de lenzen die was ook bezig met een klant. Er kwam een jongedame uit een ruimte achterin ons tegemoet, keek ons recht aan met een totaal ongeinteresseerde afwezige blik, zei niks en ging een andere ruimte in. ik heb nog even gewacht en ben er toen achteraan gegaan, de dame was bezig met een oogmeting. Ik gebaarde voor het raam of er iemand kon helpen aan de balie, ze keek me bevreemd aan en schudde nee. Ik ben weggegaan en kom er niet meer, ik bestel de lenzen wel online en voortaan dus naar een ander filiaal, wat een slechte reclame Hans Anders!!
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M
|
Ik word altijd erg goed geholpen door een dame die erg goed weet waar ze het over heeft.
Ik vind het dan ook erg fijn om elke keer terug te van naar deze winkel. Mijn familie gaat ook altijd terug naar haar.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
Het personeel luistert goed naar de wensen van de klant; geen opdringerige verkoop benadering. Alleen zijn uw monturen van uw eigen assortiment van slecht kwaliteit: zwaar, stug, kleine maten...heel 'magertjes' voor de prijs die men hiervoor moet betalen. Met de merkmonturen ben ik zeer tevreden, maar voor een leesbril ben ik niet bereid veel te betalen en nu heb ik er spijt van. Het personeel zou beter op de esthetische kant van de klant zijn/haar hoofd/gezicht moeten letten. Men hoef geen stylist te zijn, alleen goed naar de klant kijken. Voor de rest ben ik tevreden met de service van uw zaak aan de Grote Marktstraat in Den Haag.
7.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Het personeel luistert goed naar de wensen van de klant; geen opdringerige verkoop benadering. Alleen zijn uw monturen van uw eigen assortiment van slecht kwaliteit: zwaar, stug, kleine maten...heel 'magertjes' voor de prijs die men hiervoor moet betalen. Met de merkmonturen ben ik zeer tevreden, maar voor een leesbril ben ik niet bereid veel te betalen en nu heb ik er spijt van. Het personeel zou beter op de esthetische kant van de klant zijn/haar hoofd/gezicht moeten letten. Men hoef geen stylist te zijn, alleen goed naar de klant kijken. Voor de rest ben ik tevreden met de service van uw zaak aan de Grote Marktstraat in Den Haag.
7.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Het personeel luistert goed naar de wensen van de klant; geen opdringerige verkoop benadering. Alleen zijn uw monturen van uw eigen assortiment van slecht kwaliteit: zwaar, stug, kleine maten...heel 'magertjes' voor de prijs die men hiervoor moet betalen. Met de merkmonturen ben ik zeer tevreden, maar voor een leesbril ben ik niet bereid veel te betalen en nu heb ik er spijt van. Het personeel zou beter op de esthetische kant van de klant zijn/haar hoofd/gezicht moeten letten. Men hoef geen stylist te zijn, alleen goed naar de klant kijken. Voor de rest ben ik tevreden met de service van uw zaak aan de Grote Marktstraat in Den Haag.
34 Reviews Plaats review
M.A.
|Ik kom al vele jaren voor mijn lenzen bij Hans Anders, vandaag was ik in het filiaal Grote Marktstraat Den Haag, ik had een afspraak en stond bij de balie met inmiddels nog 2 andere klanten. het duurde nogal maar oke het kan altijd wat uitlopen. er was 1 jongeman bezig met een klant voor een bril, en 1 mijnheer van de lenzen die was ook bezig met een klant. Er kwam een jongedame uit een ruimte achterin ons tegemoet, keek ons recht aan met een totaal ongeinteresseerde afwezige blik, zei niks en ging een andere ruimte in. ik heb nog even gewacht en ben er toen achteraan gegaan, de dame was bezig met een oogmeting. Ik gebaarde voor het raam of er iemand kon helpen aan de balie, ze keek me bevreemd aan en schudde nee. Ik ben weggegaan en kom er niet meer, ik bestel de lenzen wel online en voortaan dus naar een ander filiaal, wat een slechte reclame Hans Anders!!
M
|Ik word altijd erg goed geholpen door een dame die erg goed weet waar ze het over heeft.
Ik vind het dan ook erg fijn om elke keer terug te van naar deze winkel. Mijn familie gaat ook altijd terug naar haar.
Klant van Hans Anders
|Het personeel luistert goed naar de wensen van de klant; geen opdringerige verkoop benadering. Alleen zijn uw monturen van uw eigen assortiment van slecht kwaliteit: zwaar, stug, kleine maten...heel 'magertjes' voor de prijs die men hiervoor moet betalen. Met de merkmonturen ben ik zeer tevreden, maar voor een leesbril ben ik niet bereid veel te betalen en nu heb ik er spijt van. Het personeel zou beter op de esthetische kant van de klant zijn/haar hoofd/gezicht moeten letten. Men hoef geen stylist te zijn, alleen goed naar de klant kijken. Voor de rest ben ik tevreden met de service van uw zaak aan de Grote Marktstraat in Den Haag.
Klant van Hans Anders
|Het personeel luistert goed naar de wensen van de klant; geen opdringerige verkoop benadering. Alleen zijn uw monturen van uw eigen assortiment van slecht kwaliteit: zwaar, stug, kleine maten...heel 'magertjes' voor de prijs die men hiervoor moet betalen. Met de merkmonturen ben ik zeer tevreden, maar voor een leesbril ben ik niet bereid veel te betalen en nu heb ik er spijt van. Het personeel zou beter op de esthetische kant van de klant zijn/haar hoofd/gezicht moeten letten. Men hoef geen stylist te zijn, alleen goed naar de klant kijken. Voor de rest ben ik tevreden met de service van uw zaak aan de Grote Marktstraat in Den Haag.
Klant van Hans Anders
|Het personeel luistert goed naar de wensen van de klant; geen opdringerige verkoop benadering. Alleen zijn uw monturen van uw eigen assortiment van slecht kwaliteit: zwaar, stug, kleine maten...heel 'magertjes' voor de prijs die men hiervoor moet betalen. Met de merkmonturen ben ik zeer tevreden, maar voor een leesbril ben ik niet bereid veel te betalen en nu heb ik er spijt van. Het personeel zou beter op de esthetische kant van de klant zijn/haar hoofd/gezicht moeten letten. Men hoef geen stylist te zijn, alleen goed naar de klant kijken. Voor de rest ben ik tevreden met de service van uw zaak aan de Grote Marktstraat in Den Haag.