Heb 6 weken geleden bril gekocht daar ,ging ik vorige week terug dacht dat hij los stond als ik ging lezen bibberde alles,ja zei ze komt omdat het leesgedeelte te klein is,nou zeg en dat zeggen ze nu pas ,ik moest maar een leesbril erbij nemen zei ze .Zagen ze dat niet toen die glazen aangemeten waren ?Voor mij nooit meer Hans anders Someren
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sanne
|
Helemaal niet tevreden over de Hans Anders Someren,
Ik had een afspraak gemaakt echter had dit geen zin want mensen zonder afspraak werden ook gewoon geholpen. Hierdoor heb ik een half uur moeten wachten.
De medewerkster die mij hielp had totaal geen interesse in mij, bij het brillen passen kwam geen enkele reactie of hulp. Daarbij werd meteen de bril besteld zonder te overleggen over welke glazen, verzekering etc. Zo kwam het eindbedrag ineens hoog uit zonder uitleg. Toen ik vroeg waar die kosten vandaan kwamen werd ik arrogant afgewuifd.
Ik ga hier nooit meer naartoe
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Tonny
|
Gisteren goed en vriendelijk geholpen (door Astrid) . Nam goed de tijd en heeft alles goed uitgelegd.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Margareth Slegers
|
Vandaag onvriendelijk, onpersoonlijk, onprofessioneel, laconiek contact gehad met een medewerkster
Niet aan te bevelen. Astrid?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
tiwke
|
sinds vorige eigenaar er niet meer is staat er onvriendelijk personeel meisje met donkere haren{astrid?} voor mij toch nog hans anders alleen niet meer in someren
46 Reviews Plaats review
Van keulen
|Heb 6 weken geleden bril gekocht daar ,ging ik vorige week terug dacht dat hij los stond als ik ging lezen bibberde alles,ja zei ze komt omdat het leesgedeelte te klein is,nou zeg en dat zeggen ze nu pas ,ik moest maar een leesbril erbij nemen zei ze .Zagen ze dat niet toen die glazen aangemeten waren ?Voor mij nooit meer Hans anders Someren
Sanne
|Helemaal niet tevreden over de Hans Anders Someren,
Ik had een afspraak gemaakt echter had dit geen zin want mensen zonder afspraak werden ook gewoon geholpen. Hierdoor heb ik een half uur moeten wachten.
De medewerkster die mij hielp had totaal geen interesse in mij, bij het brillen passen kwam geen enkele reactie of hulp. Daarbij werd meteen de bril besteld zonder te overleggen over welke glazen, verzekering etc. Zo kwam het eindbedrag ineens hoog uit zonder uitleg. Toen ik vroeg waar die kosten vandaan kwamen werd ik arrogant afgewuifd.
Ik ga hier nooit meer naartoe
Tonny
|Gisteren goed en vriendelijk geholpen (door Astrid) . Nam goed de tijd en heeft alles goed uitgelegd.
Margareth Slegers
|Vandaag onvriendelijk, onpersoonlijk, onprofessioneel, laconiek contact gehad met een medewerkster
Niet aan te bevelen. Astrid?
tiwke
|sinds vorige eigenaar er niet meer is staat er onvriendelijk personeel meisje met donkere haren{astrid?} voor mij toch nog hans anders alleen niet meer in someren