1 keer en nooit weer ga ik hier heen. 2 brillen gekocht waarvan ik door 1 niet goed kon kijken. Terug gegaan naar een ander filiaal maar dit kon niet, ik moest perse terug naar het filiaal in Losser. Kom ik in Losser staat dezelfde medewerker er van het andere filiaal. Wat krijg ik te horen: ik kan u niet helpen, kom maar terug als er een eigen medewerker aanwezig is.
Zo ben ik al een paar x voor niks geweest. Klacht ingediend. Krijg ik netjes een brief dat ze binnen 5 werkdagen contact met mij opnemen. Helaas is dit niet gebeurd. Terug een klacht ingediend. Krijg ik te horen dat ik terug moet naar het filiaal. Fijn dat ze dit niet hebben gemeld. Kom ik in het filiaal.. staat er weer een invaller. Ze kon me wederom niet helpen en vroeg of ik terug wou komen als een vaste mederwerkster aanwezig zou zijn. Inmiddels al bijna 10x in Losser geweest. Nooit serieus genomen en de bril is nog geen 1x doorgemeten.
Slechte service en waardeloze winkel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
marion
|
ik ga altijd naar hans anders omdat je daar vriendelijk word geholpen
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Snelle hulp, vriendelijk personeel en snelle levering. Zelf heb ik goed advies gehad. Hopelijk blijft het ook zo. ????
8.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Je wordt er keurig geholpen en er wordt niet opdringerig gedaan. En er is deskundige begeleiding.
9.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
deskundig, vriendelijk en oog voor detail, top personeel
17 Reviews Plaats review
Judith
|1 keer en nooit weer ga ik hier heen. 2 brillen gekocht waarvan ik door 1 niet goed kon kijken. Terug gegaan naar een ander filiaal maar dit kon niet, ik moest perse terug naar het filiaal in Losser. Kom ik in Losser staat dezelfde medewerker er van het andere filiaal. Wat krijg ik te horen: ik kan u niet helpen, kom maar terug als er een eigen medewerker aanwezig is.
Zo ben ik al een paar x voor niks geweest. Klacht ingediend. Krijg ik netjes een brief dat ze binnen 5 werkdagen contact met mij opnemen. Helaas is dit niet gebeurd. Terug een klacht ingediend. Krijg ik te horen dat ik terug moet naar het filiaal. Fijn dat ze dit niet hebben gemeld. Kom ik in het filiaal.. staat er weer een invaller. Ze kon me wederom niet helpen en vroeg of ik terug wou komen als een vaste mederwerkster aanwezig zou zijn. Inmiddels al bijna 10x in Losser geweest. Nooit serieus genomen en de bril is nog geen 1x doorgemeten.
Slechte service en waardeloze winkel.
marion
|ik ga altijd naar hans anders omdat je daar vriendelijk word geholpen
Klant van Hans Anders
|Snelle hulp, vriendelijk personeel en snelle levering. Zelf heb ik goed advies gehad. Hopelijk blijft het ook zo. ????
Klant van Hans Anders
|Je wordt er keurig geholpen en er wordt niet opdringerig gedaan. En er is deskundige begeleiding.
Klant van Hans Anders
|deskundig, vriendelijk en oog voor detail, top personeel