Deze week op afspraak voor een leesbril gaan kijken. De verkoopster was erg op dringend.
Heb je een afspraak voor een leesbril, probeerde ze mij nog een hoorapparaat aan te smeren, echt irritant. De manager van het filiaal in Goes liep al ijsberende een boterham naar binnen te proppen.
Dan heb je weinig tot geen respect voor de cliënten.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan en Tilly Pollemans
|
We zijn uiterst vriendelijk geholpen en hebben goede adviezen gekregen op basis de oogmeting. Ook geduldige en vakkundige adviezen w.b. het montuur.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
Ik ben heel tevreden vanwege hun deskundigheid en vriendelijkheid. Prijs kwaliteit vind ik ook heel belangrijk.
8.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
netjes geholpen,leuk en vakkundig personeel, goede sfeer
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Ik heb gewoon een prettig gevoel als ik bij Hans Anders ben!
112 Reviews Plaats review
Dick van der Berg
|Deze week op afspraak voor een leesbril gaan kijken. De verkoopster was erg op dringend.
Heb je een afspraak voor een leesbril, probeerde ze mij nog een hoorapparaat aan te smeren, echt irritant. De manager van het filiaal in Goes liep al ijsberende een boterham naar binnen te proppen.
Dan heb je weinig tot geen respect voor de cliënten.
Jan en Tilly Pollemans
|We zijn uiterst vriendelijk geholpen en hebben goede adviezen gekregen op basis de oogmeting. Ook geduldige en vakkundige adviezen w.b. het montuur.
Klant van Hans Anders
|Ik ben heel tevreden vanwege hun deskundigheid en vriendelijkheid. Prijs kwaliteit vind ik ook heel belangrijk.
Klant van Hans Anders
|netjes geholpen,leuk en vakkundig personeel, goede sfeer
Klant van Hans Anders
|Ik heb gewoon een prettig gevoel als ik bij Hans Anders ben!