Hans Anders Alphen aan de Rijn, vreselijk service daar. Als ik het hele verhaal moet vertellen ben ik morgen nog niet klaar. Het personeel heeft ons na het meten ander half uur alleen gelaten in de winkel. Ze vonden het met zijn drieën achter heel gezellig. Nou dat kan ik nog begrijpen maar nu komt het. Ik heb een nieuwe bril gekozen van Nike die ze moesten bestellen, na een paar dagen al een mail dat onze brillen binnen waren, wij er naar toe onze brillen halen. Tot mijn verbazing zat mijn nieuwe montuur er niet bij deze was niet meer te bestellen, ze vonden het niet noodzakelijk om mijn daarover even te bellen. mevrouw zei geef u bril, ik heb namelijk ook een nike bril op en wilde graag de zelfde omdat die goed zit. Ze haalde me glazen eruit en zetten de nieuwe erin ik dacht oke wat raar dit. Ik moest betalen en ze liet me ook een nieuwe nike montuur betalen, ik zei maar ik heb geen nieuwe, nee zegt ze u mag blij zijn dat u 50% korting krijg ik zeg 50% waarop, zij op die bril ik zei maar ik heb geen bril, na veel over en weer discusseren heb ik betaald en ben zeer ontevreden vertrokken. Ben naar een andere Hans Anders zaak gegaan en die hebben het allemaal opgelost. Dus kijk uit bij Hans Anders alphen daar lichten ze je op en laten je veel meer betalen dan nodig is. Jullie zouden je moeten schamen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R. van der Meij
|
Wij hadden met het gezin nieuwe brillen gekocht voor ons zoontje waren ze zo slecht dat hij hem niet kon dragen dus zijn we terug gegaan naar Hans Anders in Alphen aan den Rijn. Deze gaf als reden dat het ziekenhuis niet goed gemeten had dus wij een spoed afspraak gemaakt in het ziekenhuis om het opnieuw te laten meten. Komen we daar krijgen we te horen dat Hans Anders de glazen niet goed heeft geslepen Het DP of PD was niet goed dus wij weer terug naar Hans Anders de oogarts had al gebeld dus wij er weer heen Aangezien mijn vrouw dezelfde klachten heeft was afgesproken met de manager dat als de brillen van ons zoontje klaar waren die van mijn vrouw even opnieuw uitgemeten zouden worden. Wij vandaag terug de brillen ophalen De dame als we het een dame kunnen noemen ze behandelde ons in ieder geval als een hork een hond behandel ik beter als dat zij ons behandelde zij gelijk dat de computer het uit zou rekenen en weigerde ons verder te helpen uiteindelijk zij ze dat wij de winkel niet meer in mogen komen. ik kan zeggen dit varken want een ander woord heb ik niet voor haar komt de belofte niet na die we hadden afgesproken en dat schijnt voort dit filiaal normaal te zijn. Dus ga NOOIIT naar Hans Anders in Alphen aan den Rijn want de service is echt waardeloos.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R. van der Voorn
|
Ik kwam met mijn man gisterenochtend binnen, zijn er 4 medewerkers in gesprek met elkaar, wij zeggen goedemorgen, maar werden compleet genegeerd. Er kwam 1 medewerker naar ons toe om mijn zijn bril te herstellen. De andere 3 discussieerden hard verder. Wij vonden dat echt niet kunnen. Ga naar achteren met z'n drieën en praat daar verder. De bril is wel snel en goed gemaakt.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
Altijd gezellig, koffie is lekker en deskundig vriendelijk personeel
49 Reviews Plaats review
Van Rossum
|Hans Anders Alphen aan de Rijn, vreselijk service daar. Als ik het hele verhaal moet vertellen ben ik morgen nog niet klaar. Het personeel heeft ons na het meten ander half uur alleen gelaten in de winkel. Ze vonden het met zijn drieën achter heel gezellig. Nou dat kan ik nog begrijpen maar nu komt het. Ik heb een nieuwe bril gekozen van Nike die ze moesten bestellen, na een paar dagen al een mail dat onze brillen binnen waren, wij er naar toe onze brillen halen. Tot mijn verbazing zat mijn nieuwe montuur er niet bij deze was niet meer te bestellen, ze vonden het niet noodzakelijk om mijn daarover even te bellen. mevrouw zei geef u bril, ik heb namelijk ook een nike bril op en wilde graag de zelfde omdat die goed zit. Ze haalde me glazen eruit en zetten de nieuwe erin ik dacht oke wat raar dit. Ik moest betalen en ze liet me ook een nieuwe nike montuur betalen, ik zei maar ik heb geen nieuwe, nee zegt ze u mag blij zijn dat u 50% korting krijg ik zeg 50% waarop, zij op die bril ik zei maar ik heb geen bril, na veel over en weer discusseren heb ik betaald en ben zeer ontevreden vertrokken. Ben naar een andere Hans Anders zaak gegaan en die hebben het allemaal opgelost. Dus kijk uit bij Hans Anders alphen daar lichten ze je op en laten je veel meer betalen dan nodig is. Jullie zouden je moeten schamen.
R. van der Meij
|Wij hadden met het gezin nieuwe brillen gekocht voor ons zoontje waren ze zo slecht dat hij hem niet kon dragen dus zijn we terug gegaan naar Hans Anders in Alphen aan den Rijn. Deze gaf als reden dat het ziekenhuis niet goed gemeten had dus wij een spoed afspraak gemaakt in het ziekenhuis om het opnieuw te laten meten. Komen we daar krijgen we te horen dat Hans Anders de glazen niet goed heeft geslepen Het DP of PD was niet goed dus wij weer terug naar Hans Anders de oogarts had al gebeld dus wij er weer heen Aangezien mijn vrouw dezelfde klachten heeft was afgesproken met de manager dat als de brillen van ons zoontje klaar waren die van mijn vrouw even opnieuw uitgemeten zouden worden. Wij vandaag terug de brillen ophalen De dame als we het een dame kunnen noemen ze behandelde ons in ieder geval als een hork een hond behandel ik beter als dat zij ons behandelde zij gelijk dat de computer het uit zou rekenen en weigerde ons verder te helpen uiteindelijk zij ze dat wij de winkel niet meer in mogen komen. ik kan zeggen dit varken want een ander woord heb ik niet voor haar komt de belofte niet na die we hadden afgesproken en dat schijnt voort dit filiaal normaal te zijn. Dus ga NOOIIT naar Hans Anders in Alphen aan den Rijn want de service is echt waardeloos.
R. van der Voorn
|Ik kwam met mijn man gisterenochtend binnen, zijn er 4 medewerkers in gesprek met elkaar, wij zeggen goedemorgen, maar werden compleet genegeerd. Er kwam 1 medewerker naar ons toe om mijn zijn bril te herstellen. De andere 3 discussieerden hard verder. Wij vonden dat echt niet kunnen. Ga naar achteren met z'n drieën en praat daar verder. De bril is wel snel en goed gemaakt.
Klant van Hans Anders
|Altijd gezellig, koffie is lekker en deskundig vriendelijk personeel
Klant van Hans Anders
|Prima winkel, ik word altijd goed geholpen!