Staat als pakket afhaal punt en kun je selecteren als afhaalpunt, maar accepteert geen pakketten meer. Terwijl ze wel een groot bord met “pakketten” hebben. Van GLS krijg je sms/email dat je pakket afgeleverd wordt en daar zeggen ze doodleuk dat ze al 4 weken geen pakketten meer aan nemen van GLS. Het pakket raakt vervolgens vast in transit op deze manier. Zorg dan als winkel dat dit goed geregeld is met GLS zodat de klant niet voor niks komt en met een pakket vast komt te zitten.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Stijn
|
helaas geen goede ervaringen met deze winkel nav reparatie glasscherm iPad
1) repareren duurde heel lang, lang allang klaar, maar lieten ze nauwelijks weten, waardoor ik van niets wist
2) niet goed gerepareerd, met plakkerdjes op het LCD scherm ; ze gaven zelf aan een fout gemaakt te hebben, maar boden geen korting oid, zeiden dat die plakkerdjes niet zoveel uitmaakten etc (zag er niet uit!), kortom geen tegemoetkoming oid, erna had ik veel last van touch issues, raar schermgedrag van iPad!
3) andere reparateur gaf aan dat het prutswerk was
ik zou ergens anders heengaan, het spijt me
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
jan de waaier
|
voor de 6e keer geweest, kinderen kosten geld..... top service mannen!
3 Reviews Plaats review
Tommy
|Staat als pakket afhaal punt en kun je selecteren als afhaalpunt, maar accepteert geen pakketten meer. Terwijl ze wel een groot bord met “pakketten” hebben. Van GLS krijg je sms/email dat je pakket afgeleverd wordt en daar zeggen ze doodleuk dat ze al 4 weken geen pakketten meer aan nemen van GLS. Het pakket raakt vervolgens vast in transit op deze manier. Zorg dan als winkel dat dit goed geregeld is met GLS zodat de klant niet voor niks komt en met een pakket vast komt te zitten.
Stijn
|helaas geen goede ervaringen met deze winkel nav reparatie glasscherm iPad
1) repareren duurde heel lang, lang allang klaar, maar lieten ze nauwelijks weten, waardoor ik van niets wist
2) niet goed gerepareerd, met plakkerdjes op het LCD scherm ; ze gaven zelf aan een fout gemaakt te hebben, maar boden geen korting oid, zeiden dat die plakkerdjes niet zoveel uitmaakten etc (zag er niet uit!), kortom geen tegemoetkoming oid, erna had ik veel last van touch issues, raar schermgedrag van iPad!
3) andere reparateur gaf aan dat het prutswerk was
ik zou ergens anders heengaan, het spijt me
jan de waaier
|voor de 6e keer geweest, kinderen kosten geld..... top service mannen!