zaterdag 21 april j.l. was ik samen met mijn dochter in de winkel. Op dat moment was er 1 andere klant aan het afrekenen en de verkoopsters bleven samen praten met de klant bij de kassa. Intussen kwamen meer mensen in de winkel. Mijn dochter paste een jack, dit was te groot. Een kleinere maat hing niet op het rek maar er zat er één op een pop. Omdat niemand kwam helpen dachten wij het jasje zelf van de pop te halen. Dat lukte niet want er moest eerst een arm af. Op dat moment vroegen andere klanten of wij wisten waar de paskamers waren. Het kletsen en lachen bij de kassa ging intussen door. Ik vroeg toen of er iemand was die ons wilde helpen, ik kreeg eerst een boze blik en toen kwam mevrouw bij de pop kijken en vroeg waarom we per se dit jasje wilde hebben en snauwde mij toe; het is niet de bedoeling dat de klanten iets van een pop gaan halen. Ze ging eerst wel boven kijken of er daar nog 1 was. Na geruime tijd kwam ze met niets terug en kreeg ik nog een keer te horen dat het niet de bedoeling was enz. Het jasje werd van de pop gehaald met nog steeds een boos gezicht, de armen moesten alle 2 los. Sorry hoor, dat is niet onze schuld. Ze gaf het jasje aan mijn dochter en ja hoor, nog een keer; het is niet de bedoeling dat je dat zelf doet, en dat alles op een zeer onvriendelijke toon. Ze liep toen ook gelijk weg. Ik was zo boos en voelde me net een klein kind dat een uitbrander krijgt. Al jaren koop ik regelmatig kleding bij Gerry Weber in Rotterdam, Dordrecht en een enkele keer in Veenendaal en altijd uiterst vriendelijk en behulpzaam geholpen. Zoiets als in Breda is me nog nooit overkomen. Wij zijn ook gelijk weggegaan hoewel het jasje wel paste. Dit lijkt me niet de juiste manier om met je klanten om te gaan. Met vriendelijke groeten, C.A.de Jong-van Zeist Klantnr.320000091342
1 Review Plaats review
C.A.de Jong-van Zeist
|zaterdag 21 april j.l. was ik samen met mijn dochter in de winkel. Op dat moment was er 1 andere klant aan het afrekenen en de verkoopsters bleven samen praten met de klant bij de kassa. Intussen kwamen meer mensen in de winkel. Mijn dochter paste een jack, dit was te groot. Een kleinere maat hing niet op het rek maar er zat er één op een pop. Omdat niemand kwam helpen dachten wij het jasje zelf van de pop te halen. Dat lukte niet want er moest eerst een arm af. Op dat moment vroegen andere klanten of wij wisten waar de paskamers waren. Het kletsen en lachen bij de kassa ging intussen door. Ik vroeg toen of er iemand was die ons wilde helpen, ik kreeg eerst een boze blik en toen kwam mevrouw bij de pop kijken en vroeg waarom we per se dit jasje wilde hebben en snauwde mij toe; het is niet de bedoeling dat de klanten iets van een pop gaan halen. Ze ging eerst wel boven kijken of er daar nog 1 was. Na geruime tijd kwam ze met niets terug en kreeg ik nog een keer te horen dat het niet de bedoeling was enz. Het jasje werd van de pop gehaald met nog steeds een boos gezicht, de armen moesten alle 2 los. Sorry hoor, dat is niet onze schuld. Ze gaf het jasje aan mijn dochter en ja hoor, nog een keer; het is niet de bedoeling dat je dat zelf doet, en dat alles op een zeer onvriendelijke toon. Ze liep toen ook gelijk weg. Ik was zo boos en voelde me net een klein kind dat een uitbrander krijgt. Al jaren koop ik regelmatig kleding bij Gerry Weber in Rotterdam, Dordrecht en een enkele keer in Veenendaal en altijd uiterst vriendelijk en behulpzaam geholpen. Zoiets als in Breda is me nog nooit overkomen. Wij zijn ook gelijk weggegaan hoewel het jasje wel paste. Dit lijkt me niet de juiste manier om met je klanten om te gaan. Met vriendelijke groeten, C.A.de Jong-van Zeist Klantnr.320000091342