*** Ik heb meubels besteld met een specifieke leverdatum. Ik heb meubels besteld die op voorraad waren. Het is al 5 weken te laat en ik heb meubels noch geld. Op hun website staan deze meubels nog op voorraad. Ze misleiden kopers. *** Telefonische klantenservice is ook een complete mislukking. Je moet een half uur wachten op de verbinding en pas later te horen krijgen dat ze niets kunnen controleren en dat je moet wachten. Geen respect voor de klant. Ik moet mijn zaak afhandelen via een advocaat. Bestel niets bij hen, want het zal alleen problemen opleveren die enkele weken of maanden duren.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sierra
|
De ruitenwissers voor auto's bij gamma zijn waardeloos. Binnen no-time verslijten ze. Meerdere keren gekocht maar iedere keer is het negatief raak. Gebruik ze weinig en toch heb ik slecht zicht tijdens rijden met regen zelfs gevaarlijk. Niet bij iedere filiaal wordt je vriendelijk geholpen wanneer je verzoekt tot omruiling. En niet iedereen geeft je een nieuwe ruitenwisser. Heb deze ruitenwissers weg moeten gooien en bij een andere winkel dan Gamma nieuwe gekocht. Ik koop ze niet meer bij Gamma. Bij APK was ik zelfs afgekeurd. Waardeloos kwaliteit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ron
|
Gamma Alkmaar. Op 1-11 geweest met iemand met bus ivm ophalen 4 trellis schermen. Vooraf gecheckt,34 stuks aanwezig. Helaas 3 in hét rek. Bij navraag bij de bedrijfsleider liep een oudere medewerker mee."nee die staan ook niet buiten, u had gewoon moeten bellen meneer". Ik laat hem zien dat website nu ook aan geeft dat er 44 zouden moeten zijn. Ik vraag, hoe we dit op lossen. " Ja dan kunt u in HHW kijken". Ik moet zelf vragen of hij wil bellen of ze daar wel zijn, dit doet hij. Helaas kon er geen sorry vanaf. Service slecht. Geen nieuws helaas, in Hoorn 3 jaar geleden een soortgelijke ervaring gehad. Jammer
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Kabby Kabster
|
Klantvriendelijkheid is bij de gamma erg achteruit gegaan. Ik kocht onlangs de duurste bandschuurmachine die ze hadden. Deze ging na normaal gebruik binnen 2 maanden kapot.
Ik ging uit van een directe restitutie van het aankoopbedrag maar ik kreeg daarentegen een reparatie aangeboden. Ik had geen keuze dus ik ging ermee akkoord. Na 2 weken kreeg ik te horen dat het apparaat door overbelasting kapot is gegaan en dat hij dus niet gemaakt ging worden.
Ik kon alleen dezelfde bandschuurmachine met korting opnieuw kopen.
Ik vind dit echt onaanvaardbaar en schandalig! vandaar deze beoordeling
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Gamma.nl
|
Alles oke, het gaat heel fijn op deze manier te kopen
28 Reviews Plaats review
Szymon
|*** Ik heb meubels besteld met een specifieke leverdatum. Ik heb meubels besteld die op voorraad waren. Het is al 5 weken te laat en ik heb meubels noch geld. Op hun website staan deze meubels nog op voorraad. Ze misleiden kopers. *** Telefonische klantenservice is ook een complete mislukking. Je moet een half uur wachten op de verbinding en pas later te horen krijgen dat ze niets kunnen controleren en dat je moet wachten. Geen respect voor de klant. Ik moet mijn zaak afhandelen via een advocaat. Bestel niets bij hen, want het zal alleen problemen opleveren die enkele weken of maanden duren.
Sierra
|De ruitenwissers voor auto's bij gamma zijn waardeloos. Binnen no-time verslijten ze. Meerdere keren gekocht maar iedere keer is het negatief raak. Gebruik ze weinig en toch heb ik slecht zicht tijdens rijden met regen zelfs gevaarlijk. Niet bij iedere filiaal wordt je vriendelijk geholpen wanneer je verzoekt tot omruiling. En niet iedereen geeft je een nieuwe ruitenwisser. Heb deze ruitenwissers weg moeten gooien en bij een andere winkel dan Gamma nieuwe gekocht. Ik koop ze niet meer bij Gamma. Bij APK was ik zelfs afgekeurd. Waardeloos kwaliteit.
Ron
|Gamma Alkmaar. Op 1-11 geweest met iemand met bus ivm ophalen 4 trellis schermen. Vooraf gecheckt,34 stuks aanwezig. Helaas 3 in hét rek. Bij navraag bij de bedrijfsleider liep een oudere medewerker mee."nee die staan ook niet buiten, u had gewoon moeten bellen meneer". Ik laat hem zien dat website nu ook aan geeft dat er 44 zouden moeten zijn. Ik vraag, hoe we dit op lossen. " Ja dan kunt u in HHW kijken". Ik moet zelf vragen of hij wil bellen of ze daar wel zijn, dit doet hij. Helaas kon er geen sorry vanaf. Service slecht. Geen nieuws helaas, in Hoorn 3 jaar geleden een soortgelijke ervaring gehad. Jammer
Kabby Kabster
|Klantvriendelijkheid is bij de gamma erg achteruit gegaan. Ik kocht onlangs de duurste bandschuurmachine die ze hadden. Deze ging na normaal gebruik binnen 2 maanden kapot.
Ik ging uit van een directe restitutie van het aankoopbedrag maar ik kreeg daarentegen een reparatie aangeboden. Ik had geen keuze dus ik ging ermee akkoord. Na 2 weken kreeg ik te horen dat het apparaat door overbelasting kapot is gegaan en dat hij dus niet gemaakt ging worden.
Ik kon alleen dezelfde bandschuurmachine met korting opnieuw kopen.
Ik vind dit echt onaanvaardbaar en schandalig! vandaar deze beoordeling
Klant van Gamma.nl
|Alles oke, het gaat heel fijn op deze manier te kopen