Helaas zeer slechte ervaring, wasmachine gekocht die na 1 week kapot was. Expert heeft het direct doorgeschoven naar Samsung en na 2,5 week monteur geweest en gerepareerd. 2 maanden later machine weer kapot, weer wordt er door expert een monteur gestuurd van Samsung, dus weer een dikke week wachten, weer zonder wasmachine. De machine is nu 4 maand oud en ik heb er geen vertrouwen meer in overlegd met expert dat ik de machine kwijt wil, gaat niet door als hij nog 3e keer kapot gaat gaan ze het overwegen. Inderdaad het recht staat aan hun kant, maar de klantvriendelijk is hier toch ver te zoeken, of zo als de verkoper zei wat moeten wij met een kapotte machine. Dit is de eerste keer dat ik bij deze winkel ben geweest en tevens de laatste keer ja als je wat koopt zijn ze de vriendelijkheid zelve, kundig durf ik niet te zeggen, want ik kwam er per toeval achter dat er 50,00 cashback op de machine zat bij Samsung is mij bij de aankoop niet verteld.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Harke
|
Nette winkel, goed personeel
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Expert Boersma Delfzijl
|
Zeer prettige bediening en uitgebreide informatie. Bovendien prijstechnisch erg gunstig met een uitstekende service.
9.3
0
Klant van Expert Boersma Delfzijl
|
goede voorlichting en goede service
7.2
0
Cees
|
behulpzaam personeel die altijd meedenkt in oplossingen zeker bij noodgevallen die op korte termijn opgelost moeten worden, snelle bezorgservice die altijd aangepast worden aan de wensen van de klant
17 Reviews Plaats review
Magda
|Helaas zeer slechte ervaring, wasmachine gekocht die na 1 week kapot was. Expert heeft het direct doorgeschoven naar Samsung en na 2,5 week monteur geweest en gerepareerd. 2 maanden later machine weer kapot, weer wordt er door expert een monteur gestuurd van Samsung, dus weer een dikke week wachten, weer zonder wasmachine. De machine is nu 4 maand oud en ik heb er geen vertrouwen meer in overlegd met expert dat ik de machine kwijt wil, gaat niet door als hij nog 3e keer kapot gaat gaan ze het overwegen. Inderdaad het recht staat aan hun kant, maar de klantvriendelijk is hier toch ver te zoeken, of zo als de verkoper zei wat moeten wij met een kapotte machine. Dit is de eerste keer dat ik bij deze winkel ben geweest en tevens de laatste keer ja als je wat koopt zijn ze de vriendelijkheid zelve, kundig durf ik niet te zeggen, want ik kwam er per toeval achter dat er 50,00 cashback op de machine zat bij Samsung is mij bij de aankoop niet verteld.
Harke
|Nette winkel, goed personeel
Klant van Expert Boersma Delfzijl
|Zeer prettige bediening en uitgebreide informatie. Bovendien prijstechnisch erg gunstig met een uitstekende service.
Klant van Expert Boersma Delfzijl
|goede voorlichting en goede service
Cees
|behulpzaam personeel die altijd meedenkt in oplossingen zeker bij noodgevallen die op korte termijn opgelost moeten worden, snelle bezorgservice die altijd aangepast worden aan de wensen van de klant