als ik namen mag noemen: Etos Princenhage. Vandaag even binnen gelopen. Mijn gezoek werd opgemerkt door een medewerkster. Ze heeft mij geweldig geholpen. Ooit de winkel voorbij gelopen. Nu steeds vaker even naar binnen, dankzij klantvriendelijk- en deskundigheid en uiteraard klantvriendelijk prijzen. Veel complimenten, maar zeer verdiend. Dus inmiddels een klantenkaart.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
jasmijn keller
|
Tot vorige jaar was ik heel erg tevreden, Ik merk nu dat ik er minder graag kom. Er is nieuw team. Er wordt soms aan mij duidelijk gemaakt dat ik niet welkom ben. Een gezellige begroeting, graag gegeven hulp....ik vind het er niet meer. Terwijl ik hierdoor juist zo graag kwam. Ik vind het erg jammer. Ik hoop dat deze klacht serieus genomen word. Ik zou graag weer met meer plezier komen.
7.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Etos
|
Sinds de introductie van de Mijn Etos Klantenkaarten en de persoonlijke aanbiedingen is Etos concurrerender geworden in vergelijking met andere drogisterijketens. Service en vriendelijkheid was altijd al heel goed in dit filiaal!
9.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Etos
|
Personeel zeer vriendelijk en zorgen ervoor dat je 100 procent tevreden bent
8.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Etos
|
Omdat je, wanneer je iets niet kunt vinden, niet wordt weggestuurd met een wijsvinger van: DAAR. Personeel is echt behulpzaam, vriendelijk. Kortom, goed opgeleid personeel.
17 Reviews Plaats review
Leo Nolen
|als ik namen mag noemen: Etos Princenhage. Vandaag even binnen gelopen. Mijn gezoek werd opgemerkt door een medewerkster. Ze heeft mij geweldig geholpen. Ooit de winkel voorbij gelopen. Nu steeds vaker even naar binnen, dankzij klantvriendelijk- en deskundigheid en uiteraard klantvriendelijk prijzen. Veel complimenten, maar zeer verdiend. Dus inmiddels een klantenkaart.
jasmijn keller
|Tot vorige jaar was ik heel erg tevreden, Ik merk nu dat ik er minder graag kom. Er is nieuw team. Er wordt soms aan mij duidelijk gemaakt dat ik niet welkom ben. Een gezellige begroeting, graag gegeven hulp....ik vind het er niet meer. Terwijl ik hierdoor juist zo graag kwam. Ik vind het erg jammer. Ik hoop dat deze klacht serieus genomen word. Ik zou graag weer met meer plezier komen.
Klant van Etos
|Sinds de introductie van de Mijn Etos Klantenkaarten en de persoonlijke aanbiedingen is Etos concurrerender geworden in vergelijking met andere drogisterijketens. Service en vriendelijkheid was altijd al heel goed in dit filiaal!
Klant van Etos
|Personeel zeer vriendelijk en zorgen ervoor dat je 100 procent tevreden bent
Klant van Etos
|Omdat je, wanneer je iets niet kunt vinden, niet wordt weggestuurd met een wijsvinger van: DAAR. Personeel is echt behulpzaam, vriendelijk. Kortom, goed opgeleid personeel.