Slechte service. Krijgt na 4 maanden een 2de hands iPad met gebruikssporen als compensatie van een kapotte iPad iPad in augustus aangeschaft. Binnen 4 maanden 3 x opgestuurd ivm crashes. Een x zelfs meer dan een maand weggeweest. Na 4 maanden krijg ik een andere terug omdat de mijne niet te repareren is. Zit deze vol gebruikssporen. Mijn probleem opeens. Wat een slechte service
3.5
0
1
Klant van Dixons
|
Het personeel neemt de tijd voor je. Prima service bij defect. Ze mogen wat mij betreft wel iets goedkoper zijn. Maar belangrijkste is wel dat je altijd tevreden bent als je bij Dixons bent geweest. Ze geven uitgebreid uitleg als ik iets niet snap of domme vraag stel.
9.2
0
Klant van Dixons
|
Wat het personeel betreft, deze komen na wat er wordt belooft! De prijs - kwaliteit verhouding is zeer goed. Wat de prijzen betreft kunnen zij de concurrentie met andere zaken goed aan.
9.2
0
Gesponsord
Klant van Dixons
|
Ik vind dixons een top winkel met een breed assortiment, en een goede prijs klasse. Ik ben heel blij dat er z'n winkel is in nederland.
8.0
0
Klant van Dixons
|
Als ik een vraag heb over bijv. mijn telefoon e.d. is men altijd bereid om mij zo goed mogelijk te helpen. Laatst was ik in de Dixons te Raalte, om nieuwe oortjes voor mijn ipod te kopen. Deze hadden zij zelf niet, maar een medewerker ging in de zaak op internet, om mij te helpen aan een betrouwbare site die mij ook voor een betaalbare prijs wel de gewenste oortjes konden leveren. Hij wist dat hij mij niks kon verkopen, maar bleef me daarentegen wel helpen om een andere oplossing te zoeken. Wanneer ik nog eens een vraag heb op het gebied van elektronica, weet ik waar ik heen moet!
18 Reviews Plaats review
Mhgoen
|Slechte service. Krijgt na 4 maanden een 2de hands iPad met gebruikssporen als compensatie van een kapotte iPad
iPad in augustus aangeschaft. Binnen 4 maanden 3 x opgestuurd ivm crashes. Een x zelfs meer dan een maand weggeweest. Na 4 maanden krijg ik een andere terug omdat de mijne niet te repareren is. Zit deze vol gebruikssporen. Mijn probleem opeens. Wat een slechte service
Klant van Dixons
|Het personeel neemt de tijd voor je. Prima service bij defect. Ze mogen wat mij betreft wel iets goedkoper zijn. Maar belangrijkste is wel dat je altijd tevreden bent als je bij Dixons bent geweest. Ze geven uitgebreid uitleg als ik iets niet snap of domme vraag stel.
Klant van Dixons
|Wat het personeel betreft, deze komen na wat er wordt belooft! De prijs - kwaliteit verhouding is zeer goed. Wat de prijzen betreft kunnen zij de concurrentie met andere zaken goed aan.
Klant van Dixons
|Ik vind dixons een top winkel met een breed assortiment, en een goede prijs klasse. Ik ben heel blij dat er z'n winkel is in nederland.
Klant van Dixons
|Als ik een vraag heb over bijv. mijn telefoon e.d. is men altijd bereid om mij zo goed mogelijk te helpen. Laatst was ik in de Dixons te Raalte, om nieuwe oortjes voor mijn ipod te kopen. Deze hadden zij zelf niet, maar een medewerker ging in de zaak op internet, om mij te helpen aan een betrouwbare site die mij ook voor een betaalbare prijs wel de gewenste oortjes konden leveren. Hij wist dat hij mij niks kon verkopen, maar bleef me daarentegen wel helpen om een andere oplossing te zoeken. Wanneer ik nog eens een vraag heb op het gebied van elektronica, weet ik waar ik heen moet!