The poorest service that I have ever encountered in my 30 years dealing with Health Insurance in many countries...Communication and client-service unknown to them ! I made a huge mistake taking a policy with Ditzo...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lukasz Bulski
|
Ik raad het iedereen aan
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Wat is er vervelender dan keuzemenu’s, lange wachtrijen en uiteindelijk nóg niet geholpen worden. Daarom krijg je bij Ditzo tussen 08.30 en 22.00 uur binnen 2 uur antwoord op je berichtjes via WhatsApp, Facebook en Facebook Messenger. Ook in het weekend! Of een van onze medewerkers helpen je via onze live chat. Handig!
Margriet
|
Afgelopen jaar ook verzekerd bij Ditzo. Het afsluiten e.d gaat vlot en de app werkt ook prima. Verder niet nodig gehad.
Tot eind vh jaar. Heel vervelend dat de contracten met de ziekenhuizen zo laat rond zijn. Dat geeft onrust en de onrust is nog niet weg, want op de site van het ziekenhuis in de buurt staat dat het contract rond is, maar op de site van Ditzo niet. Om hier opheldering over te krijgen is mij tot op heden niet gelukt. Niet bereikbaar via WhatsApp, twee dagen geprobeerd te bellen. Al met al een twee uur in de wacht gestaan...niemand aan de lijn kunnen krijgen. Gisteren nog een mail gestuurd en nog geen antwoord. Het verdient geen schoonheidsprijs en ik hoop dat ik het komende jaar niet voor verrassingen kom te staan.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Seg
|
Vlotte online Ditzo omgeving.
Heb mijn zorgpas aanvraag in amper 5 minuten kunnen afronden.
1156 Reviews Plaats review
dawlat
|Top
Teeluck
|The poorest service that I have ever encountered in my 30 years dealing with Health Insurance in many countries...Communication and client-service unknown to them ! I made a huge mistake taking a policy with Ditzo...
Lukasz Bulski
|Ik raad het iedereen aan
Wat is er vervelender dan keuzemenu’s, lange wachtrijen en uiteindelijk nóg niet geholpen worden. Daarom krijg je bij Ditzo tussen 08.30 en 22.00 uur binnen 2 uur antwoord op je berichtjes via WhatsApp, Facebook en Facebook Messenger. Ook in het weekend! Of een van onze medewerkers helpen je via onze live chat. Handig!
Margriet
|Afgelopen jaar ook verzekerd bij Ditzo. Het afsluiten e.d gaat vlot en de app werkt ook prima. Verder niet nodig gehad.
Tot eind vh jaar. Heel vervelend dat de contracten met de ziekenhuizen zo laat rond zijn. Dat geeft onrust en de onrust is nog niet weg, want op de site van het ziekenhuis in de buurt staat dat het contract rond is, maar op de site van Ditzo niet. Om hier opheldering over te krijgen is mij tot op heden niet gelukt. Niet bereikbaar via WhatsApp, twee dagen geprobeerd te bellen. Al met al een twee uur in de wacht gestaan...niemand aan de lijn kunnen krijgen. Gisteren nog een mail gestuurd en nog geen antwoord. Het verdient geen schoonheidsprijs en ik hoop dat ik het komende jaar niet voor verrassingen kom te staan.
Seg
|Vlotte online Ditzo omgeving.
Heb mijn zorgpas aanvraag in amper 5 minuten kunnen afronden.