Zieke cavia gekocht! Discus neemt geen verantwoordelijkheid! 01-08-2017
Afgelopen zaterdag bij het uitzoeken van de cavia constateerde wij een "korstig oogje"
Om er zeker van te zijn dat wij een gezond diertje zouden aanschaffen hebben wij met de verkoopster afgesproken dat er dit weekend nog naar gekeken zou worden en om dan evt een behandeling op te starten.
maandag heeft mijn dochter de cavia's opgehaald ( twee stuks) en wederom zat er een korstje om het oog. ( een irritatie van het hooi , zo gezegd) het zal na een paar dagen weg gaan....
Na drie dagen heeft de cavia twee ontstoken ogen een snot neusje en een bovenste luchtweg infectie.
Cavia nummer twee is inmiddels ook ziek...
Mijn dierenarts heeft bevestigd dat een korst om het oog altijd behandeld dient te worden.
Discus is dit weekend nalatig geweest, er is geen behandeling gestart. Vervolgens hebben zij mijn dochter een zieke cavia verkocht en meegeven naar huis.
Eigenaresse is geenszins van plan haar verantwoordelijkheid hier voor te nemen.
Haar eerste reactie was: "je dochter heeft hier met de cavia's op de tocht gestaan en ik had haar nog gewaarschuwd "
(Was niet bepaald een prettige opening van het gesprek)
Ze wou nergens in tegemoed komen want ik had niet naar de dierenarts mogen gaan....
Op de vraag waarom er geen behandeling is gestart van het weekend kwam geen duidelijk antwoord. Na een wollig verhaal zou er een dierenarts uitvoerig naar hart en longen hebben geluisterd, maar eerder is het gesprek gaf ze toe dat er in het weekend niemand was die op het oogje kon letten....
Ze adviseerde mij contact op te gaan nemen met de geschillen commissie...
Erg jammer allemaal, zeker omdat ik ook geenszins van plan was om mijn hele rekening te verhalen.
Dit is de laatste keer dat ik in de discus mijn geld heb uitgegeven , wat onprofessioneel en inadequaat !
Ik wil iedereen aanraden om ergens anders je diertje te gaan kopen, dan wel heel voorzichtig te zijn en heel goed te kijken naar de conditie van het dier.
Janneke
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ilonka
|
Ik kom er altijd als ik iets nodig heb voor konijn of vogels. Erg vriendelijk en deskundig personeel.
8.8
0
G. Kuiper Kuiper
|
sfeer is goed. ook tussen baas en personeel
9.0
0
Klant van Discus
|
Een super winkel met onwijs klantvriendelijk personeel en ook zeer ervaren! Weten overal een antwoord op en zitten dus goed op hun plek. Een top zaak!!
8.3
0
Klant van Discus
|
leuke winkel waar alle medewerkers echt een hart voor dieren hebben. Zeer betrokken ook bij ons konijntje Binky welke zo ziek was en zelfs naar de Dierenkliniek Utrecht moest. Al koop je er niets en aaien mijn kinderen alleen de konijntjes maar, geen probleem.
127 Reviews Plaats review
Janneke
|Zieke cavia gekocht! Discus neemt geen verantwoordelijkheid! 01-08-2017
Afgelopen zaterdag bij het uitzoeken van de cavia constateerde wij een "korstig oogje"
Om er zeker van te zijn dat wij een gezond diertje zouden aanschaffen hebben wij met de verkoopster afgesproken dat er dit weekend nog naar gekeken zou worden en om dan evt een behandeling op te starten.
maandag heeft mijn dochter de cavia's opgehaald ( twee stuks) en wederom zat er een korstje om het oog. ( een irritatie van het hooi , zo gezegd) het zal na een paar dagen weg gaan....
Na drie dagen heeft de cavia twee ontstoken ogen een snot neusje en een bovenste luchtweg infectie.
Cavia nummer twee is inmiddels ook ziek...
Mijn dierenarts heeft bevestigd dat een korst om het oog altijd behandeld dient te worden.
Discus is dit weekend nalatig geweest, er is geen behandeling gestart. Vervolgens hebben zij mijn dochter een zieke cavia verkocht en meegeven naar huis.
Eigenaresse is geenszins van plan haar verantwoordelijkheid hier voor te nemen.
Haar eerste reactie was: "je dochter heeft hier met de cavia's op de tocht gestaan en ik had haar nog gewaarschuwd "
(Was niet bepaald een prettige opening van het gesprek)
Ze wou nergens in tegemoed komen want ik had niet naar de dierenarts mogen gaan....
Op de vraag waarom er geen behandeling is gestart van het weekend kwam geen duidelijk antwoord. Na een wollig verhaal zou er een dierenarts uitvoerig naar hart en longen hebben geluisterd, maar eerder is het gesprek gaf ze toe dat er in het weekend niemand was die op het oogje kon letten....
Ze adviseerde mij contact op te gaan nemen met de geschillen commissie...
Erg jammer allemaal, zeker omdat ik ook geenszins van plan was om mijn hele rekening te verhalen.
Dit is de laatste keer dat ik in de discus mijn geld heb uitgegeven , wat onprofessioneel en inadequaat !
Ik wil iedereen aanraden om ergens anders je diertje te gaan kopen, dan wel heel voorzichtig te zijn en heel goed te kijken naar de conditie van het dier.
Janneke
Ilonka
|Ik kom er altijd als ik iets nodig heb voor konijn of vogels. Erg vriendelijk en deskundig personeel.
G. Kuiper Kuiper
|sfeer is goed. ook tussen baas en personeel
Klant van Discus
|Een super winkel met onwijs klantvriendelijk personeel en ook zeer ervaren! Weten overal een antwoord op en zitten dus goed op hun plek. Een top zaak!!
Klant van Discus
|leuke winkel waar alle medewerkers echt een hart voor dieren hebben. Zeer betrokken ook bij ons konijntje Binky welke zo ziek was en zelfs naar de Dierenkliniek Utrecht moest. Al koop je er niets en aaien mijn kinderen alleen de konijntjes maar, geen probleem.