Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn recente bezoek aan deze salon. Ik had van tevoren aangegeven dat ik als gevolg van een ongeluk op de weg mogelijk 15 minuten later zou zijn. Ondanks deze melding werd ik bij aankomst in de salon expres nog eens 15 minuten extra laten wachten voor een overleg met de eigenaar. Uiteindelijk werd besloten om mij niet te behandelen, omdat dit hun strakke planning in de war zou brengen. Ik was erg teleurgesteld, vooral omdat ik anderhalf uur heb gereden om te horen te krijgen dat ik niet meer geholpen zou worden, slechts 15 minuten te laat door omstandigheden waar ik geen controle over had.
Wat mij ook stoorde, was het gebrek aan begrip dat ik ervoer tijdens mijn interactie met de mede-eigenaar. Hij kwam niet sympathiek over en bleef vooral praten vanuit hun eigen positie. Daarnaast weigerden ze om mijn aanbetaling van 50 euro terug te storten en dachten ze dat het een ' goede oplossing' was om deze aanbetaling te laten doorlopen. Ik werd min of meer verteld dat ik blij mocht zijn met deze "uitzondering". De opmerking van de eigenaar of dat hij "niet rijker of armer wordt van die aanbetaling", vond ik niet professioneel. Ik ben teleurgesteld in de aanpak van Dilara's hair salon. Daarnaast wil ik nog vermelden dat het gebrek aan sympathie van het personeel al snel werd bevestigd door zowel dorpsgenoten als mede-ondernemers in de omgeving. Jullie acties zijn immers al bekend. Teleurstellende circustent zijn jullie, meer niet. Fiasco.
Met vriendelijke groet,
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Brittney Kneefel
|
Gister (07/10/‘22), van zwart geverfd haar naar volledig blond gegaan. Super blij mee! Echt onwijs mooi!!! Ze werken heel deskundig, zijn altijd vriendelijk en willen je wens vervullen. totaal 10 uur gezeten maar 100% waard! Beste kapster Dilara en mijn vaste kapster nu. Ik raad haar aan voor donker haar veel optie behandelingen naar haar te gaan! ????
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Hacer
|
Elke keer als ik bel word er niet opgenomen dus ik ga niet
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Marja de Weerd
|
Sorry maar er zitten nu eenmaal bijna allemaal 10en bij, maar ze heeft het verdiend! Ik kom er nog niet zo lang, maar vraag het over een 10 tal jaren nog eens en ik zal dezelfde antwoorden geven. Het enige is dat het een pand is dat verzorging aan de buitenkant nodig heeft, maar voor de rest is het binnen schoon en netjes, geen tierelantijntjes, het gaat om wat ze doet voor je haar, en dat is perfect!
4 Reviews Plaats review
Isa
|Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn recente bezoek aan deze salon. Ik had van tevoren aangegeven dat ik als gevolg van een ongeluk op de weg mogelijk 15 minuten later zou zijn. Ondanks deze melding werd ik bij aankomst in de salon expres nog eens 15 minuten extra laten wachten voor een overleg met de eigenaar. Uiteindelijk werd besloten om mij niet te behandelen, omdat dit hun strakke planning in de war zou brengen. Ik was erg teleurgesteld, vooral omdat ik anderhalf uur heb gereden om te horen te krijgen dat ik niet meer geholpen zou worden, slechts 15 minuten te laat door omstandigheden waar ik geen controle over had.
Wat mij ook stoorde, was het gebrek aan begrip dat ik ervoer tijdens mijn interactie met de mede-eigenaar. Hij kwam niet sympathiek over en bleef vooral praten vanuit hun eigen positie. Daarnaast weigerden ze om mijn aanbetaling van 50 euro terug te storten en dachten ze dat het een ' goede oplossing' was om deze aanbetaling te laten doorlopen. Ik werd min of meer verteld dat ik blij mocht zijn met deze "uitzondering". De opmerking van de eigenaar of dat hij "niet rijker of armer wordt van die aanbetaling", vond ik niet professioneel. Ik ben teleurgesteld in de aanpak van Dilara's hair salon. Daarnaast wil ik nog vermelden dat het gebrek aan sympathie van het personeel al snel werd bevestigd door zowel dorpsgenoten als mede-ondernemers in de omgeving. Jullie acties zijn immers al bekend. Teleurstellende circustent zijn jullie, meer niet. Fiasco.
Met vriendelijke groet,
Brittney Kneefel
|Gister (07/10/‘22), van zwart geverfd haar naar volledig blond gegaan. Super blij mee! Echt onwijs mooi!!! Ze werken heel deskundig, zijn altijd vriendelijk en willen je wens vervullen. totaal 10 uur gezeten maar 100% waard! Beste kapster Dilara en mijn vaste kapster nu. Ik raad haar aan voor donker haar veel optie behandelingen naar haar te gaan! ????
Hacer
|Elke keer als ik bel word er niet opgenomen dus ik ga niet
Marja de Weerd
|Sorry maar er zitten nu eenmaal bijna allemaal 10en bij, maar ze heeft het verdiend! Ik kom er nog niet zo lang, maar vraag het over een 10 tal jaren nog eens en ik zal dezelfde antwoorden geven. Het enige is dat het een pand is dat verzorging aan de buitenkant nodig heeft, maar voor de rest is het binnen schoon en netjes, geen tierelantijntjes, het gaat om wat ze doet voor je haar, en dat is perfect!