Voor het eerst hier geweest. Wat een uitzuigers. Voor hiligts en een puntje knippen betaal je 337 euro. En dan zeggen bij de afspraak kosten hilligts 160 euro. Dat is niet gezegd. Bij het afrekenen komt er nog eens 140 euro bij voor de verf en 37 euro voor knippen. Dan moet je nog 50 euro aanbetalen want dan is je afspraak gegarandeerd. Slaat totaal nergens op.
Uitzuigers zijn het ik kom hier nooit meer.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Aysel
|
Ik heb hiervoor nooit me haar geverfd.
En heb heel lang zwart haar.
Mijn haar bleef super lang in de blondeer zitten werdt uitgewassen.
En ik moest weer wachten ondertussen voel ik aan me haar en trek ik een hele pluk haar uit me hoofd… afgebroken
Ik vraag of me haar nu uitgespoeld kan worden en volgens hun was er niks aan de hand. En is het normaal, normaal dit is niet normaal beetje haar verlies oké maar een hele pluk.
Meiden a.u.b. ga niet naar deze salon
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Fari
|
ben twee keer langs geweest. Met het vraag dat ik bruin wilde hebben. Met zo min mogelijk warme ondertoon. Had balayage gehad vorige jaar en had ontkleuring aan de onderkant. Vanaf de wortel tot mijn orenlengte waren mijn eigen kleur.
Eerst werd het ontkleurd in plukjes en een toner erop gedaan. Na 9 uur lang in de salon had gezeten kwam ik thuis en in het daglicht was het helemaal oranje geworden. Gebeld en mocht dan weer terug. Weer toner erop gedaan. Is wel donkerder geworden. Dat wel! Maar ben helemaal ginger geworden.
En eindresultaat is oranje met een niet goeie overloop. Gele plukjes en oranje overloop. Ik loop met 10 verschillende kleuren in mn haar nu. Terwijl ik alleen bruin wilde hebben met een mooie overloop ivm ontkleurde eindpunten.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Maantje
|
Op 17 juli heb ik een afspraak gehad bij dilara kapsalon. Voordat ik deze review schreef; heb ik deze kapsalon, gemaild, geapt en gebeld. Maar zoals vele van hun klanten weten zijn ze erg slecht bereikbaar. Ik wilde keratine behandeling, extension en een kleur zwart verven. Bij aankomst was ik wat later, dit had ik doorgegeven. Bij aankomst zei ze dat het geen probleem was en dat ze me ging behandelen. Over keratine behandeling zei ze dat in ieder geval pluizen wel wel zou gaan. Niet gebeurd! Ze heeft €150 euro berekend voor een keratine behandeling, waarop ze in haar mail verteld ik gebruik organische producten dus het is normaal dat het niks doet. Als het niks doet waarom gebruik je het dan? Voor €150 verwacht ik op zijn minst enig verschil. Mijn haar is geverfd maar dan heel mijn voorhuid. Niet goed gewassen waardoor ik nu met een zwarte voorhuid loop. Ook de keratine hebben ze op mijn voorhuid gesmeerd en veelste lang op laten zitten. Omdat ze bezig waren met telefoons en de hele tijd achter zitten. Ik heb sindsdien heftige hoofdpijn. Heb contact gezocht met huisarts en werd me verteld dat het echt gevaarlijk kan zijn als bepaalde producten zo lang op je voorhuid zitten. Uren lang!! Vervolgens heb ik OVERLEGD over extension. Ik gaf een bepaalde kleur aan en ze zei dat het niet kon. Ik zei letterlijk kies jij maar iets voor me uit, als het maar natuurlijk uitzit. Daar had ze op ingestemd. Ik hoorde de dame daar tegen haar collega zeggen pak maar de kleur waar we veel van hebben. Dus haar advies was op basis van wat veel over was, en niet wat het beste was voor mijn haar. De extension is niet tegen mijn haar aangelegd maar cm of 2 van af. Hierdoor zie je de extension heel erg. Terwijl er beloofd was dat de extension niet zichtbaar zou zijn. Ik kan niet lang haar niet in een staart doen, omdat het heel erg zichtbaar is. Daar heb ik dus rond €700 voor betaald. De kleuren komen niet overeen, en het is slecht in gezet. Nadat ik haar een bericht heb gestuurd, kwam ze nergens mee, maar ze was boos dat ik een klacht had. Zoals alle dames het hier zeggen, ze word boos op je als je een klacht hebt, en oplossing wilt. Ik ben vandaag naar aantal kapsalons gegaan die hebben bevestigd dat deze manier van extensions zetten verkeerd is, en dat het niet zo hoort. Het enige wat je van ze te horen krijgt, is dat je geen geld terug krijgt. Ze komt met bijzaken als je kwam te laat!! Als je eenmaal besluit om iemand te helpen ongeacht dat je te laat bent, moet je nu niet erover beginnen. Ze biedt je ook niks aan geen excuses niks. Ik heb bij de geschillencommissie een aanklacht ingediend en bij programma boos. Voor alle dames die hetzelfde hebben meegemaakt, stuur een berichtje onder mijn review, neem ik jullie aanklacht ook mee. Ik kan me zo erg in de verhalen vinden.
Bij het wassen van mijn haar pakten ze handdoek uit de vieze handdoek mand, mijn haar werd gedroogd met handdoek die bij een ander is gebruikt. Voor de rest kreeg ik geen serum crème, taft niks op mijn haar. Het werd niet in style gebracht. En zo veel meer!!! Ik kreeg een bedreiging dat in het van hun advocaat hoor, en dat ze beeld materiaal hebben. Die moet ik gaan zien. Als je daar gebruik van maakt voor je eigen doeleinden, moet je die openbaar maken ook. Ik betaalde €780 ter plekke en 100€ aanbetaald. Bij elkaar €900 kwijt voor wat? Ze hebben niet eens het fatsoen gehad om te zeggen we halen extensions uit, we doen het opnieuw op de goeie manier. Zelfs dat niet !!! Lees aub overal de reviews, voordat je reserveert.
Ps: ze hebben foto’s en filmpjes gemaakt van mijn haar die nooit zijn gepost op Instagram. Dat zegt al genoeg, zelf zij vinden hun eigen werk niet goed.
Ik hoor het van jullie dames als jullie ook meegaan in mijn aanklacht. We werken allemaal hard voor ons geld, het is niet eerlijk dat zijn je op hun manier bestelen. Ik zal de foto’s plaatsen, kijk maar of het €900 waard is.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Isa
|
Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn recente bezoek aan deze salon. Ik had van tevoren aangegeven dat ik als gevolg van een ongeluk op de weg mogelijk 15 minuten later zou zijn. Ondanks deze melding werd ik bij aankomst in de salon expres nog eens 15 minuten extra laten wachten voor een overleg met de eigenaar. Uiteindelijk werd besloten om mij niet te behandelen, omdat dit hun strakke planning in de war zou brengen. Ik was erg teleurgesteld, vooral omdat ik anderhalf uur heb gereden om te horen te krijgen dat ik niet meer geholpen zou worden, slechts 15 minuten te laat door omstandigheden waar ik geen controle over had.
Wat mij ook stoorde, was het gebrek aan begrip dat ik ervoer tijdens mijn interactie met de mede-eigenaar. Hij kwam niet sympathiek over en bleef vooral praten vanuit hun eigen positie. Daarnaast weigerden ze om mijn aanbetaling van 50 euro terug te storten en dachten ze dat het een ' goede oplossing' was om deze aanbetaling te laten doorlopen. Ik werd min of meer verteld dat ik blij mocht zijn met deze "uitzondering". De opmerking van de eigenaar of dat hij "niet rijker of armer wordt van die aanbetaling", vond ik niet professioneel. Ik ben teleurgesteld in de aanpak van Dilara's hair salon. Daarnaast wil ik nog vermelden dat het gebrek aan sympathie van het personeel al snel werd bevestigd door zowel dorpsgenoten als mede-ondernemers in de omgeving. Jullie acties zijn immers al bekend. Teleurstellende circustent zijn jullie, meer niet. Fiasco.
8 Reviews Plaats review
Moon
|Voor het eerst hier geweest. Wat een uitzuigers. Voor hiligts en een puntje knippen betaal je 337 euro. En dan zeggen bij de afspraak kosten hilligts 160 euro. Dat is niet gezegd. Bij het afrekenen komt er nog eens 140 euro bij voor de verf en 37 euro voor knippen. Dan moet je nog 50 euro aanbetalen want dan is je afspraak gegarandeerd. Slaat totaal nergens op.
Uitzuigers zijn het ik kom hier nooit meer.
Aysel
|Ik heb hiervoor nooit me haar geverfd.
En heb heel lang zwart haar.
Mijn haar bleef super lang in de blondeer zitten werdt uitgewassen.
En ik moest weer wachten ondertussen voel ik aan me haar en trek ik een hele pluk haar uit me hoofd… afgebroken
Ik vraag of me haar nu uitgespoeld kan worden en volgens hun was er niks aan de hand. En is het normaal, normaal dit is niet normaal beetje haar verlies oké maar een hele pluk.
Meiden a.u.b. ga niet naar deze salon
Fari
|ben twee keer langs geweest. Met het vraag dat ik bruin wilde hebben. Met zo min mogelijk warme ondertoon. Had balayage gehad vorige jaar en had ontkleuring aan de onderkant. Vanaf de wortel tot mijn orenlengte waren mijn eigen kleur.
Eerst werd het ontkleurd in plukjes en een toner erop gedaan. Na 9 uur lang in de salon had gezeten kwam ik thuis en in het daglicht was het helemaal oranje geworden. Gebeld en mocht dan weer terug. Weer toner erop gedaan. Is wel donkerder geworden. Dat wel! Maar ben helemaal ginger geworden.
En eindresultaat is oranje met een niet goeie overloop. Gele plukjes en oranje overloop. Ik loop met 10 verschillende kleuren in mn haar nu. Terwijl ik alleen bruin wilde hebben met een mooie overloop ivm ontkleurde eindpunten.
Maantje
|Op 17 juli heb ik een afspraak gehad bij dilara kapsalon. Voordat ik deze review schreef; heb ik deze kapsalon, gemaild, geapt en gebeld. Maar zoals vele van hun klanten weten zijn ze erg slecht bereikbaar. Ik wilde keratine behandeling, extension en een kleur zwart verven. Bij aankomst was ik wat later, dit had ik doorgegeven. Bij aankomst zei ze dat het geen probleem was en dat ze me ging behandelen. Over keratine behandeling zei ze dat in ieder geval pluizen wel wel zou gaan. Niet gebeurd! Ze heeft €150 euro berekend voor een keratine behandeling, waarop ze in haar mail verteld ik gebruik organische producten dus het is normaal dat het niks doet. Als het niks doet waarom gebruik je het dan? Voor €150 verwacht ik op zijn minst enig verschil. Mijn haar is geverfd maar dan heel mijn voorhuid. Niet goed gewassen waardoor ik nu met een zwarte voorhuid loop. Ook de keratine hebben ze op mijn voorhuid gesmeerd en veelste lang op laten zitten. Omdat ze bezig waren met telefoons en de hele tijd achter zitten. Ik heb sindsdien heftige hoofdpijn. Heb contact gezocht met huisarts en werd me verteld dat het echt gevaarlijk kan zijn als bepaalde producten zo lang op je voorhuid zitten. Uren lang!! Vervolgens heb ik OVERLEGD over extension. Ik gaf een bepaalde kleur aan en ze zei dat het niet kon. Ik zei letterlijk kies jij maar iets voor me uit, als het maar natuurlijk uitzit. Daar had ze op ingestemd. Ik hoorde de dame daar tegen haar collega zeggen pak maar de kleur waar we veel van hebben. Dus haar advies was op basis van wat veel over was, en niet wat het beste was voor mijn haar. De extension is niet tegen mijn haar aangelegd maar cm of 2 van af. Hierdoor zie je de extension heel erg. Terwijl er beloofd was dat de extension niet zichtbaar zou zijn. Ik kan niet lang haar niet in een staart doen, omdat het heel erg zichtbaar is. Daar heb ik dus rond €700 voor betaald. De kleuren komen niet overeen, en het is slecht in gezet. Nadat ik haar een bericht heb gestuurd, kwam ze nergens mee, maar ze was boos dat ik een klacht had. Zoals alle dames het hier zeggen, ze word boos op je als je een klacht hebt, en oplossing wilt. Ik ben vandaag naar aantal kapsalons gegaan die hebben bevestigd dat deze manier van extensions zetten verkeerd is, en dat het niet zo hoort. Het enige wat je van ze te horen krijgt, is dat je geen geld terug krijgt. Ze komt met bijzaken als je kwam te laat!! Als je eenmaal besluit om iemand te helpen ongeacht dat je te laat bent, moet je nu niet erover beginnen. Ze biedt je ook niks aan geen excuses niks. Ik heb bij de geschillencommissie een aanklacht ingediend en bij programma boos. Voor alle dames die hetzelfde hebben meegemaakt, stuur een berichtje onder mijn review, neem ik jullie aanklacht ook mee. Ik kan me zo erg in de verhalen vinden.
Bij het wassen van mijn haar pakten ze handdoek uit de vieze handdoek mand, mijn haar werd gedroogd met handdoek die bij een ander is gebruikt. Voor de rest kreeg ik geen serum crème, taft niks op mijn haar. Het werd niet in style gebracht. En zo veel meer!!! Ik kreeg een bedreiging dat in het van hun advocaat hoor, en dat ze beeld materiaal hebben. Die moet ik gaan zien. Als je daar gebruik van maakt voor je eigen doeleinden, moet je die openbaar maken ook. Ik betaalde €780 ter plekke en 100€ aanbetaald. Bij elkaar €900 kwijt voor wat? Ze hebben niet eens het fatsoen gehad om te zeggen we halen extensions uit, we doen het opnieuw op de goeie manier. Zelfs dat niet !!! Lees aub overal de reviews, voordat je reserveert.
Ps: ze hebben foto’s en filmpjes gemaakt van mijn haar die nooit zijn gepost op Instagram. Dat zegt al genoeg, zelf zij vinden hun eigen werk niet goed.
Ik hoor het van jullie dames als jullie ook meegaan in mijn aanklacht. We werken allemaal hard voor ons geld, het is niet eerlijk dat zijn je op hun manier bestelen. Ik zal de foto’s plaatsen, kijk maar of het €900 waard is.
Isa
|Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn recente bezoek aan deze salon. Ik had van tevoren aangegeven dat ik als gevolg van een ongeluk op de weg mogelijk 15 minuten later zou zijn. Ondanks deze melding werd ik bij aankomst in de salon expres nog eens 15 minuten extra laten wachten voor een overleg met de eigenaar. Uiteindelijk werd besloten om mij niet te behandelen, omdat dit hun strakke planning in de war zou brengen. Ik was erg teleurgesteld, vooral omdat ik anderhalf uur heb gereden om te horen te krijgen dat ik niet meer geholpen zou worden, slechts 15 minuten te laat door omstandigheden waar ik geen controle over had.
Wat mij ook stoorde, was het gebrek aan begrip dat ik ervoer tijdens mijn interactie met de mede-eigenaar. Hij kwam niet sympathiek over en bleef vooral praten vanuit hun eigen positie. Daarnaast weigerden ze om mijn aanbetaling van 50 euro terug te storten en dachten ze dat het een ' goede oplossing' was om deze aanbetaling te laten doorlopen. Ik werd min of meer verteld dat ik blij mocht zijn met deze "uitzondering". De opmerking van de eigenaar of dat hij "niet rijker of armer wordt van die aanbetaling", vond ik niet professioneel. Ik ben teleurgesteld in de aanpak van Dilara's hair salon. Daarnaast wil ik nog vermelden dat het gebrek aan sympathie van het personeel al snel werd bevestigd door zowel dorpsgenoten als mede-ondernemers in de omgeving. Jullie acties zijn immers al bekend. Teleurstellende circustent zijn jullie, meer niet. Fiasco.
Met vriendelijke groet,