Pakket niet thuis geleverd. Was hele dag thuis. Niets aangeboden of achtergelaten. Lezen mail hierover maar nemen geen contact op. Zelf moeten bellen. Geen oplossing. Maar te zien of ik het geld terug krijg.
Reageren enkel op review. Factuur nota bene meegestuurd als bewijs aankoop maar kunnen niks terugvinden. Zegt genoeg
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M Wagemans
|
De hardloopwinkel webshop.
Ik las goede reviews over de fysieke winkels.
Vorige week een bestelling geplaatst en betaald in de webshop.
Wel meteen een automatische bevestiging van ontvangst gekregen maar daarna niets meer gehoord. Vreemd.
Na 5 dagen een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef. Antwoord: heeft u de schoenen niet ontvangen?
Tot op heden geen bericht dat de schoenen zijn verstuurd.
En natuurlijk niets ontvangen.
Mijn advies: niets bestellen bij de webshop!
Het werkt niet.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Roland
|
Goedenavond,
Vanmiddag teruggegaan met de laatste aankoop: HOKA Bondi 6. Na circa 150 kilometer hardlopen en 750 kilometer wandelen scheurt het bovenwerk los van de zool terwijl de rest van de schoen nog als nieuw is. Gevraagd of men dit met de vertegenwoordiger van HOKA wilde opnemen wat dit lijkt op een fabricagefout. De dame in de winkel vertelde dat dit heel normaal was: na 400 kilometer zijn HOKA’s simpelweg op. Het is een zeer zachte schoen en die gaan nu eenmaal kort mee. Bovendien, een abonnement op een sportschool is duurder dan een set hardloopschoenen dus waar gaat het over. Nee hoor, heel normaal en niets aan te doen.
Wij vinden het een absurde reactie voor nauwelijks gebruikte en goed onderhouden hardloopschoenen. De vorige schoenen van Mizuno en Adidas gingen eindeloos mee. De service van De Hardloopwinkel naar hun vaste klanten is zeer teleurstellend en wij zullen dan ook in mailcontact treden met HOKA. Ten eerste moeten zij weten dat het bovenwerk van de de Bondi 6 heel snel scheurt (terwijl de rest van de schoen nog als nieuw is) en ten tweede moeten zij weten hoe winkels over hun schoenen praten en HOKA-klanten behandelen. Op deze manier is het niet zo vreemd dat steeds meer mensen online gaan winkelen want daar wordt je als vaste klant niet weggestuurd als je een vraag of opmerking hebt.
Kortom, na diverse aankopen bij De Hardloopwinkel rennen wij heel snel naar een ander. Wat een beroerde klantbehandeling!
3 Reviews Plaats review
M
|Pakket niet thuis geleverd. Was hele dag thuis. Niets aangeboden of achtergelaten. Lezen mail hierover maar nemen geen contact op. Zelf moeten bellen. Geen oplossing. Maar te zien of ik het geld terug krijg.
Reageren enkel op review. Factuur nota bene meegestuurd als bewijs aankoop maar kunnen niks terugvinden. Zegt genoeg
M Wagemans
|De hardloopwinkel webshop.
Ik las goede reviews over de fysieke winkels.
Vorige week een bestelling geplaatst en betaald in de webshop.
Wel meteen een automatische bevestiging van ontvangst gekregen maar daarna niets meer gehoord. Vreemd.
Na 5 dagen een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef. Antwoord: heeft u de schoenen niet ontvangen?
Tot op heden geen bericht dat de schoenen zijn verstuurd.
En natuurlijk niets ontvangen.
Mijn advies: niets bestellen bij de webshop!
Het werkt niet.
Roland
|Goedenavond,
Vanmiddag teruggegaan met de laatste aankoop: HOKA Bondi 6. Na circa 150 kilometer hardlopen en 750 kilometer wandelen scheurt het bovenwerk los van de zool terwijl de rest van de schoen nog als nieuw is. Gevraagd of men dit met de vertegenwoordiger van HOKA wilde opnemen wat dit lijkt op een fabricagefout. De dame in de winkel vertelde dat dit heel normaal was: na 400 kilometer zijn HOKA’s simpelweg op. Het is een zeer zachte schoen en die gaan nu eenmaal kort mee. Bovendien, een abonnement op een sportschool is duurder dan een set hardloopschoenen dus waar gaat het over. Nee hoor, heel normaal en niets aan te doen.
Wij vinden het een absurde reactie voor nauwelijks gebruikte en goed onderhouden hardloopschoenen. De vorige schoenen van Mizuno en Adidas gingen eindeloos mee. De service van De Hardloopwinkel naar hun vaste klanten is zeer teleurstellend en wij zullen dan ook in mailcontact treden met HOKA. Ten eerste moeten zij weten dat het bovenwerk van de de Bondi 6 heel snel scheurt (terwijl de rest van de schoen nog als nieuw is) en ten tweede moeten zij weten hoe winkels over hun schoenen praten en HOKA-klanten behandelen. Op deze manier is het niet zo vreemd dat steeds meer mensen online gaan winkelen want daar wordt je als vaste klant niet weggestuurd als je een vraag of opmerking hebt.
Kortom, na diverse aankopen bij De Hardloopwinkel rennen wij heel snel naar een ander. Wat een beroerde klantbehandeling!
Groet, Roland