Online service op bijenkorf.be vond ik echt niks waard, de service in de winkel daarintegen in Maastricht: Wauw! Dankjewel jullie hebben echt mijn dag gemaakt en zou al alleen hiervoor echt terugkomen om mijn designer bij jullie te kopen!
Ik kocht een paar Alexander MCQueens vorig jaar in augustus op de webshop online. Goede levering & verder geen problemen. Helaas ondertussen gewoon bijna heel de voorkant van mijn schoenen los
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van De Bijenkorf
|
Zeer voorkomend personeel. Recent horloge gekocht. Heel vriendelijk geholpen. Verkopen geen "rommel". Enkele dagen later terug moeten gaan om horlogebandje kleiner te laten maken. Je wordt zo geholpen en men vraagt niet eens naar de kassabon.
8.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van De Bijenkorf
|
Grote keuze aan assortiment, goede service en personeel. Snelle en goede levering. Opmerking: jammer dat je bij bezorging bezorgingskosten moet betalen. Vaak hoeft dat niet bij winkels. In elk geval niet boven een bepaald bedrag.
9.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van De Bijenkorf
|
Super kwaliteit.. En de mensen zijn vriendelijk.. Mss wat meer acties...
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van De Bijenkorf
|
Meer bekende kledingmerken. Meer deskundig personeel. Te veel losse jonge medewerkers
89 Reviews Plaats review
Kaat Vandeweyer
|Online service op bijenkorf.be vond ik echt niks waard, de service in de winkel daarintegen in Maastricht: Wauw! Dankjewel jullie hebben echt mijn dag gemaakt en zou al alleen hiervoor echt terugkomen om mijn designer bij jullie te kopen!
Ik kocht een paar Alexander MCQueens vorig jaar in augustus op de webshop online. Goede levering & verder geen problemen. Helaas ondertussen gewoon bijna heel de voorkant van mijn schoenen los
Klant van De Bijenkorf
|Zeer voorkomend personeel. Recent horloge gekocht. Heel vriendelijk geholpen. Verkopen geen "rommel". Enkele dagen later terug moeten gaan om horlogebandje kleiner te laten maken. Je wordt zo geholpen en men vraagt niet eens naar de kassabon.
Klant van De Bijenkorf
|Grote keuze aan assortiment, goede service en personeel. Snelle en goede levering. Opmerking: jammer dat je bij bezorging bezorgingskosten moet betalen. Vaak hoeft dat niet bij winkels. In elk geval niet boven een bepaald bedrag.
Klant van De Bijenkorf
|Super kwaliteit.. En de mensen zijn vriendelijk.. Mss wat meer acties...
Klant van De Bijenkorf
|Meer bekende kledingmerken. Meer deskundig personeel. Te veel losse jonge medewerkers