Ongeveer 1,5 week geleden heb ik een jas van Stone Island in de winkel gekocht als kerstcadeau voor mijn vader. Vervolgens krijg ik gisterenochtend een e-mail dat op Stone Island nu 30% korting zit, waaronder ook op de jas die ik in de winkel heb gekocht, mijn maat was ook gewoon nog op voorraad.
Via Whatsapp heb ik toen contact met de Bijenkorf opgenomen, ze gaven aan niks voor mij te kunnen betekenen, mocht ik de jas voor de actieprijs willen dan zou ik maar eventjes op en neer naar de Bijenkorf in Eindhoven moeten om hem daar retour te brengen en hem vervolgens online voor de actieprijs opnieuw te moeten betellen, kortom alleen maar extra moeite en kosten terwijl het op een hele simpele manier opgelost zou kunnen worden, namelijk, het prijsverschil terugstorten.
Ik heb dit ondertussen al meerdere malen bij de Bijenkorf meegemaakt, nooit heb ik er iets mee gedaan maar om zo afgewimpeld te worden had ik van zo’n winkel niet verwacht.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van De Bijenkorf
|
Bijenkorf heeft goede service in de winkel en online en gaat met haar tijd mee. Bijvoorbeeld het digitaal versturen van de factuur vind ik erg prettig.
7.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van De Bijenkorf
|
Dames zijn sober gekleed en dragen het product zelf, waardoor het mooi tot zijn recht komt. Het nodigt uit om te kijken en dus te kopen. Dames wijzen op acties en nieuw assortiment/nieuwe vestiging
8.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van De Bijenkorf
|
Winkelen bij de Bijenkorf vind ik een feestje. Mooie merken, mooie presentatie het klopt altijd per merk. Er heerst een prettige sfeer en over het algemeen is personeel altijd deskundig, klantvriendelijk en servicegericht. Qua acties zou de Bijenkorf meer mogen doen ook voor de klantenbinding zou dit een goede zet zijn. Hier mis ik nog wel iets in. Het schoenen assortiment zou in alle winkels vergelijkbaar moeten zijn.
8.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van De Bijenkorf
|
Bijenkorf heeft een leuk aanbod. Mogen vaker acties houden.
190 Reviews Plaats review
Iris
|Ongeveer 1,5 week geleden heb ik een jas van Stone Island in de winkel gekocht als kerstcadeau voor mijn vader. Vervolgens krijg ik gisterenochtend een e-mail dat op Stone Island nu 30% korting zit, waaronder ook op de jas die ik in de winkel heb gekocht, mijn maat was ook gewoon nog op voorraad.
Via Whatsapp heb ik toen contact met de Bijenkorf opgenomen, ze gaven aan niks voor mij te kunnen betekenen, mocht ik de jas voor de actieprijs willen dan zou ik maar eventjes op en neer naar de Bijenkorf in Eindhoven moeten om hem daar retour te brengen en hem vervolgens online voor de actieprijs opnieuw te moeten betellen, kortom alleen maar extra moeite en kosten terwijl het op een hele simpele manier opgelost zou kunnen worden, namelijk, het prijsverschil terugstorten.
Ik heb dit ondertussen al meerdere malen bij de Bijenkorf meegemaakt, nooit heb ik er iets mee gedaan maar om zo afgewimpeld te worden had ik van zo’n winkel niet verwacht.
Klant van De Bijenkorf
|Bijenkorf heeft goede service in de winkel en online en gaat met haar tijd mee. Bijvoorbeeld het digitaal versturen van de factuur vind ik erg prettig.
Klant van De Bijenkorf
|Dames zijn sober gekleed en dragen het product zelf, waardoor het mooi tot zijn recht komt. Het nodigt uit om te kijken en dus te kopen. Dames wijzen op acties en nieuw assortiment/nieuwe vestiging
Klant van De Bijenkorf
|Winkelen bij de Bijenkorf vind ik een feestje. Mooie merken, mooie presentatie het klopt altijd per merk. Er heerst een prettige sfeer en over het algemeen is personeel altijd deskundig, klantvriendelijk en servicegericht. Qua acties zou de Bijenkorf meer mogen doen ook voor de klantenbinding zou dit een goede zet zijn. Hier mis ik nog wel iets in. Het schoenen assortiment zou in alle winkels vergelijkbaar moeten zijn.
Klant van De Bijenkorf
|Bijenkorf heeft een leuk aanbod. Mogen vaker acties houden.