Goed personeel, regelmatig bijscholing voor de medewerkers, komen met goede adviezen
7.8
0
Hans Thomasson
|
Kom er al geruime tijd, zeer vriendelijk personeel, meedenkend, fijne en ongedwongen sfeer.
8.3
0
Klant van R. Vonk Haarmode H.O. Cosmo Hairstyling
|
Vakmensen die met plezier hun werk doen de tijd nemen om een mooi kapsel te creeren
7.3
Prijs-kwaliteit
Gesponsord
nieuw1983
|
Te dure kapper met te weinig kwaliteit en service. Ik ben nu 3x bij cosmo kappers in groningen geweest. De 1e twee keer waren mij uitstekend bevallen, maar de laatste keer viel zwaar tegen. Ik ben slecht geknipt en moest voor knippen en high lights meer dan 100 euro betalen, terwijl mijn haar niet eens droog gefohnt werd. Ik moest extra betalen voor stylen en aangezien ik stijl haar heb, zei ik dat dat niet hoefde. Ik wist niet dat dat betekende dat mijn haar dus niet eens droog gefohnt werd en ik met nat haar de kou in kon. Dit vind ik zeer slechte service. Ik was zo perplex dat ik er helaas niets van gezegd heb, maar ze zijn mij als klant zeker kwijt.
4 Reviews Plaats review
Pans van de Veen
|Goed personeel, regelmatig bijscholing voor de medewerkers, komen met goede adviezen
Hans Thomasson
|Kom er al geruime tijd, zeer vriendelijk personeel, meedenkend, fijne en ongedwongen sfeer.
Klant van R. Vonk Haarmode H.O. Cosmo Hairstyling
|Vakmensen die met plezier hun werk doen de tijd nemen om een mooi kapsel te creeren
nieuw1983
|Te dure kapper met te weinig kwaliteit en service. Ik ben nu 3x bij cosmo kappers in groningen geweest. De 1e twee keer waren mij uitstekend bevallen, maar de laatste keer viel zwaar tegen. Ik ben slecht geknipt en moest voor knippen en high lights meer dan 100 euro betalen, terwijl mijn haar niet eens droog gefohnt werd. Ik moest extra betalen voor stylen en aangezien ik stijl haar heb, zei ik dat dat niet hoefde. Ik wist niet dat dat betekende dat mijn haar dus niet eens droog gefohnt werd en ik met nat haar de kou in kon. Dit vind ik zeer slechte service. Ik was zo perplex dat ik er helaas niets van gezegd heb, maar ze zijn mij als klant zeker kwijt.