Prima tuincentrum met enorm groot assortiment ; er zal ook altijd wel iets te vinden zijn om
over te klagen, maar wellicht is het beter dat we als "klant" ook eens proberen om onze grote waffel eens een keer dicht te houden en niet op elke slak zout gaan leggen , want anders hebben we dadelijk helemaal niks meer over qua winkels en kunnen we voortaan achter het vreselijk rottige stink-internet gaan liggen shoppen alwaar helemaal niemand iets om je geeft , de service-desk altijd een farce is en je het kunt doen met chatbots die je 100% richting niemandsland helpen. Kortom , lang leve een fysieke winkel !!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bart
|
Totaal niet klantvriendelijk. Service balie personeel is erg onvriendelijk en totaal niet meedenkend. ongelofelijk dat ze zo iemand het gezicht van de winkel laten zijn. Hebben iets gekocht met een bedrag van €50,- wat voor ons heel veel geld is. Uiteindelijk bleek het niet het juiste te zijn en wilde we dit retourneren maar we kregen enkel een tegoedbon. schijnbaar mogen ze dit dus doen. Nu ben je gedwongen dit daar op te maken terwijl helemaal geen zin heb om nog een cent daar uit te geven.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Oude klant
|
Prijs/kwaliteit verhouding een 1 Dezelfde artikelen zijn 25% goedkoper bij een ander tuincentrum, helaas zijn de vissen verwaarloosd, verkeerde waterverzorging.
Klantgerichtheid een 2 Uiteindelijk wel daarom 2. Je moet naar het personeel toegaan voordat ze je aankijken en helpen
Service van de medewerkers een 1 Er worden geen duidelijke vragen gesteld en luisteren blijkt nog moeilijker. Retourneren en geld retour is niet mogelijk alleen een tegoed bon.
Informatieverstrekking een 1 De informatie in de winkel is onduidelijk en vaak zonder prijs, op de site zijn de algemene voorwaarden zeer beknopt en alleen in een de visie vanuit de verkoper.
Dat bloemen niet retour kunnen begrijpen we prima maar goederen zoals een kaars of een potje in gesloten verpakking, waarom zou je dat niet aannemen en terugbetalen?
Kortom wij gaan hier niet meer heen, waar we nu ***geen reclame*** heengaan worden we beter geholpen en het is er soms zelfs veel goedkoper.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Deniel bosh
|
Ik kom al een half jaar bij Coppelmans Valkenswaard, ik moet zeggen, er staat een hele grote vakman bij Coppelmans, die Belgische man weet bijna alles, en ik dacht in het begin hij maakt je wat wijs, maar deze man kent echt z'n Vak! Meer van die mensen graag
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lonneke van Oorschot
|
Ik was er vandaag, dag voor moederdag de winkel was weer helemaal veranderd, super vind ik dat, je ziet steeds weer een andere kant van de winkel. Ook vond ik het erg leuk dat er dames stonden die enthousiast vroegen of ze mijn planten mochten inpakken..
8 Reviews Plaats review
Jim
|Prima tuincentrum met enorm groot assortiment ; er zal ook altijd wel iets te vinden zijn om
over te klagen, maar wellicht is het beter dat we als "klant" ook eens proberen om onze grote waffel eens een keer dicht te houden en niet op elke slak zout gaan leggen , want anders hebben we dadelijk helemaal niks meer over qua winkels en kunnen we voortaan achter het vreselijk rottige stink-internet gaan liggen shoppen alwaar helemaal niemand iets om je geeft , de service-desk altijd een farce is en je het kunt doen met chatbots die je 100% richting niemandsland helpen. Kortom , lang leve een fysieke winkel !!
Bart
|Totaal niet klantvriendelijk. Service balie personeel is erg onvriendelijk en totaal niet meedenkend. ongelofelijk dat ze zo iemand het gezicht van de winkel laten zijn. Hebben iets gekocht met een bedrag van €50,- wat voor ons heel veel geld is. Uiteindelijk bleek het niet het juiste te zijn en wilde we dit retourneren maar we kregen enkel een tegoedbon. schijnbaar mogen ze dit dus doen. Nu ben je gedwongen dit daar op te maken terwijl helemaal geen zin heb om nog een cent daar uit te geven.
Oude klant
|Prijs/kwaliteit verhouding een 1 Dezelfde artikelen zijn 25% goedkoper bij een ander tuincentrum, helaas zijn de vissen verwaarloosd, verkeerde waterverzorging.
Klantgerichtheid een 2 Uiteindelijk wel daarom 2. Je moet naar het personeel toegaan voordat ze je aankijken en helpen
Service van de medewerkers een 1 Er worden geen duidelijke vragen gesteld en luisteren blijkt nog moeilijker. Retourneren en geld retour is niet mogelijk alleen een tegoed bon.
Informatieverstrekking een 1 De informatie in de winkel is onduidelijk en vaak zonder prijs, op de site zijn de algemene voorwaarden zeer beknopt en alleen in een de visie vanuit de verkoper.
Dat bloemen niet retour kunnen begrijpen we prima maar goederen zoals een kaars of een potje in gesloten verpakking, waarom zou je dat niet aannemen en terugbetalen?
Kortom wij gaan hier niet meer heen, waar we nu ***geen reclame*** heengaan worden we beter geholpen en het is er soms zelfs veel goedkoper.
Deniel bosh
|Ik kom al een half jaar bij Coppelmans Valkenswaard, ik moet zeggen, er staat een hele grote vakman bij Coppelmans, die Belgische man weet bijna alles, en ik dacht in het begin hij maakt je wat wijs, maar deze man kent echt z'n Vak! Meer van die mensen graag
Lonneke van Oorschot
|Ik was er vandaag, dag voor moederdag de winkel was weer helemaal veranderd, super vind ik dat, je ziet steeds weer een andere kant van de winkel. Ook vond ik het erg leuk dat er dames stonden die enthousiast vroegen of ze mijn planten mochten inpakken..