Mijn man en ik zijn al 35 jaar klant bij Stufkens Eindhoven en hebben daar sinds 2000 al voor minstens € 4000 aan brillen gekocht. Nooit om enige service gevraagd, tot vandaag: een pootje van een computerbril, montuur van Cloé van € 389, is afgebroken zonder dat er iets bijzonders mee is gebeurd; brak af toen ik de bril op mijn bureau legde.
Na binnenkomst gaf Noortje allervriendelijkst aan dat een nieuw pootje waarschijnlijk buiten de nog niet zo lang verlopen garantietermijn zou vallen. Wij gaven aan dat wij als trouwe, goed betalende klanten toch wel mochten rekenen op enige service van de zaak.
Zonder zich voor te stellen of ons fatsoenlijk gedag te zeggen, nam bedrijfsleider Stefan het van haar over en gaf op botte wijze aan dat daar geen sprake van kon zijn. Temeer, omdat hij niet wist wat er gebeurd was, want hij was er zogezegd niet bij. Daarmee trok hij niet alleen onze geloofwaardigheid in twijfel, maar gaf ook aan dat klantentrouw voor hem geen enkele betekenis had. Het gaat ons natuurlijk niet om die paar tientjes, maar om de klant-onvriendelijke wijze waarop deze man ons bejegende. De oude Stufkens en de aimabele heer Scherders zouden zich schamen; wij komen hier dan ook nooit meer terug.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Horsten-koopmand
|
Gewoon k...bedrijf onkundig ik had te maken met een man die er al 36 jaar werkt die kan beter met pensioen gaan ! Na 3 keer mn brillen glazen nog niet goed en dan chagrijnig doen naar mij toe...van ik heb er al zoveel tijd in gestoken Ja Hallo daar ben je toch voor betaald !!!! Oh ja eerste keer stond bril klaar geen mailtje of belletje gekregen ben er zelf achteraan gegaan .Mijn vriend heeft op 24 april zn bril gekocht nog steeds niet goed gisteren voor de zoveelste keren opgehaald moet weer terug en geen sorry wat vervelende voor u nee.....ach de klant is niet belangrijk bij Stufkens...Ik ben zelf naar een goede vriendelijke kundig opticien gegaan en daar meteen alles goed......
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bril Eindhoven
|
Erg mooie brillen, goed advies, maar wel duur. Duidelijk duurder dan de 'gewone' ketens zoals alle andere buren in dezelfde straat. Brillen zijn ook wel duidelijk van betere kwaliteit, en ze hebben hele bijzondere merken, maar of het nou ook echt 300-500 euro meer waard is vraag ik me af... Misschien als je erg bijzondere ogen hebt, of veel je bril op hebt. Maar voor een 'erbij' bril, naast lenzen, zijn ze te duur.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Langerhorst
|
Ik heb bij Specsavers tot mijn volle tevredenheid een nieuwe bril
en twee hoorapparaten gekocht en een zeer klantvriendelijk behandeling
gekregen.
Ben blij dat ik hier zo goed gen geholpen
M.vr.gr.
J.Langerhorst
5 Reviews Plaats review
Bianca
|Slechte service
Mijn man en ik zijn al 35 jaar klant bij Stufkens Eindhoven en hebben daar sinds 2000 al voor minstens € 4000 aan brillen gekocht. Nooit om enige service gevraagd, tot vandaag: een pootje van een computerbril, montuur van Cloé van € 389, is afgebroken zonder dat er iets bijzonders mee is gebeurd; brak af toen ik de bril op mijn bureau legde.
Na binnenkomst gaf Noortje allervriendelijkst aan dat een nieuw pootje waarschijnlijk buiten de nog niet zo lang verlopen garantietermijn zou vallen. Wij gaven aan dat wij als trouwe, goed betalende klanten toch wel mochten rekenen op enige service van de zaak.
Zonder zich voor te stellen of ons fatsoenlijk gedag te zeggen, nam bedrijfsleider Stefan het van haar over en gaf op botte wijze aan dat daar geen sprake van kon zijn. Temeer, omdat hij niet wist wat er gebeurd was, want hij was er zogezegd niet bij. Daarmee trok hij niet alleen onze geloofwaardigheid in twijfel, maar gaf ook aan dat klantentrouw voor hem geen enkele betekenis had. Het gaat ons natuurlijk niet om die paar tientjes, maar om de klant-onvriendelijke wijze waarop deze man ons bejegende. De oude Stufkens en de aimabele heer Scherders zouden zich schamen; wij komen hier dan ook nooit meer terug.
Horsten-koopmand
|Gewoon k...bedrijf onkundig ik had te maken met een man die er al 36 jaar werkt die kan beter met pensioen gaan ! Na 3 keer mn brillen glazen nog niet goed en dan chagrijnig doen naar mij toe...van ik heb er al zoveel tijd in gestoken Ja Hallo daar ben je toch voor betaald !!!! Oh ja eerste keer stond bril klaar geen mailtje of belletje gekregen ben er zelf achteraan gegaan .Mijn vriend heeft op 24 april zn bril gekocht nog steeds niet goed gisteren voor de zoveelste keren opgehaald moet weer terug en geen sorry wat vervelende voor u nee.....ach de klant is niet belangrijk bij Stufkens...Ik ben zelf naar een goede vriendelijke kundig opticien gegaan en daar meteen alles goed......
Bril Eindhoven
|Erg mooie brillen, goed advies, maar wel duur. Duidelijk duurder dan de 'gewone' ketens zoals alle andere buren in dezelfde straat. Brillen zijn ook wel duidelijk van betere kwaliteit, en ze hebben hele bijzondere merken, maar of het nou ook echt 300-500 euro meer waard is vraag ik me af... Misschien als je erg bijzondere ogen hebt, of veel je bril op hebt. Maar voor een 'erbij' bril, naast lenzen, zijn ze te duur.
Langerhorst
|Ik heb bij Specsavers tot mijn volle tevredenheid een nieuwe bril
en twee hoorapparaten gekocht en een zeer klantvriendelijk behandeling
gekregen.
Ben blij dat ik hier zo goed gen geholpen
M.vr.gr.
J.Langerhorst
1920
|Ik ben te vreden over de service