Ben er geweest voor lenzen, heel vriendelijk en geduldig geholpen. verschillende lenzen getest, net zolang tot ik zelf tevreden was. kan het iedereen aanraden, top service
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mae16
|
Ik heb er een paar keer mijn lenzen besteld. Ik werd door hen verplicht om 3 tot 4 keer per jaar een oog controle te doen, waarvan 1 gratis. Deze controles moesten wanneer het hen uit kwam, en steeds wanneer ik niet kon. Ze hebben zelfs een aantal keer een afspraak voor me opgeschreven bij hen in de agenda, terwijl ik er niks van wist. Omdat ik er niks van wist hebben ze me daarna gebeld en gezegd dat ik er niet was voor mijn afspraak. Ik wist niks van die afspraak, en toen begon ze aan de andere kant van de lijn te schreeuwen dat het mijn schuld was en dat ik de rekening nog wel zou ontvangen. Erg klantvriendelijk zo...
2.2
0
nbroek
|
Zeer slechte ervaring met een armini bril bij 3 van dezelfde brillen vallen na een half jaar de glazen eruit. Worden wel opnieuw vastgezet en daarna beter maar schandalig dat deze dure brillen zo slecht afgeleverd worden. Krijg ook nog te horen dat het mijn eigen schuld is, ik nam de bril verkeerd af. Doordat het las op de grond is gevallen ook nog beschadigd, antwoord moet je maar aan wennen.Vorige bril breekt de neusvleugel af en verloren.
Onmogelijk deze te repareren en krijg eenzelfde soort maar andere kleur,Dit was mijn enigste optie.
Deze optiek heeft volledig afgedaan.
3.0
0
Heeze5591
|
Heb mijn eerste en gelijk ook mijn laatste bril gekocht bij Jos Bayens Optiek in Someren in 2007 gekoch en er tot de dag van vandaag 2012 nooit scherp door gezien, uiterraard terug geweest al in 2007 maar diagnose ik moest er maar aan wennen uiteindelijk zou ik er dus vanzelf scherp door gaan zien
Na een paar keer terug te zijn geweest heb ik de eer maar aan mezelf gehouden
4 Reviews Plaats review
Flyer
|Ben er geweest voor lenzen, heel vriendelijk en geduldig geholpen. verschillende lenzen getest, net zolang tot ik zelf tevreden was. kan het iedereen aanraden, top service
Mae16
|Ik heb er een paar keer mijn lenzen besteld. Ik werd door hen verplicht om 3 tot 4 keer per jaar een oog controle te doen, waarvan 1 gratis. Deze controles moesten wanneer het hen uit kwam, en steeds wanneer ik niet kon. Ze hebben zelfs een aantal keer een afspraak voor me opgeschreven bij hen in de agenda, terwijl ik er niks van wist. Omdat ik er niks van wist hebben ze me daarna gebeld en gezegd dat ik er niet was voor mijn afspraak. Ik wist niks van die afspraak, en toen begon ze aan de andere kant van de lijn te schreeuwen dat het mijn schuld was en dat ik de rekening nog wel zou ontvangen. Erg klantvriendelijk zo...
nbroek
|Zeer slechte ervaring met een armini bril bij 3 van dezelfde brillen vallen na een half jaar de glazen eruit. Worden wel opnieuw vastgezet en daarna beter maar schandalig dat deze dure brillen zo slecht afgeleverd worden. Krijg ook nog te horen dat het mijn eigen schuld is, ik nam de bril verkeerd af. Doordat het las op de grond is gevallen ook nog beschadigd, antwoord moet je maar aan wennen.Vorige bril breekt de neusvleugel af en verloren.
Onmogelijk deze te repareren en krijg eenzelfde soort maar andere kleur,Dit was mijn enigste optie.
Deze optiek heeft volledig afgedaan.
Heeze5591
|Heb mijn eerste en gelijk ook mijn laatste bril gekocht bij Jos Bayens Optiek in Someren in 2007 gekoch en er tot de dag van vandaag 2012 nooit scherp door gezien, uiterraard terug geweest al in 2007 maar diagnose ik moest er maar aan wennen uiteindelijk zou ik er dus vanzelf scherp door gaan zien
Na een paar keer terug te zijn geweest heb ik de eer maar aan mezelf gehouden