Beste service en prachtige brillen
Zoek je een bril,, dan moet je hier zijn! Geweldige service, en ze denken écht met je mee. Ze hebben prachtige brillen en kunnen je heel goed adviseren wat je goed staat. (en nog belangrijker, ze zijn ook eerlijk als een bril niet goed past. Dank voor de goede service en mijn droombril! Hartelijke groeten, Lara - Amsterdam
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Monique
|
Super geduldig. Goede service. Nemen de tijd. Denken goed mee. Top.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk Nijenhuis
|
een montuur van strellson aangeschaft met zeiss glazen valt het montuur in tweeën terug naar de winkel en de reactie was we sturen het montuur op en wordt onzichtbaar herstelt na reparatie gaat nu de laklaag los ben over deze transactie niet te vreden en waarom?ik had verwacht dat het montuur vervangen zou worden door een nieuw montuur was toch een fout van de fabriek?antwoordt van Rick montuur is al twee jaar oud en dat kan niet "zijn vader deed er in het verleden niet moeilijk over en gaf toen een nieuw montuur en zei deze gaat weer terug.na jaren tevreden klant geweest heb ik mijn twijfel om weer een bril bij iris aante schaffen.dit geval was geweldig frusterend had veel betere service verwacht ,bij een goedkoop montuur was het veel anders uitgepakt maar met een merk als strellson had ik toch een betere service verwacht,helaas.
3 Reviews Plaats review
Lara
|Beste service en prachtige brillen
Zoek je een bril,, dan moet je hier zijn! Geweldige service, en ze denken écht met je mee. Ze hebben prachtige brillen en kunnen je heel goed adviseren wat je goed staat. (en nog belangrijker, ze zijn ook eerlijk als een bril niet goed past. Dank voor de goede service en mijn droombril! Hartelijke groeten, Lara - Amsterdam
Monique
|Super geduldig. Goede service. Nemen de tijd. Denken goed mee. Top.
Henk Nijenhuis
|een montuur van strellson aangeschaft met zeiss glazen valt het montuur in tweeën terug naar de winkel en de reactie was we sturen het montuur op en wordt onzichtbaar herstelt na reparatie gaat nu de laklaag los ben over deze transactie niet te vreden en waarom?ik had verwacht dat het montuur vervangen zou worden door een nieuw montuur was toch een fout van de fabriek?antwoordt van Rick montuur is al twee jaar oud en dat kan niet "zijn vader deed er in het verleden niet moeilijk over en gaf toen een nieuw montuur en zei deze gaat weer terug.na jaren tevreden klant geweest heb ik mijn twijfel om weer een bril bij iris aante schaffen.dit geval was geweldig frusterend had veel betere service verwacht ,bij een goedkoop montuur was het veel anders uitgepakt maar met een merk als strellson had ik toch een betere service verwacht,helaas.