fijne winkel, door beperkte ruimte geen een grote collectie, Jammer, veel kinderkleding, voor mij 60 +, weinig te koop
7.7
0
Klant van C&A
|
Ik koop graag bij C&A. Dan weet je dat het goed is en niet te duur.
7.5
0
Klant van C&A
|
ze hebben leuke goede kleding voor weinig geld
8.2
0
WilmaPouwelse
|
Ik kwam vandaag bij C&A Cuijk omdat ik 2 gekochte zomerjurkjes wilde ruilen/terugbrengen. Deze had ik 29 dagen geleden gekocht bij C&A Roermond. Ik was mn aankoopbon kwijt maar had wel mn pinbon en bankafschrift meegenomen. En aan de jurkjes zaten vanzelfsprekend nog de kaartjes. Ik werd 'geholpen' door 2 dames. Het enige wat men mij te verstaan gaf was dat ik te laat was om nog te mogen ruilen, dat regels er niet voor niets zijn en dat C&A al een hele klantgerichte stap had gemaakt door de ruilmogelijkheid van 8 naar 28 dagen te verlengen. Nee, na 29 dagen nog ruilen was echt onmogelijk! U begrijpt, met deze dames was niet te praten, die poging heb ik dan ook maar niet eens gewaagd.
Onverrichte zaken ben ik naar C&A Nijmegen gegaan. Daar kwam ik in een 'warm bad'. Klantvriendelijkheid ten top! Medewerker heeft met gegevens van de aankoop op mijn bankafschrift ingelogd in een systeem op hun PC, een kopie-bon van mijn aankoop uitgeprint en mij vervolgens het aankoopbedrag jurkjes teruggegeven. Die ene dag te laat was geen enkel issue. Ik werd echt behandeld als een klant. Ik heb medewerker bedankt voor deze klantgerichte en zeer gastvrije behandeling. C&A Nijmegen krijgt wat mij betreft een gouden pluim! En zijn een klant rijker. Hier rijd ik voortaan graag 20 kilometer voor om.
C&A Nijmegen: een 10 voor jullie klantgerichtheid!!
5.5
0
WilmaPouwelse
|
Ik kwam vandaag bij C&A Cuijk omdat ik 2 gekochte zomerjurkjes wilde ruilen/terugbrengen. Deze had ik 29 dagen geleden gekocht bij C&A Roermond. Ik was mn aankoopbon kwijt maar had wel mn pinbon en bankafschrift meegenomen. En aan de jurkjes zaten vanzelfsprekend nog de kaartjes. Ik werd 'geholpen' door 2 dames. Het enige wat men mij te verstaan gaf was dat ik te laat was om nog te mogen ruilen, dat regels er niet voor niets zijn en dat C&A al een hele klantgerichte stap had gemaakt door de ruilmogelijkheid van 8 naar 28 dagen te verlengen. Nee, na 29 dagen nog ruilen was echt onmogelijk! U begrijpt, met deze dames was niet te praten, die poging heb ik dan ook maar niet eens gewaagd.
Onverrichte zaken ben ik naar C&A Nijmegen gegaan. Daar kwam ik in een 'warm bad'. Klantvriendelijkheid ten top! Medewerker heeft met gegevens van de aankoop op mijn bankafschrift ingelogd in een systeem op hun PC, een kopie-bon van mijn aankoop uitgeprint en mij vervolgens het aankoopbedrag jurkjes teruggegeven. Die ene dag te laat was geen enkel issue. Ik werd echt behandeld als een klant. Ik heb medewerker bedankt voor deze klantgerichte en zeer gastvrije behandeling. C&A Nijmegen krijgt wat mij betreft een gouden pluim! En zijn een klant rijker. Hier rijd ik voortaan graag 20 kilometer voor om.
C&A Nijmegen: een 10 voor jullie klantgerichtheid!!
72 Reviews Plaats review
Klant van C&A
|fijne winkel, door beperkte ruimte geen een grote collectie, Jammer, veel kinderkleding, voor mij 60 +, weinig te koop
Klant van C&A
|Ik koop graag bij C&A. Dan weet je dat het goed is en niet te duur.
Klant van C&A
|ze hebben leuke goede kleding voor weinig geld
WilmaPouwelse
|Ik kwam vandaag bij C&A Cuijk omdat ik 2 gekochte zomerjurkjes wilde ruilen/terugbrengen. Deze had ik 29 dagen geleden gekocht bij C&A Roermond. Ik was mn aankoopbon kwijt maar had wel mn pinbon en bankafschrift meegenomen. En aan de jurkjes zaten vanzelfsprekend nog de kaartjes. Ik werd 'geholpen' door 2 dames. Het enige wat men mij te verstaan gaf was dat ik te laat was om nog te mogen ruilen, dat regels er niet voor niets zijn en dat C&A al een hele klantgerichte stap had gemaakt door de ruilmogelijkheid van 8 naar 28 dagen te verlengen. Nee, na 29 dagen nog ruilen was echt onmogelijk! U begrijpt, met deze dames was niet te praten, die poging heb ik dan ook maar niet eens gewaagd.
Onverrichte zaken ben ik naar C&A Nijmegen gegaan. Daar kwam ik in een 'warm bad'. Klantvriendelijkheid ten top! Medewerker heeft met gegevens van de aankoop op mijn bankafschrift ingelogd in een systeem op hun PC, een kopie-bon van mijn aankoop uitgeprint en mij vervolgens het aankoopbedrag jurkjes teruggegeven. Die ene dag te laat was geen enkel issue. Ik werd echt behandeld als een klant. Ik heb medewerker bedankt voor deze klantgerichte en zeer gastvrije behandeling. C&A Nijmegen krijgt wat mij betreft een gouden pluim! En zijn een klant rijker. Hier rijd ik voortaan graag 20 kilometer voor om.
C&A Nijmegen: een 10 voor jullie klantgerichtheid!!
WilmaPouwelse
|Ik kwam vandaag bij C&A Cuijk omdat ik 2 gekochte zomerjurkjes wilde ruilen/terugbrengen. Deze had ik 29 dagen geleden gekocht bij C&A Roermond. Ik was mn aankoopbon kwijt maar had wel mn pinbon en bankafschrift meegenomen. En aan de jurkjes zaten vanzelfsprekend nog de kaartjes. Ik werd 'geholpen' door 2 dames. Het enige wat men mij te verstaan gaf was dat ik te laat was om nog te mogen ruilen, dat regels er niet voor niets zijn en dat C&A al een hele klantgerichte stap had gemaakt door de ruilmogelijkheid van 8 naar 28 dagen te verlengen. Nee, na 29 dagen nog ruilen was echt onmogelijk! U begrijpt, met deze dames was niet te praten, die poging heb ik dan ook maar niet eens gewaagd.
Onverrichte zaken ben ik naar C&A Nijmegen gegaan. Daar kwam ik in een 'warm bad'. Klantvriendelijkheid ten top! Medewerker heeft met gegevens van de aankoop op mijn bankafschrift ingelogd in een systeem op hun PC, een kopie-bon van mijn aankoop uitgeprint en mij vervolgens het aankoopbedrag jurkjes teruggegeven. Die ene dag te laat was geen enkel issue. Ik werd echt behandeld als een klant. Ik heb medewerker bedankt voor deze klantgerichte en zeer gastvrije behandeling. C&A Nijmegen krijgt wat mij betreft een gouden pluim! En zijn een klant rijker. Hier rijd ik voortaan graag 20 kilometer voor om.
C&A Nijmegen: een 10 voor jullie klantgerichtheid!!