Goed de verhouding is altijd goed, niet te duur, maar ook niet zodanig goedkooop dat je aan de kwaliteit gaat twijfelen
7.0
0
1
Klant van C1000
|
Slechte winkel, nooit voorraad, lange rijen.
4.7
0
maaikeslater
|
Beter voorkomen dan genezen. Sinds kort voeren ze hier willekeurige tassencontroles uit, wat bij binnenkomst ergens (onduidelijk) wordt aangegeven. Dit aangezien er blijkbaar veel gejat wordt en ze geen klantvriendelijke en effectieve manier weten te verzinnen om het probleem anderzijds en met het gewenste effect aan te pakken. Alhoewel, ze hebben wel een poging gewaagd. Namelijk dat alle studenten die in de pauzes in groepen hun studentenleningen komen spenderen hun tassen bij binnenkomst in moesten leveren bij een medewerker en die bij vertrek weer terug kregen.. En ze hebben aparte groene ipv rode mandjes voor de 'jattende student' geintroduceert.
Een aantal weken geleden vroegen ze ook of ze in mijn tas mochten kijken. Ik weigerde omdat mijn vriend en ik daar al jaren elke dag onze boodschappen doen en ook omdat ik het gewoon de reinste onzin vind. Ik mocht even wachten op de managers, die op dat moment erg druk waren met andere ontevreden klanten die ook weigerden hun tas te openen en de inhoud te laten zien. Na een minuut of 5 waren wij aan de beurt. De managers (zelf net van school af) gingen ook met ons netjes de discussie aan maar weigerden ons toegang voor de rest van het jaar als we niet meewerkten. Wel mochten we dan dit keer onze boodschappen nog meenemen. Ik kom daar nu alleen nog als het echt even niet anders kan.
TIP VOOR C1000 HOLTENBROEK TE ZWOLLE:
Laat per keer niet meer dan bv 3 groepjes van max 3 studenten toe in de winkel. Dit om overzicht te kunnen hebben en houden. Open desnoods een speciale studenten kassa op de drukste momenten zodat het een beetje doorloopt en ze weer optijd op school zijn. En zodat andere winkelende klanten geen 'last' van ze hebben.
Soms kan h
6.0
0
1
Klant van C1000
|
Zeer slecht personeel in de c1000 Holtenbroek te Zwolle
4.0
0
Klant van C1000
|
je kunt merken dat een filiaal in de stad afstandelijker is dan op een dorp,daar moet ik wel erg aan wennen
8 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|Goed
de verhouding is altijd goed, niet te duur, maar ook niet zodanig goedkooop dat je aan de kwaliteit gaat twijfelen
Klant van C1000
|Slechte winkel, nooit voorraad, lange rijen.
maaikeslater
|Beter voorkomen dan genezen.
Sinds kort voeren ze hier willekeurige tassencontroles uit, wat bij binnenkomst ergens (onduidelijk) wordt aangegeven. Dit aangezien er blijkbaar veel gejat wordt en ze geen klantvriendelijke en effectieve manier weten te verzinnen om het probleem anderzijds en met het gewenste effect aan te pakken. Alhoewel, ze hebben wel een poging gewaagd. Namelijk dat alle studenten die in de pauzes in groepen hun studentenleningen komen spenderen hun tassen bij binnenkomst in moesten leveren bij een medewerker en die bij vertrek weer terug kregen.. En ze hebben aparte groene ipv rode mandjes voor de 'jattende student' geintroduceert.
Een aantal weken geleden vroegen ze ook of ze in mijn tas mochten kijken. Ik weigerde omdat mijn vriend en ik daar al jaren elke dag onze boodschappen doen en ook omdat ik het gewoon de reinste onzin vind. Ik mocht even wachten op de managers, die op dat moment erg druk waren met andere ontevreden klanten die ook weigerden hun tas te openen en de inhoud te laten zien. Na een minuut of 5 waren wij aan de beurt. De managers (zelf net van school af) gingen ook met ons netjes de discussie aan maar weigerden ons toegang voor de rest van het jaar als we niet meewerkten. Wel mochten we dan dit keer onze boodschappen nog meenemen. Ik kom daar nu alleen nog als het echt even niet anders kan.
TIP VOOR C1000 HOLTENBROEK TE ZWOLLE:
Laat per keer niet meer dan bv 3 groepjes van max 3 studenten toe in de winkel. Dit om overzicht te kunnen hebben en houden. Open desnoods een speciale studenten kassa op de drukste momenten zodat het een beetje doorloopt en ze weer optijd op school zijn. En zodat andere winkelende klanten geen 'last' van ze hebben.
Soms kan h
Klant van C1000
|Zeer slecht personeel in de c1000 Holtenbroek te Zwolle
Klant van C1000
|je kunt merken dat een filiaal in de stad afstandelijker is dan op een dorp,daar moet ik wel erg aan wennen