Normaal laat ik slechte ervaringen links liggen, omdat ik van mening ben dat iedereen wel eens een mindere dag kan hebben, alleen is mijn ervaring van vandaag dusdanig teleurstellend, dat ik het een ander niet toe wens hier zijn tijd hier te verdoen.
Voor alle duidelijkheid hebben zijn wij niet eens tot een offerte stadium gekomen (gelukkig, dus kan ik daar geen oordeel over geven)
Het is best knap als je bedenkt dat 1 persoon binnen een krappe 45 min een heel merk om zeep heeft geholpen.
Want ik zal ze nooit meer in overweging nemen.
Het was op z’n zachts gezegd een aparte ervaring.
Ik zal proberen constructieve feedback te geven:
Luister naar je klanten, respecteer je gesprekspartner
probeer je potentiële klanten uit te laten spreken zonder ze te onderbreken!
Ga er in deze informatie tijdperk niet vanuit dat ze geen kennis beschikken
En probeer ze vooral niet te intimideren met zogenaamde kennis en onvolledige waarheden
Ga uit van je eigen krachten, ontwerpen en diensten
En misschien wel de belangrijkste: wees op z’n allerminst professioneel en blijf beleefd.
Als je geen waarde hecht aan de bovenstaande punten zal je ervaring ongetwijfeld heel goed zijn!
1 Review Plaats review
Hanna
|Normaal laat ik slechte ervaringen links liggen, omdat ik van mening ben dat iedereen wel eens een mindere dag kan hebben, alleen is mijn ervaring van vandaag dusdanig teleurstellend, dat ik het een ander niet toe wens hier zijn tijd hier te verdoen.
Voor alle duidelijkheid hebben zijn wij niet eens tot een offerte stadium gekomen (gelukkig, dus kan ik daar geen oordeel over geven)
Het is best knap als je bedenkt dat 1 persoon binnen een krappe 45 min een heel merk om zeep heeft geholpen.
Want ik zal ze nooit meer in overweging nemen.
Het was op z’n zachts gezegd een aparte ervaring.
Ik zal proberen constructieve feedback te geven:
Luister naar je klanten, respecteer je gesprekspartner
probeer je potentiële klanten uit te laten spreken zonder ze te onderbreken!
Ga er in deze informatie tijdperk niet vanuit dat ze geen kennis beschikken
En probeer ze vooral niet te intimideren met zogenaamde kennis en onvolledige waarheden
Ga uit van je eigen krachten, ontwerpen en diensten
En misschien wel de belangrijkste: wees op z’n allerminst professioneel en blijf beleefd.
Als je geen waarde hecht aan de bovenstaande punten zal je ervaring ongetwijfeld heel goed zijn!