Niet voor de eerste keer een Bruynzeel keuken gekocht, wel voor het laatst. Een bak ellende...
Bruynzeel is verworden tot een ordinaire "keukenboer" en absoluut geen A-merk meer!
Het begon al na het tekenen van de offerte. De gekozen combi, hoge onderkasten in de gewenste kleur bleek niet mogelijk. Waarom hoor je dat pas na tekenen??
Kom je vervolgens in een gez**k terecht om een andere kleur te kiezen. En dan blijkt er heel veel niet mogelijk. Tenslotte toch een andere kleur uitgekozen, en een x tijd later kwam te keuken.
En begon de volgende ellende.... Een deel van de keuken was gebaseerd op iets tussen de eerste en laatste (definitieve) tekening in. Gevolg planken tekort, aanrechtblad te groot, 3 panelen voor een barretje in 2 verschillende maten, kastje kapot doordat hij tijdens het uitladen uit de vrachtauto is gevallen, kastdeur lelijk afgezaagd en gewoon in kleur gespoten en afgeleverd, aanrechtblad wat niet recht is afgezaagd en waarbij de dikte van de 2 bladen verschilde.
En ja.... dan begint de bouwvak en moet je dus maanden wachten voordat alles en iedereen zijn SHIT heeft hersteld!
Na 3 maanden kan ik dan eindelijk van mijn LAATSTE Bruynzeel keuken gaan genieten.
O ja, en verwacht niet te veel van de nazorg. Anne 2020 zijn zij dramatisch bereikbaar door Corona... Wat een onzin, in ieder zichzelf respecterend bedrijf zijn alle medewerkers gewoon telefonisch bereikbaar.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
41joepie
|
Keuken is goed afgeleverd, goede service en korting op de keuken gekregen
2 Reviews Plaats review
Pieter
|Niet voor de eerste keer een Bruynzeel keuken gekocht, wel voor het laatst. Een bak ellende...
Bruynzeel is verworden tot een ordinaire "keukenboer" en absoluut geen A-merk meer!
Het begon al na het tekenen van de offerte. De gekozen combi, hoge onderkasten in de gewenste kleur bleek niet mogelijk. Waarom hoor je dat pas na tekenen??
Kom je vervolgens in een gez**k terecht om een andere kleur te kiezen. En dan blijkt er heel veel niet mogelijk. Tenslotte toch een andere kleur uitgekozen, en een x tijd later kwam te keuken.
En begon de volgende ellende.... Een deel van de keuken was gebaseerd op iets tussen de eerste en laatste (definitieve) tekening in. Gevolg planken tekort, aanrechtblad te groot, 3 panelen voor een barretje in 2 verschillende maten, kastje kapot doordat hij tijdens het uitladen uit de vrachtauto is gevallen, kastdeur lelijk afgezaagd en gewoon in kleur gespoten en afgeleverd, aanrechtblad wat niet recht is afgezaagd en waarbij de dikte van de 2 bladen verschilde.
En ja.... dan begint de bouwvak en moet je dus maanden wachten voordat alles en iedereen zijn SHIT heeft hersteld!
Na 3 maanden kan ik dan eindelijk van mijn LAATSTE Bruynzeel keuken gaan genieten.
O ja, en verwacht niet te veel van de nazorg. Anne 2020 zijn zij dramatisch bereikbaar door Corona... Wat een onzin, in ieder zichzelf respecterend bedrijf zijn alle medewerkers gewoon telefonisch bereikbaar.
41joepie
|Keuken is goed afgeleverd, goede service en korting op de keuken gekregen