Helemaal tevreden met keuken én badkamer van Brugman Tilburg!
Verkoper Kevin dacht echt heel goed mee en kwam zelfs met mooi idee om vensterbank in hetzelfde materiaal als het werkblad te maken. Ook voor de badkamer is goed geluisterd naar onze wensen. Montage van zowel keuken als badkamer zonder enkel foutje. Megablij met het hele proces!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patrick
|
Hele slechte ervaring!
Ons is beloofd dat de badkamer in 3 weken gerealiseerd zou worden. Inmiddels zijn we 4 maanden verder en de badkamer is nog steeds niet gereed. Veel afspraken zijn niet nagekomen, wij worden van het kastje naar de muur gestuurd, worden slecht geïnformeerd, hebben veel vrij moeten nemen van ons werk, krijgen onze contactpersoon nauwelijks te spreken en er worden discussie gevoerd door de telefoon i.p.v. te zoeken naar een acceptabele oplossing.
- Tijdens verkoop gesprek meerdere malen aangegeven dat de startdatum 3 weken eerder was. Zou steeds aangepast worden totdat het niet meer mogelijk was.
- 2 Weken voor aanvang is er een wisseling van de aannemer geweest. Alles moest opnieuw opgenomen worden en bouwvakkers klaagde over slechte informatie en een ad-hoc klus.
- Op verzoek van Brugman moesten we zelf onze vloertegels inkopen omdat ze deze niet konden leveren. Een week voor levering kregen we te horen dat ze niet onze tegels mochten verwerker en dat ze deze nu ineens wel konden leveren. Wij hebben extra kosten gemaakt omdat tegels niet meer afgezegd konden worden.
- Verkochte onderdelen waren uiteindelijk niet meer te leveren.
- Heel veel problemen met het leveren van spullen omdat het adres niet klopte. We hebben meerdere malen aangeven dat ons adres niet klopte. Steeds werd dat niet aangepast waardoor vrachtwagens en monteurs constant bij ons oude woning stonden of bij ons tijdelijke woning.
- Er is ontzettend veel extra bouwmateriaal geleverd waarvoor wij wel betaald hebben. Veel meer dan nodig was volgens de monteurs. Er is dus veel mee terug genomen of weggegooid.
- Wanneer iets ingemeten was, kwam je onder aan de stapel te liggen. Planning is niet opgesteld dat er al capaciteit is vrijgehouden om je producten te produceren. Ons maatwerk wastafel meubel incl. Extra planken in een nis heeft 3 maanden geduurd na inmeten.
- We hebben veel geld betaald voor maatwerk meubelen. Tijdens montage bleek dat alles met overlengte is geleverd en dat er een timmerman alles op locatie nog moest verzagen om daarna de zaagranden af te kitten. Dit was niet bekend bij de aannemer. Er was dus geen timmerman aanwezig. Daarnaast een hele discussie gehad aan de telefoon dat wij bij maatwerk daadwerkelijk maatwerk verwachten en niet alles op locatie verzagen. Zelfs onze verkoper gaf aan dat maatwerk daadwerkelijk maatwerk moet zijn zonder zagen.
- Veel telefoonverkeer en niet terug gebeld worden en als ze terug bellen 2min voor 17:00uur op vrijdagmiddag en zeggen dat ze niets meer voor je kunnen betekenen ivm het weekend en pas na maandagmiddag als de winkel weer open is het probleem kunnen bespreken.
- Vooraf alles moeten betalen, dus nu geen pressie middel om ze te dwingen om naar oplossingen te zoeken.
- Na 4 maanden nog steeds geen 100% werkende badkamer en momenteel geen zicht op oplossingen en geen afspraken over hoe nu verder.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Roland
|
Wat een service door Brugman Keukens & Badkamers Tilburg! 30K achtergelaten voor een keuken en badkamer. Super toffe deal gemaakt samen met manager Kevin. Uiteindelijk achteraf €1500, extra betaald voor een verstek in ons keukenblad omdat de Manager het niet zo had begrepen. Daarnaast € 500,- voor extra wandtegels betaald omdat de berekening fout was berekend! Wasbak ontvangen met gaten erin voor de kranen terwijl we kranen uit de muur hebben. waardoor veel langere levertijd. Allemaal geen probleem en gewoon betaald. Helemaal klaar na de verbouwing op de radiator na. Helaas geleverd met verkeerde aansluiting. Alles nog netjes in de verpakking. Kunnen we deze aub omruilen voor dezelfde maat dan met een andere aansluiting! Alles zit nog netjes in de verpakking. We willen deze zelf omruilen bij de fabrikant. Antwoord na veel mailen en persoonlijk gesprek op vestiging in Tilburg. NEE sorry kunnen niets voor u betekenen. Wat een service door Brugman. Nog veel te leren voor deze Mandemakers groep! Is dit nu hoe je met je klanten omgaat? Snap er niets van......
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Wieren
|
Zeer tevreden over het geleverde materiaal (volledige badkamer). Enkel niet tevreden over de manier van verkopen. Zeer gedwongen.
6.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Raymundo
|
nette niet opdringere verkopers en gastvrij onthaal bij de receptie.
65 Reviews Plaats review
Erica
|Helemaal tevreden met keuken én badkamer van Brugman Tilburg!
Verkoper Kevin dacht echt heel goed mee en kwam zelfs met mooi idee om vensterbank in hetzelfde materiaal als het werkblad te maken. Ook voor de badkamer is goed geluisterd naar onze wensen. Montage van zowel keuken als badkamer zonder enkel foutje. Megablij met het hele proces!
Patrick
|Hele slechte ervaring!
Ons is beloofd dat de badkamer in 3 weken gerealiseerd zou worden. Inmiddels zijn we 4 maanden verder en de badkamer is nog steeds niet gereed. Veel afspraken zijn niet nagekomen, wij worden van het kastje naar de muur gestuurd, worden slecht geïnformeerd, hebben veel vrij moeten nemen van ons werk, krijgen onze contactpersoon nauwelijks te spreken en er worden discussie gevoerd door de telefoon i.p.v. te zoeken naar een acceptabele oplossing.
- Tijdens verkoop gesprek meerdere malen aangegeven dat de startdatum 3 weken eerder was. Zou steeds aangepast worden totdat het niet meer mogelijk was.
- 2 Weken voor aanvang is er een wisseling van de aannemer geweest. Alles moest opnieuw opgenomen worden en bouwvakkers klaagde over slechte informatie en een ad-hoc klus.
- Op verzoek van Brugman moesten we zelf onze vloertegels inkopen omdat ze deze niet konden leveren. Een week voor levering kregen we te horen dat ze niet onze tegels mochten verwerker en dat ze deze nu ineens wel konden leveren. Wij hebben extra kosten gemaakt omdat tegels niet meer afgezegd konden worden.
- Verkochte onderdelen waren uiteindelijk niet meer te leveren.
- Heel veel problemen met het leveren van spullen omdat het adres niet klopte. We hebben meerdere malen aangeven dat ons adres niet klopte. Steeds werd dat niet aangepast waardoor vrachtwagens en monteurs constant bij ons oude woning stonden of bij ons tijdelijke woning.
- Er is ontzettend veel extra bouwmateriaal geleverd waarvoor wij wel betaald hebben. Veel meer dan nodig was volgens de monteurs. Er is dus veel mee terug genomen of weggegooid.
- Wanneer iets ingemeten was, kwam je onder aan de stapel te liggen. Planning is niet opgesteld dat er al capaciteit is vrijgehouden om je producten te produceren. Ons maatwerk wastafel meubel incl. Extra planken in een nis heeft 3 maanden geduurd na inmeten.
- We hebben veel geld betaald voor maatwerk meubelen. Tijdens montage bleek dat alles met overlengte is geleverd en dat er een timmerman alles op locatie nog moest verzagen om daarna de zaagranden af te kitten. Dit was niet bekend bij de aannemer. Er was dus geen timmerman aanwezig. Daarnaast een hele discussie gehad aan de telefoon dat wij bij maatwerk daadwerkelijk maatwerk verwachten en niet alles op locatie verzagen. Zelfs onze verkoper gaf aan dat maatwerk daadwerkelijk maatwerk moet zijn zonder zagen.
- Veel telefoonverkeer en niet terug gebeld worden en als ze terug bellen 2min voor 17:00uur op vrijdagmiddag en zeggen dat ze niets meer voor je kunnen betekenen ivm het weekend en pas na maandagmiddag als de winkel weer open is het probleem kunnen bespreken.
- Vooraf alles moeten betalen, dus nu geen pressie middel om ze te dwingen om naar oplossingen te zoeken.
- Na 4 maanden nog steeds geen 100% werkende badkamer en momenteel geen zicht op oplossingen en geen afspraken over hoe nu verder.
Roland
|Wat een service door Brugman Keukens & Badkamers Tilburg! 30K achtergelaten voor een keuken en badkamer. Super toffe deal gemaakt samen met manager Kevin. Uiteindelijk achteraf €1500, extra betaald voor een verstek in ons keukenblad omdat de Manager het niet zo had begrepen. Daarnaast € 500,- voor extra wandtegels betaald omdat de berekening fout was berekend! Wasbak ontvangen met gaten erin voor de kranen terwijl we kranen uit de muur hebben. waardoor veel langere levertijd. Allemaal geen probleem en gewoon betaald. Helemaal klaar na de verbouwing op de radiator na. Helaas geleverd met verkeerde aansluiting. Alles nog netjes in de verpakking. Kunnen we deze aub omruilen voor dezelfde maat dan met een andere aansluiting! Alles zit nog netjes in de verpakking. We willen deze zelf omruilen bij de fabrikant. Antwoord na veel mailen en persoonlijk gesprek op vestiging in Tilburg. NEE sorry kunnen niets voor u betekenen. Wat een service door Brugman. Nog veel te leren voor deze Mandemakers groep! Is dit nu hoe je met je klanten omgaat? Snap er niets van......
Wieren
|Zeer tevreden over het geleverde materiaal (volledige badkamer). Enkel niet tevreden over de manier van verkopen. Zeer gedwongen.
Raymundo
|nette niet opdringere verkopers en gastvrij onthaal bij de receptie.