Klacht wordt kans Op enig moment had ik een klacht over de bejegening in het filiaal waar ik meestal kleding koop. Met de verkoopster in kwestie kwam ik er niet uit. Ik heb een mail gestuurd aan he enige adres dat ik op Internet kon vinden, een (hoofd)kantoor in Duitsland. Binnen een dag kreeg ik een zeer correcte reactie met de opmerking dat hij (deze functionaris) op een heel andere afdeling werkzaam was, maar dat hij mijn mail had doorgestuurd naar de regiomanager. Hij wilde graag door mij op de hoogte worden gehouden van het verloop. De reactie van de regiomanager was weliswaar keurig, maar ik was het niet met haar conclusies eens. In die geest heb ik de man in Duitsland weer bericht. Daarna volgde een mail met het verzoek om mijn adresgegevens omdat ze mij wilden compenseren met een kortingsbon. Met die bon heb ik vervolgens in een ander filiaal dan het 'mijne' een aantal aankopen gedaan. Conclusie: Bonita neemt de klanten serieus en weet van een klacht een kans te maken. Hulde!
1 Review Plaats review
Trendbox Panel
|Klacht wordt kans
Op enig moment had ik een klacht over de bejegening in het filiaal waar ik meestal kleding koop. Met de verkoopster in kwestie kwam ik er niet uit. Ik heb een mail gestuurd aan he enige adres dat ik op Internet kon vinden, een (hoofd)kantoor in Duitsland. Binnen een dag kreeg ik een zeer correcte reactie met de opmerking dat hij (deze functionaris) op een heel andere afdeling werkzaam was, maar dat hij mijn mail had doorgestuurd naar de regiomanager. Hij wilde graag door mij op de hoogte worden gehouden van het verloop. De reactie van de regiomanager was weliswaar keurig, maar ik was het niet met haar conclusies eens. In die geest heb ik de man in Duitsland weer bericht. Daarna volgde een mail met het verzoek om mijn adresgegevens omdat ze mij wilden compenseren met een kortingsbon. Met die bon heb ik vervolgens in een ander filiaal dan het 'mijne' een aantal aankopen gedaan. Conclusie: Bonita neemt de klanten serieus en weet van een klacht een kans te maken. Hulde!