Na een EMTE en een Co-op hebben wij in ons dorp een Boni supermarkt gekregen. de eerste indruk is dat de winkel duidelijk minder goed georganiseerd is en inderdaad een ALDI achtige uitstraling heeft, maar we zijn blij dat er een supermarkt is en willen ook wel wat door de vingers zien. Wat ons het meest gefrappeerd heeft is het afrekensysteem. Dat is back to the eighties. Er is geen handscanner te vinden, aan het eind van je boodschappen doen moet je op een soort van eilandjes afrekenen en daar al je producten scannen. alles uit je volle wagen halen en langs een statische scanner halen. Er blijft soms weinig anders over om spullen op de grond te zetten daarnaast loopt je een hoog risico dat spullen dubbel worden gescand. Oplossing: reken dan via de loopband bij de kassière, maar ja, dat gaat iedereen doen, resultaat lange rijen die niet opschieten. Maakt al met al een wat armoedige indruk en geeft niet een aangename winkelsensatie. Vele bekenden (die dat kunnen en in het bezit van een auto zijn) gaan dan ook buiten het dorp hun boodschappen doen. Zo jammer en het geeft een extra dimensie hoe het niet moet. Boni management tijd voor verbetering.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jeanet
|
Gisteren bij de boni geweest. Statiegeld bonnetje ingeleverd € 2,25 en ook gevraagd of het er echt af was gehaald. Ja mevrouw het is eraf. Toen ik thuiskwam bleek dit niet zo te zijn. Ik vandaag weer terug. Wat zegt manager Melvin. Nee dit kan ik niet terugkijken. Helaas mevrouw. Hij kan de camera nakijken maar nee hoor. Ik besteed hier gemiddeld 80,- in de week aan boodschappen. Had vandaag nog het een en ander nodig maar heb het laten liggen op de band. Wat een slechte service zeg en het gaat me helemaal niet om het bedrag maar om het principe. Helemaal niet van deze tijd. Voor ons geen boni corlaer meer. Een flinke afrader. En helaas ook niet de enige fout die ze hebben gemaakt. Het gebeurd vaker. Misschien eens kijken naar beter personeel en ook een betere manager want zo lopen de klanten weg.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Test Test
|
Ik ga naar de Boni in Corlaer voor de snelle boodschap. Voor een relatief kleine supermarkt beschikken ze over een goed assortiment. De Boni heeft prima producten voor een prima prijs. Ik vind het personeel niet behulpzaam en de meeste kassadames zitten er zichtbaar niet voor hun plezier. Toch blijft het ideaal om een supermarktje in de wijk te hebben.
7.5
0
Erw
|
Een hele ruime, maar lelijke winkel. Prijzen zijn laag, maar daarvoor krijg je ook weinig service. Bezoek de winkel alleen als het niet anders kan.
4 Reviews Plaats review
Rob
|Na een EMTE en een Co-op hebben wij in ons dorp een Boni supermarkt gekregen. de eerste indruk is dat de winkel duidelijk minder goed georganiseerd is en inderdaad een ALDI achtige uitstraling heeft, maar we zijn blij dat er een supermarkt is en willen ook wel wat door de vingers zien. Wat ons het meest gefrappeerd heeft is het afrekensysteem. Dat is back to the eighties. Er is geen handscanner te vinden, aan het eind van je boodschappen doen moet je op een soort van eilandjes afrekenen en daar al je producten scannen. alles uit je volle wagen halen en langs een statische scanner halen. Er blijft soms weinig anders over om spullen op de grond te zetten daarnaast loopt je een hoog risico dat spullen dubbel worden gescand. Oplossing: reken dan via de loopband bij de kassière, maar ja, dat gaat iedereen doen, resultaat lange rijen die niet opschieten. Maakt al met al een wat armoedige indruk en geeft niet een aangename winkelsensatie. Vele bekenden (die dat kunnen en in het bezit van een auto zijn) gaan dan ook buiten het dorp hun boodschappen doen. Zo jammer en het geeft een extra dimensie hoe het niet moet. Boni management tijd voor verbetering.
Jeanet
|Gisteren bij de boni geweest. Statiegeld bonnetje ingeleverd € 2,25 en ook gevraagd of het er echt af was gehaald. Ja mevrouw het is eraf. Toen ik thuiskwam bleek dit niet zo te zijn. Ik vandaag weer terug. Wat zegt manager Melvin. Nee dit kan ik niet terugkijken. Helaas mevrouw. Hij kan de camera nakijken maar nee hoor. Ik besteed hier gemiddeld 80,- in de week aan boodschappen. Had vandaag nog het een en ander nodig maar heb het laten liggen op de band. Wat een slechte service zeg en het gaat me helemaal niet om het bedrag maar om het principe. Helemaal niet van deze tijd. Voor ons geen boni corlaer meer. Een flinke afrader. En helaas ook niet de enige fout die ze hebben gemaakt. Het gebeurd vaker. Misschien eens kijken naar beter personeel en ook een betere manager want zo lopen de klanten weg.
Test Test
|Ik ga naar de Boni in Corlaer voor de snelle boodschap. Voor een relatief kleine supermarkt beschikken ze over een goed assortiment. De Boni heeft prima producten voor een prima prijs. Ik vind het personeel niet behulpzaam en de meeste kassadames zitten er zichtbaar niet voor hun plezier. Toch blijft het ideaal om een supermarktje in de wijk te hebben.
Erw
|Een hele ruime, maar lelijke winkel. Prijzen zijn laag, maar daarvoor krijg je ook weinig service. Bezoek de winkel alleen als het niet anders kan.