Koop lokaal? Ja, maar niet een fiets bij 'fietsspecialist van den Berg' in Doorn. Ik kocht daar eind vorig jaar een dure 2e hands Koga Miyata. Twee keer terug geweest omdat de versnelling niet goed werkte. Tevergeefs. Uiteindelijk naar een andere fietsenmaker gegaan. Bleek dat complete cassette en ketting vervangen moesten worden. Had Van de Berg als 'fietsspecialist' uiteraard moeten weten. En me dat bij aankoop moeten vertellen. Niet gedaan. Erger, op mijn nette verzoek om hierover in gesprek te gaan werd niet gereageerd. Gewoon niet terug bellen... Ronduit onbeschoft.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
E.
|
Onbeschoft: mijn oude fiets (roestig) rijdt als een zonnetje en dat wil ik graag zo houden: afspraak gemaakt, 1 week later kon ik de fiets brengen: dus langs gebracht: graag fiets na kijken en 2 spaken vast te zetten/vernieuwen: volgende dag om 16.30u kon ik de fiets weer ophalen: werd ik die dag om 9.30u gebeld met de mededeling: komt u de fiets maar ophalen de fiets is te oud daar beginnen we niet aan, ik vraag nog: wilt u dan wel de 2 spaken vast zetten? Nee. Einde gesprek: Waarom zeggen ze dat niet als je de fiets brengt? Natuurlijk weet ik dat het een oude fiets is, ik vraag alleen of iemand even de fiets nakijkt (veiligheid) met mij mee denkt/kijkt, ik verwacht natuurlijk geen wonderen en dat vraag ik ook niet, ik wil er graag voor betalen ook nog, maar ik krijg de indruk dat meneer zich te goed voelt om oude fietsen te onderhouden: en als je met mij in gesprek gaat en dingen uitlegt/bespreekt, ook geen probleem, daarom ga ik ook naar de fietsenmaker, maar er werd niets besproken alleen maar medegedeeld dat ze niets willen doen (en dan vooral de manier waarop, zo onbeschoft)...ik kom daar nooit meer: toch 3 fietsen (en ik ben aan het sparen voor een nieuwe) in totaal die nu naar de concurrent gaan, want die heeft de fiets netjes in orde gemaakt
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Roelof lagerweij
|
Het is gewoon een topbedrijf, al jaren lang klant, als er iets is lossen ze het op, ze zijn vakkundig en leveren kwaliteit voor een scherpe prijs! Veel bedrijven kunnen er een voorbeeld aan nemen!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Den Ouden
|
Wel de afspraak was, woensdagmorgen ophalen, 's middags weer terug brengen, hooguit donderdag. Het is nu zondag en wacht er nog op.
4.5
0
marcel van Beek
|
kennis , meedenken met de aanschaf. prijzen zijn erg aantrekkelijk !!
15 Reviews Plaats review
henk
|Koop lokaal? Ja, maar niet een fiets bij 'fietsspecialist van den Berg' in Doorn. Ik kocht daar eind vorig jaar een dure 2e hands Koga Miyata. Twee keer terug geweest omdat de versnelling niet goed werkte. Tevergeefs. Uiteindelijk naar een andere fietsenmaker gegaan. Bleek dat complete cassette en ketting vervangen moesten worden. Had Van de Berg als 'fietsspecialist' uiteraard moeten weten. En me dat bij aankoop moeten vertellen. Niet gedaan. Erger, op mijn nette verzoek om hierover in gesprek te gaan werd niet gereageerd. Gewoon niet terug bellen... Ronduit onbeschoft.
E.
|Onbeschoft: mijn oude fiets (roestig) rijdt als een zonnetje en dat wil ik graag zo houden: afspraak gemaakt, 1 week later kon ik de fiets brengen: dus langs gebracht: graag fiets na kijken en 2 spaken vast te zetten/vernieuwen: volgende dag om 16.30u kon ik de fiets weer ophalen: werd ik die dag om 9.30u gebeld met de mededeling: komt u de fiets maar ophalen de fiets is te oud daar beginnen we niet aan, ik vraag nog: wilt u dan wel de 2 spaken vast zetten? Nee. Einde gesprek: Waarom zeggen ze dat niet als je de fiets brengt? Natuurlijk weet ik dat het een oude fiets is, ik vraag alleen of iemand even de fiets nakijkt (veiligheid) met mij mee denkt/kijkt, ik verwacht natuurlijk geen wonderen en dat vraag ik ook niet, ik wil er graag voor betalen ook nog, maar ik krijg de indruk dat meneer zich te goed voelt om oude fietsen te onderhouden: en als je met mij in gesprek gaat en dingen uitlegt/bespreekt, ook geen probleem, daarom ga ik ook naar de fietsenmaker, maar er werd niets besproken alleen maar medegedeeld dat ze niets willen doen (en dan vooral de manier waarop, zo onbeschoft)...ik kom daar nooit meer: toch 3 fietsen (en ik ben aan het sparen voor een nieuwe) in totaal die nu naar de concurrent gaan, want die heeft de fiets netjes in orde gemaakt
Roelof lagerweij
|Het is gewoon een topbedrijf, al jaren lang klant, als er iets is lossen ze het op, ze zijn vakkundig en leveren kwaliteit voor een scherpe prijs! Veel bedrijven kunnen er een voorbeeld aan nemen!!
Den Ouden
|Wel de afspraak was, woensdagmorgen ophalen, 's middags weer terug brengen, hooguit donderdag. Het is nu zondag en wacht er nog op.
marcel van Beek
|kennis , meedenken met de aanschaf. prijzen zijn erg aantrekkelijk !!