Wij zijn al jaren klant bij Nomen en hebben er twee dure Gazelle e-bikes gekocht, die ook altijd door hen in onderhoud zijn geweest. Twee weken geleden nog een beurt laten uitvoeren én een nieuw zadel laten monteren, samen ruim €200 betaald. Na slechts twee weken begon het zadel al af te bladderen. Toen we teruggingen naar de winkel voor een oplossing, werden we direct en herhaaldelijk toegeschreeuwd door de eigenaar. In plaats van naar ons te luisteren, bleef hij roepen dat ‘zaken veranderen en producten nu uit China komen’. Toen we vroegen waarom er dan ondeugdelijke producten geleverd worden, reageerde hij nóg agressiever en riep zelfs dat we niet meer welkom zijn.
Kortom: een bijzonder onbeschofte behandeling en teleurstellende service. Na jarenlang trouwe klant te zijn geweest, is dit voor ons de laatste keer. Wij zouden iedereen afraden om hier nog naar binnen te stappen.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wim Roding
|
Zelden heb ik een zo’n onbeschofte eigenaar meegemaakt. Op de vraag of hij de prijs wel goed berekend had voor de huur van een fiets kon hij niet eens het fatsoen opbrengen om mij een rustig antwoord te geven. Mijn advies huur hier geen fiets.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ben Matthijs
|
Met zo,n service zou je bijna nog een fiets kopen. Duidelijke uitleg. Prima ervaren personeel. Echt top. Mooi koffie apparaat. Kreeg alleen geen koffie
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans de Wit
|
Onze familie heeft inmiddels 8 e bike's gekocht bij de fa. Nomen tweewielers te Reeuwijk
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Zij doen zich dan ook sterk onderscheiden van hun collega concurrenten.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R. van Riel
|
Ik heb jaren lang fietsen of fietsonderdelen bij deze rijwielhandel gekocht. Zij verkopen merkfietsen van goede kwaliteit. Niets mis mee.
Maar als ik vraag of zij een kapot onderdeel van een kinderbakfiets willen bestellen en vervolgens willen monteren, dan geven zij niet thuis. Volgens het personeel zou het onderdeel niet of moeilijk te bestellen zijn.
Mij lukte dat bestellen zonder problemen.
Dus ik kon alleen maar concluderen dat het personeel geen zin had om een nieuw onderdeel te bestellen.
Deze veronderstelling van mij werd mij niet in dank afgenomen en ik zal in die winkel dus nooit meer iets kopen. En natuurlijk, begrijpelijkerwijs, zal ik daar ook niet meer welkom zijn.
Ik bedoel in deze context: Zeg gewoon waar het op staat, maar draai er niet omheen. Dan weet de klant ook waar hij aan toe is.
27 Reviews Plaats review
Jacqueline De boom
|Wij zijn al jaren klant bij Nomen en hebben er twee dure Gazelle e-bikes gekocht, die ook altijd door hen in onderhoud zijn geweest. Twee weken geleden nog een beurt laten uitvoeren én een nieuw zadel laten monteren, samen ruim €200 betaald. Na slechts twee weken begon het zadel al af te bladderen. Toen we teruggingen naar de winkel voor een oplossing, werden we direct en herhaaldelijk toegeschreeuwd door de eigenaar. In plaats van naar ons te luisteren, bleef hij roepen dat ‘zaken veranderen en producten nu uit China komen’. Toen we vroegen waarom er dan ondeugdelijke producten geleverd worden, reageerde hij nóg agressiever en riep zelfs dat we niet meer welkom zijn.
Kortom: een bijzonder onbeschofte behandeling en teleurstellende service. Na jarenlang trouwe klant te zijn geweest, is dit voor ons de laatste keer. Wij zouden iedereen afraden om hier nog naar binnen te stappen.
Wim Roding
|Zelden heb ik een zo’n onbeschofte eigenaar meegemaakt. Op de vraag of hij de prijs wel goed berekend had voor de huur van een fiets kon hij niet eens het fatsoen opbrengen om mij een rustig antwoord te geven. Mijn advies huur hier geen fiets.
Ben Matthijs
|Met zo,n service zou je bijna nog een fiets kopen. Duidelijke uitleg. Prima ervaren personeel. Echt top. Mooi koffie apparaat. Kreeg alleen geen koffie
Hans de Wit
|Onze familie heeft inmiddels 8 e bike's gekocht bij de fa. Nomen tweewielers te Reeuwijk
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Zij doen zich dan ook sterk onderscheiden van hun collega concurrenten.
R. van Riel
|Ik heb jaren lang fietsen of fietsonderdelen bij deze rijwielhandel gekocht. Zij verkopen merkfietsen van goede kwaliteit. Niets mis mee.
Maar als ik vraag of zij een kapot onderdeel van een kinderbakfiets willen bestellen en vervolgens willen monteren, dan geven zij niet thuis. Volgens het personeel zou het onderdeel niet of moeilijk te bestellen zijn.
Mij lukte dat bestellen zonder problemen.
Dus ik kon alleen maar concluderen dat het personeel geen zin had om een nieuw onderdeel te bestellen.
Deze veronderstelling van mij werd mij niet in dank afgenomen en ik zal in die winkel dus nooit meer iets kopen. En natuurlijk, begrijpelijkerwijs, zal ik daar ook niet meer welkom zijn.
Ik bedoel in deze context: Zeg gewoon waar het op staat, maar draai er niet omheen. Dan weet de klant ook waar hij aan toe is.