Deze zogenaamde fietsenspecialist is expert in het oplichten , van zowel de klant als de verzekering , bij aankoop van mijn fiets hier werd mij verteld dat ik de verzekering wel kon oplichten door mijn sleutel een paar keer in en uit het bijgeleverde slot te steken om zodoende te laten blijken alsof het slot met de sleutel ook daadwerkelijk op de fiets heeft gezeten en in gebruik was genomen door mij mocht de fiets ooit gestolen worden... het slot paste namelijk niet op de fiets maar op deze manier kon ik alsnog als de fiets gestolen zou worden de verzekering oplichten om te laten doen overkomen dat het slot wel degelijk op de fiets zat op het moment van stelen....
na de aankoop van de fiets kwam ik er al snel achter dat deze fietsenhandel niet alleen de verzekering oplicht maar ook de klant want ze verkochten me een fiets die al gebruikt was en waarvan de tandwielen al zo versleten waren dat ik er na 3 dagen mee terug moest..... heel erg slechte fietsenzaak met personeel dat alleen maar zoveel mogelijk fietsen wil verkopen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pascal Schuite
|
Ik beveel Leenders niet aan. Er zat 60 euro prijsverschil tussen een fiets die online te koop stond en te koop was in hun winkel. Met erg veel praten zou ik uiteindelijk 12,50 euro korting krijgen die eraf gehaald zou worden. Bij het afhalen van de fiets bleek dit er niet af te gaan, maar waren dit 'rijklaarmaak-kosten' die vervielen. Kortom, nog steeds 60 euro prijsverschil! Erg slechte service van deze zaak. Ik koop in het vervolg wel via andere kanalen.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Berntsen
|
Ik heb 2.5 jaar geleden een Sparta Marathon gekocht. Het is daadwerkelijk een en al ellende met deze fiets. Minimaal 10 keer is de fiets al opgehaald om gerepareerd te worden voor verschillende gebreken. Het ergste is nog dat het vaak nog niet eens is gerepareerd. Medewerkers van de werkplaats bellen je niet terug terwijl ze dat beloven. Vervolgens krijg je de fiets terug met geen enkele uitleg wat er gerepareerd is. Chauffeur vergeet een leenfiets mee te brengen. Ook verwisselen ze in de werkplaats de fietsen waardoor er gewoon een andere fiets van iemand anders bij mij wordt afgeleverd. Ik heb een gesprek aangevraagd om het over de fiets te hebben, omdat dit gewoon een zeer slechte fiets is. Dit weigeren ze gewoon omdat ze “zogenaamd” eerst willen weten wat er weer mis is met de fiets. Vervolgens krijg je er niks meer over te horen. Geregeld krijg ik de fiets terug van reparatie terwijl er zich gewoon precies hetzelfde probleem voordoet. Ik zou nooit en ook maar nooit hier nog een fiets kopen, evenals een aantal anderen die ik ken. Zij hebben ook problemen met hun fiets. Iedere keer wanneer ik ze weer bel omdat er weer iets niet werkt betreuren ze het, echter gebeurt er helemaal niks!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan hendriks
|
Dit kom je nergens meer tegen wat een service. Ik had een probleem met mijn derrailleur van mijn racefiets .vervolgens de werkplaats gebeld van Leenders. Die zei kom maar even met de fiets langs. Ik werdt direct geholpen de reparatie perfect afgesteld en uitgelegd. Een dikke tien voor de service.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bert
|
Helaas pech met E-Bike gekregen tijdens paar dagen weg v d Valk Hengelo
Gebeld op zaterdagochtend, enorm druk, maar kom maar even. Prachtige zaak, ik meld me, zet maar even neer proberen wel even tussendoor, we lezen m uit met de computer.
neem koffie, kijk even rond. In de zaak rond gelopen, vriendelijk en vrijblijvend wat info gekregen.
Helaas onze qwick was eerste type en niet uit te lezen. Er werd ons aangeboden voor een vriendelijke tarief een EBike te huren, maar dat kwam voor ons niet uit.
Als voormalig horecaondernemers uit de randstad was het een top ervaring om op deze hectische ochtend deze vriendelijke hulp bereidheid, service gerichtheid en vrijblijvendheid te ervaren!
Fijne zaak!
67 Reviews Plaats review
joey
|Deze zogenaamde fietsenspecialist is expert in het oplichten , van zowel de klant als de verzekering , bij aankoop van mijn fiets hier werd mij verteld dat ik de verzekering wel kon oplichten door mijn sleutel een paar keer in en uit het bijgeleverde slot te steken om zodoende te laten blijken alsof het slot met de sleutel ook daadwerkelijk op de fiets heeft gezeten en in gebruik was genomen door mij mocht de fiets ooit gestolen worden... het slot paste namelijk niet op de fiets maar op deze manier kon ik alsnog als de fiets gestolen zou worden de verzekering oplichten om te laten doen overkomen dat het slot wel degelijk op de fiets zat op het moment van stelen....
na de aankoop van de fiets kwam ik er al snel achter dat deze fietsenhandel niet alleen de verzekering oplicht maar ook de klant want ze verkochten me een fiets die al gebruikt was en waarvan de tandwielen al zo versleten waren dat ik er na 3 dagen mee terug moest..... heel erg slechte fietsenzaak met personeel dat alleen maar zoveel mogelijk fietsen wil verkopen
Pascal Schuite
|Ik beveel Leenders niet aan. Er zat 60 euro prijsverschil tussen een fiets die online te koop stond en te koop was in hun winkel. Met erg veel praten zou ik uiteindelijk 12,50 euro korting krijgen die eraf gehaald zou worden. Bij het afhalen van de fiets bleek dit er niet af te gaan, maar waren dit 'rijklaarmaak-kosten' die vervielen. Kortom, nog steeds 60 euro prijsverschil! Erg slechte service van deze zaak. Ik koop in het vervolg wel via andere kanalen.
Berntsen
|Ik heb 2.5 jaar geleden een Sparta Marathon gekocht. Het is daadwerkelijk een en al ellende met deze fiets. Minimaal 10 keer is de fiets al opgehaald om gerepareerd te worden voor verschillende gebreken. Het ergste is nog dat het vaak nog niet eens is gerepareerd. Medewerkers van de werkplaats bellen je niet terug terwijl ze dat beloven. Vervolgens krijg je de fiets terug met geen enkele uitleg wat er gerepareerd is. Chauffeur vergeet een leenfiets mee te brengen. Ook verwisselen ze in de werkplaats de fietsen waardoor er gewoon een andere fiets van iemand anders bij mij wordt afgeleverd. Ik heb een gesprek aangevraagd om het over de fiets te hebben, omdat dit gewoon een zeer slechte fiets is. Dit weigeren ze gewoon omdat ze “zogenaamd” eerst willen weten wat er weer mis is met de fiets. Vervolgens krijg je er niks meer over te horen. Geregeld krijg ik de fiets terug van reparatie terwijl er zich gewoon precies hetzelfde probleem voordoet. Ik zou nooit en ook maar nooit hier nog een fiets kopen, evenals een aantal anderen die ik ken. Zij hebben ook problemen met hun fiets. Iedere keer wanneer ik ze weer bel omdat er weer iets niet werkt betreuren ze het, echter gebeurt er helemaal niks!
Jan hendriks
|Dit kom je nergens meer tegen wat een service. Ik had een probleem met mijn derrailleur van mijn racefiets .vervolgens de werkplaats gebeld van Leenders. Die zei kom maar even met de fiets langs. Ik werdt direct geholpen de reparatie perfect afgesteld en uitgelegd. Een dikke tien voor de service.
Bert
|Helaas pech met E-Bike gekregen tijdens paar dagen weg v d Valk Hengelo
Gebeld op zaterdagochtend, enorm druk, maar kom maar even. Prachtige zaak, ik meld me, zet maar even neer proberen wel even tussendoor, we lezen m uit met de computer.
neem koffie, kijk even rond. In de zaak rond gelopen, vriendelijk en vrijblijvend wat info gekregen.
Helaas onze qwick was eerste type en niet uit te lezen. Er werd ons aangeboden voor een vriendelijke tarief een EBike te huren, maar dat kwam voor ons niet uit.
Als voormalig horecaondernemers uit de randstad was het een top ervaring om op deze hectische ochtend deze vriendelijke hulp bereidheid, service gerichtheid en vrijblijvendheid te ervaren!
Fijne zaak!