Wat een fantastische service en zo vriendelijk!! Mijn Urban Arrow netjes opgehaald thuis en na de reparatie ook weer thuis gebracht. Ze hebben hem écht weer als nieuw gemaakt. Ontzettende lieve mensen en super advies.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Begin november 2022 een Trek mountainbike xcaliber 9 gekocht
- aflever afspraak wordt afgeappt op moment van afleveren dat medewerker fiets thuis zou brengen;
Duurt een week tot volgende afspraak volgt;
Aflevering slecht: er is bijna niets aanfiets gedaan, km teller niet ingesteld, voorvering mountainbike niet op druk gezet, banden zacht, tyrips niet afgeknipt
- geen reactie op vragen van medewerker
Eigenaar Ko belt dat de factuur niet betaald is, blijkt al week eerder betaald te zijn (op 250,- na). In voice mail hoor ik, “ ze kopen een fiets, maar………” laatste was niet te horen.
- na dat ik terug gebeld heb zei eigenaar mij dat ik morgen wordt terug gebeld en dat de omvolkomen heden natuurlijk opgelost moeten worden.
- 4 dagen later mail gestuurd, ik had namelijk nog geen reactie.
- nu weer 3 dagen later en zowel van de verkoper als de eigenaar geen reactie op app en ook geen reactie op de mail.
- geen reclame voor deze fietsen winkel, deze koper voelt zich geen klant
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maaike
|
Vorig jaar april 2 omafietsen gekocht voor mijn zoons. Bij de 1 liet steeds de jasbeschermers los en bij de ander verschoven ze steeds. Wij terug, was de schuld van de jongens volgens de baas. Vervolgens begaf het voorlicht van 1 van de fietsen en was niet meer te maken. Bij een andere winkel een nieuwe koplamp erop laten zetten. Ongeveer 3 maanden geleden zagen we ineens roest en de zwarte verf bladderde er al af. De fietsen staan altijd in de schuur en vorig jaar is er, door de lockdown, bijna niet op gefietst. Maar de fietsen roesten alsof ze altijd in de regen staan. Bij het achterspatbord is het ijzer al doorgebroken, met ducttape maar weer gefikst. Wij gaan niet terug naar de winkel want het zal wel aan de jongens liggen...wij zullen hier ook nooit meer een fiets aanschaffen!
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
meta kuiper kapittelweg 68
|
vooral de service en veel keus en goed advies
9.1
0
vandoorn
|
Heb mijn fiets laten updaten .gazelle elektr fiets
Heb de fiets voor onderhoud naar een echte gazelle service punt gebracht voor onderhoud .
daar ontdekte men dat de cencor voor de trapondersteuning niet was geupdate.
ga dus voortaan naar een echte dealer
55 Reviews Plaats review
Denise Snijder
|Wat een fantastische service en zo vriendelijk!! Mijn Urban Arrow netjes opgehaald thuis en na de reparatie ook weer thuis gebracht. Ze hebben hem écht weer als nieuw gemaakt. Ontzettende lieve mensen en super advies.
Jan
|Begin november 2022 een Trek mountainbike xcaliber 9 gekocht
- aflever afspraak wordt afgeappt op moment van afleveren dat medewerker fiets thuis zou brengen;
Duurt een week tot volgende afspraak volgt;
Aflevering slecht: er is bijna niets aanfiets gedaan, km teller niet ingesteld, voorvering mountainbike niet op druk gezet, banden zacht, tyrips niet afgeknipt
- geen reactie op vragen van medewerker
Eigenaar Ko belt dat de factuur niet betaald is, blijkt al week eerder betaald te zijn (op 250,- na). In voice mail hoor ik, “ ze kopen een fiets, maar………” laatste was niet te horen.
- na dat ik terug gebeld heb zei eigenaar mij dat ik morgen wordt terug gebeld en dat de omvolkomen heden natuurlijk opgelost moeten worden.
- 4 dagen later mail gestuurd, ik had namelijk nog geen reactie.
- nu weer 3 dagen later en zowel van de verkoper als de eigenaar geen reactie op app en ook geen reactie op de mail.
- geen reclame voor deze fietsen winkel, deze koper voelt zich geen klant
Maaike
|Vorig jaar april 2 omafietsen gekocht voor mijn zoons. Bij de 1 liet steeds de jasbeschermers los en bij de ander verschoven ze steeds. Wij terug, was de schuld van de jongens volgens de baas. Vervolgens begaf het voorlicht van 1 van de fietsen en was niet meer te maken. Bij een andere winkel een nieuwe koplamp erop laten zetten. Ongeveer 3 maanden geleden zagen we ineens roest en de zwarte verf bladderde er al af. De fietsen staan altijd in de schuur en vorig jaar is er, door de lockdown, bijna niet op gefietst. Maar de fietsen roesten alsof ze altijd in de regen staan. Bij het achterspatbord is het ijzer al doorgebroken, met ducttape maar weer gefikst. Wij gaan niet terug naar de winkel want het zal wel aan de jongens liggen...wij zullen hier ook nooit meer een fiets aanschaffen!
meta kuiper kapittelweg 68
|vooral de service en veel keus en goed advies
vandoorn
|Heb mijn fiets laten updaten .gazelle elektr fiets
Heb de fiets voor onderhoud naar een echte gazelle service punt gebracht voor onderhoud .
daar ontdekte men dat de cencor voor de trapondersteuning niet was geupdate.
ga dus voortaan naar een echte dealer