De fietsenmaker in Hilversum-Zuid waar ik al jaren klant ben, laat dit jaar verstek gaan. Ik heb al die tijd geen nieuwe fiets daar gekocht en dus ben ik er niet meer welkom.....
Op zoek gegaan naar een andere fietsenmaker en... wat een verschil!! Bikeshop Loosdrecht bleek een soort warm bad. Ik kwam voor een onderhoudsbeurt van mijn e-bike en kon meteen een afspraak maken. Geen mitsen en maren. Op de dag van de afspraak/servicebeurt een leenfiets meegekregen. Het werk was prima uitgevoerd. Een onderhoudsbeurt e-fiets kost gemiddeld € 120 heb ik gelezen. Deze was iets duurder. Maar daar staat de goede service tegenover.
Want... ik was niet de enige klant.
Heb enkele malen even moeten wachten omdat er klanten voor mij waren. Die gesprekken heb ik dus ook gehoord. Daardoor weet ik: of je voor een kleinigheid komt, of voor een dure nieuwe fiets, iedereen wordt zo goed mogelijk tewoord gestaan door een ondernemer die voor zijn zaak gààt.
Zag in oudere reviews dat dat wel anders is geweest. Was er toen mogelijk een andere eigenaar?
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Denise Snijder
|
Wat een fantastische service en zo vriendelijk!! Mijn Urban Arrow netjes opgehaald thuis en na de reparatie ook weer thuis gebracht. Ze hebben hem écht weer als nieuw gemaakt. Ontzettende lieve mensen en super advies.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Begin november 2022 een Trek mountainbike xcaliber 9 gekocht
- aflever afspraak wordt afgeappt op moment van afleveren dat medewerker fiets thuis zou brengen;
Duurt een week tot volgende afspraak volgt;
Aflevering slecht: er is bijna niets aanfiets gedaan, km teller niet ingesteld, voorvering mountainbike niet op druk gezet, banden zacht, tyrips niet afgeknipt
- geen reactie op vragen van medewerker
Eigenaar Ko belt dat de factuur niet betaald is, blijkt al week eerder betaald te zijn (op 250,- na). In voice mail hoor ik, “ ze kopen een fiets, maar………” laatste was niet te horen.
- na dat ik terug gebeld heb zei eigenaar mij dat ik morgen wordt terug gebeld en dat de omvolkomen heden natuurlijk opgelost moeten worden.
- 4 dagen later mail gestuurd, ik had namelijk nog geen reactie.
- nu weer 3 dagen later en zowel van de verkoper als de eigenaar geen reactie op app en ook geen reactie op de mail.
- geen reclame voor deze fietsen winkel, deze koper voelt zich geen klant
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maaike
|
Vorig jaar april 2 omafietsen gekocht voor mijn zoons. Bij de 1 liet steeds de jasbeschermers los en bij de ander verschoven ze steeds. Wij terug, was de schuld van de jongens volgens de baas. Vervolgens begaf het voorlicht van 1 van de fietsen en was niet meer te maken. Bij een andere winkel een nieuwe koplamp erop laten zetten. Ongeveer 3 maanden geleden zagen we ineens roest en de zwarte verf bladderde er al af. De fietsen staan altijd in de schuur en vorig jaar is er, door de lockdown, bijna niet op gefietst. Maar de fietsen roesten alsof ze altijd in de regen staan. Bij het achterspatbord is het ijzer al doorgebroken, met ducttape maar weer gefikst. Wij gaan niet terug naar de winkel want het zal wel aan de jongens liggen...wij zullen hier ook nooit meer een fiets aanschaffen!
56 Reviews Plaats review
Mieke
|De fietsenmaker in Hilversum-Zuid waar ik al jaren klant ben, laat dit jaar verstek gaan. Ik heb al die tijd geen nieuwe fiets daar gekocht en dus ben ik er niet meer welkom.....
Op zoek gegaan naar een andere fietsenmaker en... wat een verschil!! Bikeshop Loosdrecht bleek een soort warm bad. Ik kwam voor een onderhoudsbeurt van mijn e-bike en kon meteen een afspraak maken. Geen mitsen en maren. Op de dag van de afspraak/servicebeurt een leenfiets meegekregen. Het werk was prima uitgevoerd. Een onderhoudsbeurt e-fiets kost gemiddeld € 120 heb ik gelezen. Deze was iets duurder. Maar daar staat de goede service tegenover.
Want... ik was niet de enige klant.
Heb enkele malen even moeten wachten omdat er klanten voor mij waren. Die gesprekken heb ik dus ook gehoord. Daardoor weet ik: of je voor een kleinigheid komt, of voor een dure nieuwe fiets, iedereen wordt zo goed mogelijk tewoord gestaan door een ondernemer die voor zijn zaak gààt.
Zag in oudere reviews dat dat wel anders is geweest. Was er toen mogelijk een andere eigenaar?
Denise Snijder
|Wat een fantastische service en zo vriendelijk!! Mijn Urban Arrow netjes opgehaald thuis en na de reparatie ook weer thuis gebracht. Ze hebben hem écht weer als nieuw gemaakt. Ontzettende lieve mensen en super advies.
Jan
|Begin november 2022 een Trek mountainbike xcaliber 9 gekocht
- aflever afspraak wordt afgeappt op moment van afleveren dat medewerker fiets thuis zou brengen;
Duurt een week tot volgende afspraak volgt;
Aflevering slecht: er is bijna niets aanfiets gedaan, km teller niet ingesteld, voorvering mountainbike niet op druk gezet, banden zacht, tyrips niet afgeknipt
- geen reactie op vragen van medewerker
Eigenaar Ko belt dat de factuur niet betaald is, blijkt al week eerder betaald te zijn (op 250,- na). In voice mail hoor ik, “ ze kopen een fiets, maar………” laatste was niet te horen.
- na dat ik terug gebeld heb zei eigenaar mij dat ik morgen wordt terug gebeld en dat de omvolkomen heden natuurlijk opgelost moeten worden.
- 4 dagen later mail gestuurd, ik had namelijk nog geen reactie.
- nu weer 3 dagen later en zowel van de verkoper als de eigenaar geen reactie op app en ook geen reactie op de mail.
- geen reclame voor deze fietsen winkel, deze koper voelt zich geen klant
Maaike
|Vorig jaar april 2 omafietsen gekocht voor mijn zoons. Bij de 1 liet steeds de jasbeschermers los en bij de ander verschoven ze steeds. Wij terug, was de schuld van de jongens volgens de baas. Vervolgens begaf het voorlicht van 1 van de fietsen en was niet meer te maken. Bij een andere winkel een nieuwe koplamp erop laten zetten. Ongeveer 3 maanden geleden zagen we ineens roest en de zwarte verf bladderde er al af. De fietsen staan altijd in de schuur en vorig jaar is er, door de lockdown, bijna niet op gefietst. Maar de fietsen roesten alsof ze altijd in de regen staan. Bij het achterspatbord is het ijzer al doorgebroken, met ducttape maar weer gefikst. Wij gaan niet terug naar de winkel want het zal wel aan de jongens liggen...wij zullen hier ook nooit meer een fiets aanschaffen!
meta kuiper kapittelweg 68
|vooral de service en veel keus en goed advies