Advies gevraagd over schoenen. Heb een brede voorvoet. Medewerker kwam meteen met een model aanzetten wat ik eerder al heb gehad. Gaf bij deze schoenen aan dat ik er negatieve ervaringen mee heb gehad. Toch aandringen dat dit de enige keuze was. Kwamen niet met alternatieven. Bleven hangen in hun voor ingenomen standpunt. Uiteindelijk geen gebruik kunnen maken van de actie. Ergens anders schoenen gehaald en meer moeten betalen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dick
|
Ik had problemen met mijn bergschoenen, na dit besproken te hebben zei men: "Het kan even gaan duren maar wij zorgen dat u als tevreden klant uiteindelijk de winkel verlaat". Resultaat: nieuwe schoenen gekregen. Dank aan het team van Bever-Houten voor jullie goede service, vakmanschap en adviezen.
M.vr.gr. Dick
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Bever Flagshipstore
|
Kreeg zeer goede en duidelijke informatie waardoor ik ook een ander merk product kocht dan dat ik in eerste instantie op het oog had. Uiteindelijk bleek dit ook achteraf de juiste keuze voor ons.
8.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Bever Flagshipstore
|
Ik had bergschoenen gekocht,maar bleef twijfelen of de maat echt wel goed was.Ik ben terug gegaan. Ik kreeg opnieuw goed advies en voeten werden nogmaals opgemeten. Echt top enne mijn schoenen zitten prima.
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Bever Flagshipstore
|
Personeel met kennis en behulpzaam bij keuze van product passend bij het gebruik. Heb zelf een keer een kledingstuk dubbel gekocht. Was bij de kassa niet opgevallen. Had men op kunnen attenderen. Je voelt je welkom als klant.
236 Reviews Plaats review
Eduard
|Advies gevraagd over schoenen. Heb een brede voorvoet. Medewerker kwam meteen met een model aanzetten wat ik eerder al heb gehad. Gaf bij deze schoenen aan dat ik er negatieve ervaringen mee heb gehad. Toch aandringen dat dit de enige keuze was. Kwamen niet met alternatieven. Bleven hangen in hun voor ingenomen standpunt. Uiteindelijk geen gebruik kunnen maken van de actie. Ergens anders schoenen gehaald en meer moeten betalen.
Dick
|Ik had problemen met mijn bergschoenen, na dit besproken te hebben zei men: "Het kan even gaan duren maar wij zorgen dat u als tevreden klant uiteindelijk de winkel verlaat". Resultaat: nieuwe schoenen gekregen. Dank aan het team van Bever-Houten voor jullie goede service, vakmanschap en adviezen.
M.vr.gr. Dick
Klant van Bever Flagshipstore
|Kreeg zeer goede en duidelijke informatie waardoor ik ook een ander merk product kocht dan dat ik in eerste instantie op het oog had. Uiteindelijk bleek dit ook achteraf de juiste keuze voor ons.
Klant van Bever Flagshipstore
|Ik had bergschoenen gekocht,maar bleef twijfelen of de maat echt wel goed was.Ik ben terug gegaan. Ik kreeg opnieuw goed advies en voeten werden nogmaals opgemeten. Echt top enne mijn schoenen zitten prima.
Klant van Bever Flagshipstore
|Personeel met kennis en behulpzaam bij keuze van product passend bij het gebruik. Heb zelf een keer een kledingstuk dubbel gekocht. Was bij de kassa niet opgevallen. Had men op kunnen attenderen. Je voelt je welkom als klant.