In juli een matras besteld (levertijd 2 weken) bij Beter Bed voor in ons nieuwe huis, waar we half september in zouden trekken. Ruim van tevoren zou je denken. Nu zijn we 8 weken verder en ik heb nog steeds geen matras waardoor wij genoodzaakt zijn om op een luchtbed te slapen. Als klant bij Beter Bed moet je zelf overal achteraan bellen, de nieuwe leverdatum die was belooft is weer niet gehaald. Nadat er weer gebeld is met de klantenservice is er een onderzoek gestart waar we na een paar dagen nog steeds niks van vernomen hebben. Daarnaast doet Beter Bed ook geen moeite om een oplossing dan wel een alternatief aan te bieden.
Beter Bed komt afspraken niet na en is niet transparant. Daarom zou ik ook niemand adviseren om hier ooit iets te bestellen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sanne Huis
|
Beter Bed... helaas hebben wij een zeer slechte ervaring en zijn we voorlopig nog niet van het gezeur af..
Op 30-04-2020 een prachtig bed besteld op locatie in Den Helder. Leverdatum 11 juni, vrij lang, maar ja we hebben ook te maken met de Corona crisis... Een week later werd de leverdatum verschoven naar 18 juni, vervelend maar oké prima dat weekje kan er ook nog wel bij. Kamer aan kant, oude bed verkocht, wordt 16 juni opgehaald, dus dat wordt 2 dagen op de bank slapen, maar met het vooruitzicht dat we over 2 dagen heerlijk wegdromen in onze fantastische Karlson verzacht dat idee.. Op 15 juni krijg ik een mail.. We hebben de leverdatum verschoven naar 09-07-2020, oei.. Die hadden we niet aan zien komen.. vanaf morgen hebben we GEEN bed meer.. direct gebeld, vanaf 16uur niet meer te bereiken.. De volgende ochtend, eerst 30 min in de wacht, dan eindelijk een medewerkster aan de lijn. Nee, mevrouw de datum staat vast, niks aan te doen. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ze maar voor een oplossing gaan zorgen.. Ik zou teruggebeld worden, nou dat begrip kennen ze niet bij Beter Bed.. dus de volgende ochtend zelf maar weer gebeld, weer de bekende 30 min in de wacht, ook als je belt als ze nét open zijn, vreemd.. De medewerker kan mij vertellen dat ze niks voor mij kunnen doen qua levertijd, een leenbed zit er ook niet in, deze is per 21 juli pas beschikbaar.. Ze bieden me wel een cadeaubon van €25,- aan.. serieus wat heb ik daar nou aan.. tijdens dit gesprek aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga, ze gaat nogmaals overleggen, zegt ze, maar verbreekt vervolgens de verbinding. Ik geef niet zo snel op, bel direct weer terug, na opnieuw een lange wachttijd, krijg ik iemand aan de lijn die mij voor het eerst het gevoel geeft dat ze begrijpt hoe vervelend dit is, fijn! Ze gaat proberen om voor de tussentijd toch een leenbed te regelen, gelukt, wel pas een week later, maar dus wel twee weken korter op de bank, top. Ook biedt ze me een goede compensatie aan, keurig! Ik hang tevreden de telefoon op. 25 juni zijn de leenbedden bezorgd volgens afspraak. Matrassen groter dan de boxen eronder, dus vooral stil liggen anders lig je op de grond.. het plastic moest ik er omheen laten zitten en er waren geen moltons meegeleverd, staat wel op de bon. Prima, laat maar, ik ga niet weer bellen, we zingen het wel uit tot die tijd. De volgende ochtend ontvang ik een mail, ik dacht eerst dat iemand een grapje met ons uithaalde.. Leverdatum verschoven naar 07-08-2020.. OMG.. nu ben ik boos! Gebeld, direct uiteraard. Een medewerkster die er werkelijk niks van snapt en geen enkele empathie toont en niet met een oplossing komt.. Ik zeg haar: verbind me alstublieft door met iemand anders, ik vraag nog naar de topper van het laatste gesprek, dat kan niet, dan voor mij part met de directie, het maakt mij niet meer uit, regel het! Het blijft bij nee mevrouw we kunnen niets voor u doen. Op de vraag waarom de datum met een maand is verschoven krijg ik als antwoord dat ik nogal veel heb besteld en benoemt alle onderdelen.. pfff hier kom ik geen stap verder.. Ik geef het op, voor vandaag dan.. Morgen weer nieuwe energie om te bellen..
Krijg ik gisteravond nog een mail of ik de bezorging van Beter bed wil beoordelen in ruil voor een kans op het winnen van je aankoopbedrag.. Ik wil dit niet eens (op het moment dan, hè), ik wil alleen maar een bed.. Een bed waarvan de leverdatum nu 4 keer is verschoven.. is er iemand die mij kan helpen?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
MNRkerk
|
Waardeloos..! Enorm teleurgesteld in dit bedrijf. In de winkel goed geholpen, het bed op 29 oktober besteld. Zou 10 december al geleverd kunnen worden, wij wilden graag een week later. Twee weken voor leverdatum: uitgesteld met drie weken! Vervelend, maar kan gebeuren. Vlak voor de kerst een mail, het was wederom uitgesteld. Geen idee waarom. Iemand van de klantenservice aan de lijn die niet goed luisterde. Enfin, 27 januari poging drie. Krijgen van de week een kaartje door de bus ket de leverdatum, 27 januari. So far, so good. Helaas..! Vanmorgen gebeld door ze (kon niet opnemen) en een mail dat de matrassen niet binnen zijn. Ik heb ze een mail gestuurd hierover, dat we dit waardeloos vinden, we liggen inmiddels vanaf december op de grond. Heb nog steeds geen reactie ontvangen. Bel ik eind van de middag op: "Ja mevrouw, heel vervelend, ik begrijp het. Maar uw mail is in behandeling, dus wacht die reactie eerst af.." Misschien, want het wordt nu ongeloofwaardig bij Beter Bed, krijgen we 11 februari onze matrassen (de rest komt als het goed is maandag).
Dan zitten we totaal meer dan 16 weken te wachten om fatsoenlijk te kunnen slapen. Waardeloos!
Jammer dat er geen beoordeling gegeven kan worden met 0 sterren, want dit slaat alles.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Beter Bed
|
Bij het BeterBed filiaal in Zaandam is erg vriendelijk en deskundig personeel. Tijdens mijn bezoeken ben ik herkend en konden de medewerkers mij direct van dienst zijn. Ook het proefliggen is mij geheel uitgelegd en heeft mij door de deskundige uitleg doen besluiten voor een desbetreffend product. Prettige winkel om ook vaker beddengoed te halen.
8.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Beter Bed
|
Bij het BeterBed filiaal in Zaandam is erg vriendelijk en deskundig personeel. Tijdens mijn bezoeken ben ik herkend en konden de medewerkers mij direct van dienst zijn. Ook het proefliggen is mij geheel uitgelegd en heeft mij door de deskundige uitleg doen besluiten voor een desbetreffend product. Prettige winkel om ook vaker beddengoed te halen.
37 Reviews Plaats review
Tim Kloprogge
|In juli een matras besteld (levertijd 2 weken) bij Beter Bed voor in ons nieuwe huis, waar we half september in zouden trekken. Ruim van tevoren zou je denken. Nu zijn we 8 weken verder en ik heb nog steeds geen matras waardoor wij genoodzaakt zijn om op een luchtbed te slapen. Als klant bij Beter Bed moet je zelf overal achteraan bellen, de nieuwe leverdatum die was belooft is weer niet gehaald. Nadat er weer gebeld is met de klantenservice is er een onderzoek gestart waar we na een paar dagen nog steeds niks van vernomen hebben. Daarnaast doet Beter Bed ook geen moeite om een oplossing dan wel een alternatief aan te bieden.
Beter Bed komt afspraken niet na en is niet transparant. Daarom zou ik ook niemand adviseren om hier ooit iets te bestellen.
Sanne Huis
|Beter Bed... helaas hebben wij een zeer slechte ervaring en zijn we voorlopig nog niet van het gezeur af..
Op 30-04-2020 een prachtig bed besteld op locatie in Den Helder. Leverdatum 11 juni, vrij lang, maar ja we hebben ook te maken met de Corona crisis... Een week later werd de leverdatum verschoven naar 18 juni, vervelend maar oké prima dat weekje kan er ook nog wel bij. Kamer aan kant, oude bed verkocht, wordt 16 juni opgehaald, dus dat wordt 2 dagen op de bank slapen, maar met het vooruitzicht dat we over 2 dagen heerlijk wegdromen in onze fantastische Karlson verzacht dat idee.. Op 15 juni krijg ik een mail.. We hebben de leverdatum verschoven naar 09-07-2020, oei.. Die hadden we niet aan zien komen.. vanaf morgen hebben we GEEN bed meer.. direct gebeld, vanaf 16uur niet meer te bereiken.. De volgende ochtend, eerst 30 min in de wacht, dan eindelijk een medewerkster aan de lijn. Nee, mevrouw de datum staat vast, niks aan te doen. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ze maar voor een oplossing gaan zorgen.. Ik zou teruggebeld worden, nou dat begrip kennen ze niet bij Beter Bed.. dus de volgende ochtend zelf maar weer gebeld, weer de bekende 30 min in de wacht, ook als je belt als ze nét open zijn, vreemd.. De medewerker kan mij vertellen dat ze niks voor mij kunnen doen qua levertijd, een leenbed zit er ook niet in, deze is per 21 juli pas beschikbaar.. Ze bieden me wel een cadeaubon van €25,- aan.. serieus wat heb ik daar nou aan.. tijdens dit gesprek aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga, ze gaat nogmaals overleggen, zegt ze, maar verbreekt vervolgens de verbinding. Ik geef niet zo snel op, bel direct weer terug, na opnieuw een lange wachttijd, krijg ik iemand aan de lijn die mij voor het eerst het gevoel geeft dat ze begrijpt hoe vervelend dit is, fijn! Ze gaat proberen om voor de tussentijd toch een leenbed te regelen, gelukt, wel pas een week later, maar dus wel twee weken korter op de bank, top. Ook biedt ze me een goede compensatie aan, keurig! Ik hang tevreden de telefoon op. 25 juni zijn de leenbedden bezorgd volgens afspraak. Matrassen groter dan de boxen eronder, dus vooral stil liggen anders lig je op de grond.. het plastic moest ik er omheen laten zitten en er waren geen moltons meegeleverd, staat wel op de bon. Prima, laat maar, ik ga niet weer bellen, we zingen het wel uit tot die tijd. De volgende ochtend ontvang ik een mail, ik dacht eerst dat iemand een grapje met ons uithaalde.. Leverdatum verschoven naar 07-08-2020.. OMG.. nu ben ik boos! Gebeld, direct uiteraard. Een medewerkster die er werkelijk niks van snapt en geen enkele empathie toont en niet met een oplossing komt.. Ik zeg haar: verbind me alstublieft door met iemand anders, ik vraag nog naar de topper van het laatste gesprek, dat kan niet, dan voor mij part met de directie, het maakt mij niet meer uit, regel het! Het blijft bij nee mevrouw we kunnen niets voor u doen. Op de vraag waarom de datum met een maand is verschoven krijg ik als antwoord dat ik nogal veel heb besteld en benoemt alle onderdelen.. pfff hier kom ik geen stap verder.. Ik geef het op, voor vandaag dan.. Morgen weer nieuwe energie om te bellen..
Krijg ik gisteravond nog een mail of ik de bezorging van Beter bed wil beoordelen in ruil voor een kans op het winnen van je aankoopbedrag.. Ik wil dit niet eens (op het moment dan, hè), ik wil alleen maar een bed.. Een bed waarvan de leverdatum nu 4 keer is verschoven.. is er iemand die mij kan helpen?
MNRkerk
|Waardeloos..! Enorm teleurgesteld in dit bedrijf. In de winkel goed geholpen, het bed op 29 oktober besteld. Zou 10 december al geleverd kunnen worden, wij wilden graag een week later. Twee weken voor leverdatum: uitgesteld met drie weken! Vervelend, maar kan gebeuren. Vlak voor de kerst een mail, het was wederom uitgesteld. Geen idee waarom. Iemand van de klantenservice aan de lijn die niet goed luisterde. Enfin, 27 januari poging drie. Krijgen van de week een kaartje door de bus ket de leverdatum, 27 januari. So far, so good. Helaas..! Vanmorgen gebeld door ze (kon niet opnemen) en een mail dat de matrassen niet binnen zijn. Ik heb ze een mail gestuurd hierover, dat we dit waardeloos vinden, we liggen inmiddels vanaf december op de grond. Heb nog steeds geen reactie ontvangen. Bel ik eind van de middag op: "Ja mevrouw, heel vervelend, ik begrijp het. Maar uw mail is in behandeling, dus wacht die reactie eerst af.." Misschien, want het wordt nu ongeloofwaardig bij Beter Bed, krijgen we 11 februari onze matrassen (de rest komt als het goed is maandag).
Dan zitten we totaal meer dan 16 weken te wachten om fatsoenlijk te kunnen slapen. Waardeloos!
Jammer dat er geen beoordeling gegeven kan worden met 0 sterren, want dit slaat alles.
Klant van Beter Bed
|Bij het BeterBed filiaal in Zaandam is erg vriendelijk en deskundig personeel. Tijdens mijn bezoeken ben ik herkend en konden de medewerkers mij direct van dienst zijn. Ook het proefliggen is mij geheel uitgelegd en heeft mij door de deskundige uitleg doen besluiten voor een desbetreffend product. Prettige winkel om ook vaker beddengoed te halen.
Klant van Beter Bed
|Bij het BeterBed filiaal in Zaandam is erg vriendelijk en deskundig personeel. Tijdens mijn bezoeken ben ik herkend en konden de medewerkers mij direct van dienst zijn. Ook het proefliggen is mij geheel uitgelegd en heeft mij door de deskundige uitleg doen besluiten voor een desbetreffend product. Prettige winkel om ook vaker beddengoed te halen.