Vreselijke webshop, slechte service Koop echt nooit iets via de website van BelCompany! Dat bespaart je veel frustratie en uurtjes aan de telefoon met de klantenservice! Ik had een toestel met abonnement gekocht via de website van BelCompany op 15 juli. Op 19 juli word ik gebeld voor een leveringsafspraak. So far so good. Voor de levering moest ik een ochtend thuis blijven, want het pakketje moet je persoonlijk aannemen. Prima. De hele ochtend gewacht, maar geen pakketje. Contact opgenomen met de klantenservice, het pakketje bleek nog gewoon in depot te liggen en zou die dag niet meer geleverd worden. Bleek een probleem te zijn met het leveringssysteem. De medewerkster zou overleggen met haar manager voor een oplossing en zou mij diezelfde middag nog terugbellen. Maar niets! De volgende dag zelf maar weer gebeld voor een nieuwe leveringsafspraak. Krijg ik weer een dag later een mail met de bevestiging voor de levering van het pakketje met een heel andere datum en een heel ander tijdstip dan afgesproken. Dus dan maar wéér contact opnemen met de klantenservice. Bleek weer een IT probleem te zijn. Afspraak telefonisch verzet. Pakketje wordt als het goed is morgen geleverd (10 dagen verder), maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Overigens bleek ook bij het laatste contact met de klantenservice dat van mijn klachten over de eerste leveringsafspraken niets meer bij hen bekend was. Zo serieus gaan ze dus om met leveringsproblemen en klachten. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een pakketje op de afgesproken dag en tijd bij iemand af te leveren???? Op de website van Belcompany staat dat ze flexibel zijn met bezorgen. Maar ze zijn vooral flexibel voor zichzelf en niet voor de klant.
3.5
0
1
Trendbox Panel
|
Leuke bel winkel Zeer kundig en net personeel veel keuze in telefoons en abonnementen.en zeer goede uitleg over de veschillen van telefoons
2 Reviews Plaats review
Saja999
|Vreselijke webshop, slechte service
Koop echt nooit iets via de website van BelCompany! Dat bespaart je veel frustratie en uurtjes aan de telefoon met de klantenservice! Ik had een toestel met abonnement gekocht via de website van BelCompany op 15 juli. Op 19 juli word ik gebeld voor een leveringsafspraak. So far so good. Voor de levering moest ik een ochtend thuis blijven, want het pakketje moet je persoonlijk aannemen. Prima. De hele ochtend gewacht, maar geen pakketje. Contact opgenomen met de klantenservice, het pakketje bleek nog gewoon in depot te liggen en zou die dag niet meer geleverd worden. Bleek een probleem te zijn met het leveringssysteem. De medewerkster zou overleggen met haar manager voor een oplossing en zou mij diezelfde middag nog terugbellen. Maar niets! De volgende dag zelf maar weer gebeld voor een nieuwe leveringsafspraak. Krijg ik weer een dag later een mail met de bevestiging voor de levering van het pakketje met een heel andere datum en een heel ander tijdstip dan afgesproken. Dus dan maar wéér contact opnemen met de klantenservice. Bleek weer een IT probleem te zijn. Afspraak telefonisch verzet. Pakketje wordt als het goed is morgen geleverd (10 dagen verder), maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Overigens bleek ook bij het laatste contact met de klantenservice dat van mijn klachten over de eerste leveringsafspraken niets meer bij hen bekend was. Zo serieus gaan ze dus om met leveringsproblemen en klachten. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een pakketje op de afgesproken dag en tijd bij iemand af te leveren???? Op de website van Belcompany staat dat ze flexibel zijn met bezorgen. Maar ze zijn vooral flexibel voor zichzelf en niet voor de klant.
Trendbox Panel
|Leuke bel winkel
Zeer kundig en net personeel veel keuze in telefoons en abonnementen.en zeer goede uitleg over de veschillen van telefoons