Klik hier om je antwoord te annuleren.
8 mei 2026
Zeer tevreden. Parkeren is lastig.
24 april 2026
Zijn toppers
17 april 2026
Het is lastig parkeren maar verder top
Een vertrouwd en transparant bedrijf, fijne en goede medewerkers, en top service.
Leuk bedrijf
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit autobedrijf?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen?
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
512 Reviews Plaats review
Tonny
|Zeer tevreden. Parkeren is lastig.
Frans
|Zijn toppers
John J
|Het is lastig parkeren maar verder top
Anny Raaijmakers van der Velden
|Een vertrouwd en transparant bedrijf, fijne en goede medewerkers, en top service.
Theo
|Leuk bedrijf