Vaklui, vriendelijk, superblij met onze rolluiken die binnen 3 weken waren geplaatst.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jainath
|
Waardeloos kwaliteit, waardeloos montage, en geen duidelijke communicatie voor montage/afronding. Deur van overkapping letterlijk klem/geblokkeerd en letterlijk eruit gevallen uit zijn profiel!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nico van Steijn
|
Wij hebben voor de tweede maal weer wat kozijnen en deuren laten plaatsen . Top service zeer ervaren vaklieden en alles mooi afgewerkt , Ook de prijs is zeer redelijk voor de kwaliteit wat word geleverd. Wij gaan gauw weer een afspraak maken voor het vervangen van onze andere deuren en beneden serre .Alkoel kan ik echt aanbevelen vakkundig goede afspraken en werken snel en zeer netjes .Zeer aan te bevelen .Top bedrijf .nogmaals bedankt Nico en Ione van Steijn uit Leiden .
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jolanda
|
service achteraf. Ook ik heb goede ervaringen met Arkoel wat betreft de verkoop van een product, over de service achteraf (bij problemen) ben ik echter heel wat minder tevreden.
Bij ons kwam een van de pluggen al 15 a 16 maanden na plaatsing uit de muur zetten. Arkoel kwam dit keurig oplossen dmv een chemisch anker, maar stuurde vervolgens wel een stevige rekening. Bij telefonisch contact hierover werd stug en onvriendelijk gereageerd; ik mocht al blij zijn dat er geen voorrijkosten en kilometervergoeding werd gerekend, men had van te voren geen raming van de kosten kunnen geven want je weet nooit hoe lang zo'n klusje duurt (???) en ik wilde toch zelf een deugdelijke verankering?! Ja, dat laatste klopt. Alleen was ik er wel vanuit gegaan dat dat bij de plaatsing van het scherm direct goed gedaan zou worden en niet dat al na minder dan anderhalf jaar de plug uit de muur komt zetten waardoor er nog een lekkere kostenpost er bovenop komt! Ik denk nog wel even drie keer na voor ik Arkoel nog eens bel.. Pluspunten: klantvriendelijkheid bij verkoop. Minpunten: service achteraf
klantvriendelijkheid bij klachten
verankering van de eerste plaatsing snel slecht (15 a 16 maanden).
4.0
C.G
|
Slecht omgaan met een klacht. Fa Arkoel is heel snel met reageren als je iets wil kopen , maar wij hebben 21 weken gewacht op een onderdeel wat vervangen moest worden en dan zijn ze beslist niet thuis!!!! Als wij niet belden hoorden wij niets van de fa Arkoel , nee deze firma weet niet wat service en klantvriendelijkheid betekent. Minpunten: Voor ons nooit meer fa Arkoel en zullen deze firma helmaal nooit aanbevelen bij vrienden , kennissen of familie!.
9 Reviews Plaats review
Johanson
|Vaklui, vriendelijk, superblij met onze rolluiken die binnen 3 weken waren geplaatst.
Jainath
|Waardeloos kwaliteit, waardeloos montage, en geen duidelijke communicatie voor montage/afronding. Deur van overkapping letterlijk klem/geblokkeerd en letterlijk eruit gevallen uit zijn profiel!
Nico van Steijn
|Wij hebben voor de tweede maal weer wat kozijnen en deuren laten plaatsen . Top service zeer ervaren vaklieden en alles mooi afgewerkt , Ook de prijs is zeer redelijk voor de kwaliteit wat word geleverd. Wij gaan gauw weer een afspraak maken voor het vervangen van onze andere deuren en beneden serre .Alkoel kan ik echt aanbevelen vakkundig goede afspraken en werken snel en zeer netjes .Zeer aan te bevelen .Top bedrijf .nogmaals bedankt Nico en Ione van Steijn uit Leiden .
Jolanda
|service achteraf. Ook ik heb goede ervaringen met Arkoel wat betreft de verkoop van een product, over de service achteraf (bij problemen) ben ik echter heel wat minder tevreden.
Bij ons kwam een van de pluggen al 15 a 16 maanden na plaatsing uit de muur zetten. Arkoel kwam dit keurig oplossen dmv een chemisch anker, maar stuurde vervolgens wel een stevige rekening. Bij telefonisch contact hierover werd stug en onvriendelijk gereageerd; ik mocht al blij zijn dat er geen voorrijkosten en kilometervergoeding werd gerekend, men had van te voren geen raming van de kosten kunnen geven want je weet nooit hoe lang zo'n klusje duurt (???) en ik wilde toch zelf een deugdelijke verankering?! Ja, dat laatste klopt. Alleen was ik er wel vanuit gegaan dat dat bij de plaatsing van het scherm direct goed gedaan zou worden en niet dat al na minder dan anderhalf jaar de plug uit de muur komt zetten waardoor er nog een lekkere kostenpost er bovenop komt! Ik denk nog wel even drie keer na voor ik Arkoel nog eens bel.. Pluspunten: klantvriendelijkheid bij verkoop. Minpunten: service achteraf
klantvriendelijkheid bij klachten
verankering van de eerste plaatsing snel slecht (15 a 16 maanden).
C.G
|Slecht omgaan met een klacht. Fa Arkoel is heel snel met reageren als je iets wil kopen , maar wij hebben 21 weken gewacht op een onderdeel wat vervangen moest worden en dan zijn ze beslist niet thuis!!!! Als wij niet belden hoorden wij niets van de fa Arkoel , nee deze firma weet niet wat service en klantvriendelijkheid betekent. Minpunten: Voor ons nooit meer fa Arkoel en zullen deze firma helmaal nooit aanbevelen bij vrienden , kennissen of familie!.