Bij telefonische bestelling klopt bij afhalen voor de 4e keer de bestelling niet. Er worden verkeerde snacks meegegeven die je niet besteld hebt of er worden snacks vergeten. Het gaat daar standaard verkeerd.
Toen ik daar na de vierde keer over opbelde werd ik door de eigenaar eerst zeer geïrriteerd en later zelfs agressief te woord gestaan:
Het was mijn eigen schuld, ik had mijn bestelnummer niet goed doorgegeven, ik had mn telefoon in de hand ..dus vast niet goed opgelet
enz..
Ik denk eerder dat ik m'n vinger op de zere plek legde, omdat ik hem al voor de zoveelste keer moest vertellen dat de bestelling niet klopte.
Hij drukte me tijdens het telefoongesprek weg en schreeuwde dat ik niet meer in de winkel mocht komen. Ik vind het onbegrijpelijk en een schande dat je als goede klant zo wordt behandeld. wij zijn een goede klant en de snacks zijn duur genoeg. Dan mag ik toch verwachten dat bij thuiskomt mn bestelling klopt. Niet dat ik dan weer helemaal terug moet om mn bestelling om te ruilen. Ik moest van de eigenaar de goede bestelling en ook de verkeerd meegegeven bestelling afrekenen. Ik vroeg of ie gek geworden was. Er is volens mij altijd baas boven baas , ik wil wel graag uitzoeken wie eind verantwoordelijk is voor Restoria. Ik zou graag met deze persoon in contact komen.
1 Review Plaats review
Dees
|Bij telefonische bestelling klopt bij afhalen voor de 4e keer de bestelling niet. Er worden verkeerde snacks meegegeven die je niet besteld hebt of er worden snacks vergeten. Het gaat daar standaard verkeerd.
Toen ik daar na de vierde keer over opbelde werd ik door de eigenaar eerst zeer geïrriteerd en later zelfs agressief te woord gestaan:
Het was mijn eigen schuld, ik had mijn bestelnummer niet goed doorgegeven, ik had mn telefoon in de hand ..dus vast niet goed opgelet
enz..
Ik denk eerder dat ik m'n vinger op de zere plek legde, omdat ik hem al voor de zoveelste keer moest vertellen dat de bestelling niet klopte.
Hij drukte me tijdens het telefoongesprek weg en schreeuwde dat ik niet meer in de winkel mocht komen. Ik vind het onbegrijpelijk en een schande dat je als goede klant zo wordt behandeld. wij zijn een goede klant en de snacks zijn duur genoeg. Dan mag ik toch verwachten dat bij thuiskomt mn bestelling klopt. Niet dat ik dan weer helemaal terug moet om mn bestelling om te ruilen. Ik moest van de eigenaar de goede bestelling en ook de verkeerd meegegeven bestelling afrekenen. Ik vroeg of ie gek geworden was. Er is volens mij altijd baas boven baas , ik wil wel graag uitzoeken wie eind verantwoordelijk is voor Restoria. Ik zou graag met deze persoon in contact komen.