Het is een slechte zaak dat als je iets uit de webwinkel van ANWB besteld dat je dan binnen 10 minuten een mail krijgt dat het artikel niet meer leverbaar is. Wat naar mijn mening dan niet kan is dat je tot 10 dagen moet wachten wil je het geld terug gestort krijgen. Als je dan belt krijg je als antwoord dat het niet anders kan in het systeem. Onzin... een systeem werkt zoals je het ingesteld hebt. Zeker bij zoiets zorg je toch als bedrijf dat het bedrag meteen geretourneerd wordt.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klaas Melein
|
Ik heb handschoenen gekocht metelctrische verwarming voor €85 maar deze voldoen niet bij koud weer en oosten wind krijg je nog koude handen en zij de batterijen naar 3 uur leeg ze zijn niet water en wind dicht terwijl dit alles wel zo staat beschreven in uw verslag daar klopt niets van ik zou het liefst weer retour brengen en mijn geld graag terug willen hebben is dit mogelijk ik heb ze in eind december 2016 gekocht.
Bijvoorbaat Dank voor u medewerking.
K.P.Melein
6.5
Prijs-kwaliteit
Assortiment
Service
sumaka51
|
Vandaag een hele slechte ervaring gehad in de ANWB winkel te Amersfoort. Op de website zie ik een hele leuke jas voor een acceptabel ledenbedrag echter koop ik liever in de winkel dan via de website omdat ik graag het artikel wil zien echter wat schetst mijn verbazing bij de kassa dat de maat L die ik wilde kopen omdat maat M te strak zit deze 20 EURO duurder was dan de andere maten. Blijkbaar is de L een gangbare maat en dan verhoog je de prijs voor de leden, niet-leden blijven dezelfde prijs betalen. Hoezo doen jullie graag wat voor de leden uiteraard heb ik de jas niet gekocht
4.7
Prijs-kwaliteit
Assortiment
Service
ANWBlid
|
2 keer een bestelling gedaan, 2 keer fout gegaan. de eerste keer geen schoenen geleverd gekregen en mijn geld terug gekregen naar 5-6 weken op moeten wachten. Klacht ingediend, gebeld en e-mails verstuurd niets. Sorry, jammer bla bla. Is de nieuwe standaard geworden. In de zaak geweest week daarna pas mijn geld terug.
Waardeloze service en website. Bestellen via China gaat sneller en beter. Gelukkig is dit niet het geval bij de Wegenwacht want dan zou de ANWB geen leden meer hebben. Want 5 weken wachten op een WW monteur is toch niet acceptabel. Maar bestellingen als Goud lid dan kan wel met veel problemen
2e keer schoenen besteld prijs verschil in webshop van 129 naar 60 euro bij afrekenen voor niet leden en voor leden 89,90 euro. ANWB haal de webshop uit de lucht en ga zorgen voor de betere zorg voor automobilist. Want die wordt jaar en dag gepakt en de ANWB doet er niets mee.
2.2
Prijs-kwaliteit
Assortiment
Service
Lois Sikora
|
Paar maanden geleden een jas in de aanbieding gekocht; Tech Jack Lady Delfi.
Ik heb nog nooit zo'n fijne, mooi gemaakte en perfect afgewerkte jas gehad! Zojuist nog ontdekt dat er reflecterende stroken op de mouwen zitten. Kan je lyrisch over een jas zijn? Dan ben ik dat!
134 Reviews Plaats review
Marina
|Het is een slechte zaak dat als je iets uit de webwinkel van ANWB besteld dat je dan binnen 10 minuten een mail krijgt dat het artikel niet meer leverbaar is. Wat naar mijn mening dan niet kan is dat je tot 10 dagen moet wachten wil je het geld terug gestort krijgen. Als je dan belt krijg je als antwoord dat het niet anders kan in het systeem. Onzin... een systeem werkt zoals je het ingesteld hebt. Zeker bij zoiets zorg je toch als bedrijf dat het bedrag meteen geretourneerd wordt.
Klaas Melein
|Ik heb handschoenen gekocht metelctrische verwarming voor €85 maar deze voldoen niet bij koud weer en oosten wind krijg je nog koude handen en zij de batterijen naar 3 uur leeg ze zijn niet water en wind dicht terwijl dit alles wel zo staat beschreven in uw verslag daar klopt niets van ik zou het liefst weer retour brengen en mijn geld graag terug willen hebben is dit mogelijk ik heb ze in eind december 2016 gekocht.
Bijvoorbaat Dank voor u medewerking.
K.P.Melein
sumaka51
|Vandaag een hele slechte ervaring gehad in de ANWB winkel te Amersfoort. Op de website zie ik een hele leuke jas voor een acceptabel ledenbedrag echter koop ik liever in de winkel dan via de website omdat ik graag het artikel wil zien echter wat schetst mijn verbazing bij de kassa dat de maat L die ik wilde kopen omdat maat M te strak zit deze 20 EURO duurder was dan de andere maten. Blijkbaar is de L een gangbare maat en dan verhoog je de prijs voor de leden, niet-leden blijven dezelfde prijs betalen. Hoezo doen jullie graag wat voor de leden uiteraard heb ik de jas niet gekocht
ANWBlid
|2 keer een bestelling gedaan, 2 keer fout gegaan. de eerste keer geen schoenen geleverd gekregen en mijn geld terug gekregen naar 5-6 weken op moeten wachten. Klacht ingediend, gebeld en e-mails verstuurd niets. Sorry, jammer bla bla. Is de nieuwe standaard geworden. In de zaak geweest week daarna pas mijn geld terug.
Waardeloze service en website. Bestellen via China gaat sneller en beter. Gelukkig is dit niet het geval bij de Wegenwacht want dan zou de ANWB geen leden meer hebben. Want 5 weken wachten op een WW monteur is toch niet acceptabel. Maar bestellingen als Goud lid dan kan wel met veel problemen
2e keer schoenen besteld prijs verschil in webshop van 129 naar 60 euro bij afrekenen voor niet leden en voor leden 89,90 euro. ANWB haal de webshop uit de lucht en ga zorgen voor de betere zorg voor automobilist. Want die wordt jaar en dag gepakt en de ANWB doet er niets mee.
Lois Sikora
|Paar maanden geleden een jas in de aanbieding gekocht; Tech Jack Lady Delfi.
Ik heb nog nooit zo'n fijne, mooi gemaakte en perfect afgewerkte jas gehad! Zojuist nog ontdekt dat er reflecterende stroken op de mouwen zitten. Kan je lyrisch over een jas zijn? Dan ben ik dat!