Logisch ingedeelde winkel, ruim assortiment, alles voor vakanties/reizen. Prijzen soms wel aan de hoge kant
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van ANWB
|
Mooi gesorteerd assortiment. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Met name Michelle is een perfect voorbeeld van hoe een klant moet worden benaderd. Chapeau!
Ton Reuser
Helaas zijn de wachttijden in de winkel behoorlijk opgelopen,minder personeel?
Ook mis ik de leestafel enorm,wanneer je je vakantie goed wilt voorbereiden en de nodige info. wilt bekijken is het noodzakelijk dat je erbij kunt zitten!!!Meestal kost dit tijd en wanneer je wat ouder bent is dit gehang in de winkel heel vervelend,of een blok gebruiken die bij de schoenen staan.Het gidsen/kaartenaanbod is m.i. ook verminderd.Het nieuwe concept is geen verbetering,de positieve reacties die u krijgt,waar bestaan die uit?Graag zie ik de leestafel terug,gaf deze klacht in Zwolle al aan,maar personeelslid vroeg of ik dit via de mail wilde doen,vandaar deze reactie.Hopelijk krijg ik van u antwoord,met vr. groet mevr.J.Hoekstra. e-mail
4.7
0
Klant van ANWB
|
je wordt er op een hele prettige en deskundige mannier geholpen
92 Reviews Plaats review
Klant van ANWB
|Logisch ingedeelde winkel, ruim assortiment, alles voor vakanties/reizen. Prijzen soms wel aan de hoge kant
Klant van ANWB
|Mooi gesorteerd assortiment. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Met name Michelle is een perfect voorbeeld van hoe een klant moet worden benaderd. Chapeau!
Ton Reuser
Klant van ANWB
|Uitermate prettig personeel. Overzichtelijke winkel.
Klant van ANWB
|Helaas zijn de wachttijden in de winkel behoorlijk opgelopen,minder personeel?
Ook mis ik de leestafel enorm,wanneer je je vakantie goed wilt voorbereiden en de nodige info. wilt bekijken is het noodzakelijk dat je erbij kunt zitten!!!Meestal kost dit tijd en wanneer je wat ouder bent is dit gehang in de winkel heel vervelend,of een blok gebruiken die bij de schoenen staan.Het gidsen/kaartenaanbod is m.i. ook verminderd.Het nieuwe concept is geen verbetering,de positieve reacties die u krijgt,waar bestaan die uit?Graag zie ik de leestafel terug,gaf deze klacht in Zwolle al aan,maar personeelslid vroeg of ik dit via de mail wilde doen,vandaar deze reactie.Hopelijk krijg ik van u antwoord,met vr. groet mevr.J.Hoekstra. e-mail
Klant van ANWB
|je wordt er op een hele prettige en deskundige mannier geholpen