Waarom gaat er geen tweede kassa open wanneer er 12 of meer klanten in de rij staan om te betalen?
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
opzic
|
goede service alleen vaak acties snel op
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Luza
|
sommige vrouwelijke personeelsleden hebben in Aldi Hoofdstraat Landgraaf , geen fastsoensnormen en waarden geleerd en het woordje respect komt niet voor in hun woordenboek
Voelen zich heel belangrijk schijnbaar, zegt meer over hun als over de klanten
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Aldi
|
Acties zijn vaak al heel snel uitverkocht
8.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Louise van Wamel
|
Vroeger kwam ik graag bij Aldi omdat veel artikelen er goedkoper waren dan in andere winkels maar de laatste 2 jaar vind ik het best prijzig geworden en de helft van wat ik wil kopen is vaak niet aanwezig.
21 Reviews Plaats review
Kemp
|Waarom gaat er geen tweede kassa open wanneer er 12 of meer klanten in de rij staan om te betalen?
opzic
|goede service alleen vaak acties snel op
Luza
|sommige vrouwelijke personeelsleden hebben in Aldi Hoofdstraat Landgraaf , geen fastsoensnormen en waarden geleerd en het woordje respect komt niet voor in hun woordenboek
Voelen zich heel belangrijk schijnbaar, zegt meer over hun als over de klanten
Klant van Aldi
|Acties zijn vaak al heel snel uitverkocht
Louise van Wamel
|Vroeger kwam ik graag bij Aldi omdat veel artikelen er goedkoper waren dan in andere winkels maar de laatste 2 jaar vind ik het best prijzig geworden en de helft van wat ik wil kopen is vaak niet aanwezig.