fijne winkel, jammer alleen dat tijdens de 1+1 gratis actie de ijsvriezer kapot was, dus geen ijs goedkoop in kunnen slaan tijdens de hitte.
7.7
0
Klant van Albert Heijn
|
Elke keer als ik bij onze Albert Heijn kom dan voel ik me op mijn gemak. Iedereen is aarig en zodra ik al een beetje zoekend aan het rondkijken ben komt er al iemand aan die vraagt of ik hulp nodig heb. Zo prettig!
8.3
0
Mark Buiterveld
|
Albert Heijn wordt steeds meer Aldi of Lidl... Albert Heijn verleent steeds minder service (producten moeten uit dozen worden gepakt die je eerst zelf open moet scheuren) en vakkenvullers, groente-aanvullers en personeel bij de deli en bakkerij hebben het véél te druk met inpakwerkzaamheden en komen aan het fatsoenlijk de klant te woord staan niet meer toe. Kassa medewerkers zijn net zoals de apparatuur waarmee ze werken een deel van de computer geworden en zien de klant niet meer staan. De kwaliteit van de producten mag dan vrij stabiel zijn de dienstverlening gaat met sprongen achteruit terwijl de prijzen worden verhoogd of de producten in gewicht gereduceerd zodat de prijs/dienstverlening voor de consument eveneens met sprongen achteruitgaat.
5.5
0
1
jeroen
|
Gewoon goed Deze winkel is recent compleet vernieuwd en een beetje groter geworden. Het ziet er netter uit dan daarvoor en de glasdeuren voor de koelingen vindt ik een goede vooruitgang.
Een tijd lang waren ze ook op zondag open, maar helaas mag dat van de gemeente nu niet meer...
7.0
0
1
Klant van Albert Heijn
|
Prijzen zijn wat hoger dan bij de concurrent. Wel mooie ruime winkels en goede aanbiedingen in de bonusfolders.
7 Reviews Plaats review
Klant van Albert Heijn
|fijne winkel, jammer alleen dat tijdens de 1+1 gratis actie de ijsvriezer kapot was, dus geen ijs goedkoop in kunnen slaan tijdens de hitte.
Klant van Albert Heijn
|Elke keer als ik bij onze Albert Heijn kom dan voel ik me op mijn gemak. Iedereen is aarig en zodra ik al een beetje zoekend aan het rondkijken ben komt er al iemand aan die vraagt of ik hulp nodig heb. Zo prettig!
Mark Buiterveld
|Albert Heijn wordt steeds meer Aldi of Lidl...
Albert Heijn verleent steeds minder service (producten moeten uit dozen worden gepakt die je eerst zelf open moet scheuren) en vakkenvullers, groente-aanvullers en personeel bij de deli en bakkerij hebben het véél te druk met inpakwerkzaamheden en komen aan het fatsoenlijk de klant te woord staan niet meer toe. Kassa medewerkers zijn net zoals de apparatuur waarmee ze werken een deel van de computer geworden en zien de klant niet meer staan. De kwaliteit van de producten mag dan vrij stabiel zijn de dienstverlening gaat met sprongen achteruit terwijl de prijzen worden verhoogd of de producten in gewicht gereduceerd zodat de prijs/dienstverlening voor de consument eveneens met sprongen achteruitgaat.
jeroen
|Gewoon goed
Deze winkel is recent compleet vernieuwd en een beetje groter geworden. Het ziet er netter uit dan daarvoor en de glasdeuren voor de koelingen vindt ik een goede vooruitgang.
Een tijd lang waren ze ook op zondag open, maar helaas mag dat van de gemeente nu niet meer...
Klant van Albert Heijn
|Prijzen zijn wat hoger dan bij de concurrent. Wel mooie ruime winkels en goede aanbiedingen in de bonusfolders.