Verwachtingen over kwaliteitsniveau assortiment en medewerkers wordt nooit beschaamd.
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Ivan
|
In de zomervakantie 2014 is de winkel flink onder handen genomen. Nu kan je ook zelf scannen. Dat kende ik al van een andere filialen. Als je eenmaal weet hoe dat gaat, levert dat veel voordelen op. Het afrekenen gaat sneller, zelfs als je wordt uitgekozen voor controle. Daarnaast kan je zien hoeveel je intussen hebt uitgegeven. Handig als je een strak budget hebt. Verder vind ik het handig dat je zowel door geluidssignalen als via het schermpje geïnformeerd wordt als er bonusaanbiedingen zijn. Ik vergat nog wel eens bij bijvoorbeeld 2 voor 1, een tweede artikel mee te nemen. Voor houdbare producten loop je dan toch een voordeeltje mis. Waarom AH terwijl er aantoonbare goedkopere zaken zijn? Dat is omdat ik de kwaliteit voorspelbaar vind. Vooral bij versproducten, is dat knap. In elke winkel en op elk moment weet je wat je krijgt.
8.3
0
Trendbox Panel
|
ruim onvoldoende de prijzen zijn te hoog, de voorraden slecht aangevuld, aantal artikelen loopt steeds terug, steeds minder keus, terwijl de prijzen erg stijgen en het personeel steeds jonger en onattenter.
4.5
0
1
Klant van Albert Heijn
|
Een echte grootgrutter, heeft de status van kruidenier nooit overstegen.
7.5
0
Klant van Albert Heijn
|
Prima winkel alleen de voorraad wordt niet op tijd aangevuld
9 Reviews Plaats review
Klant van Albert Heijn
|Verwachtingen over kwaliteitsniveau assortiment en medewerkers wordt nooit beschaamd.
Ivan
|In de zomervakantie 2014 is de winkel flink onder handen genomen. Nu kan je ook zelf scannen. Dat kende ik al van een andere filialen. Als je eenmaal weet hoe dat gaat, levert dat veel voordelen op. Het afrekenen gaat sneller, zelfs als je wordt uitgekozen voor controle. Daarnaast kan je zien hoeveel je intussen hebt uitgegeven. Handig als je een strak budget hebt. Verder vind ik het handig dat je zowel door geluidssignalen als via het schermpje geïnformeerd wordt als er bonusaanbiedingen zijn. Ik vergat nog wel eens bij bijvoorbeeld 2 voor 1, een tweede artikel mee te nemen. Voor houdbare producten loop je dan toch een voordeeltje mis. Waarom AH terwijl er aantoonbare goedkopere zaken zijn? Dat is omdat ik de kwaliteit voorspelbaar vind. Vooral bij versproducten, is dat knap. In elke winkel en op elk moment weet je wat je krijgt.
Trendbox Panel
|ruim onvoldoende
de prijzen zijn te hoog, de voorraden slecht aangevuld, aantal artikelen loopt steeds terug, steeds minder keus, terwijl de prijzen erg stijgen en het personeel steeds jonger en onattenter.
Klant van Albert Heijn
|Een echte grootgrutter, heeft de status van kruidenier nooit overstegen.
Klant van Albert Heijn
|Prima winkel alleen de voorraad wordt niet op tijd aangevuld