Eén van de slechtste filialen en dat merk je vooral bij de zelfscan en de servicebalie.
Vaak genoeg meegemaakt dat ze met z’n drieën of vijven staan te kletsen terwijl de mandjes bij de ingang op waren en de vloer vies is met zwerfbonnetjes.
Ook geen ‘hallo’ of een ‘tot ziens’ bij vertrek want ze zijn te druk met hunzelf bezig.
Ze kunnen een voorbeeld nemen van het AH filiaal in Hoogland in de buurt waar de werknemers wel attent zijn en hun zaken wel op orde hebben.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Albert Heijn
|
Over het algemeen is het ok, maar het personeel en met name de oude garde is soms minder vrolijk.
7.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Albert Heijn
|
Ze maken het verschil in het aanbieden van een assortiment dat aansluit bij de wijk. In deze wknkel verkopen ze bijvoorbeeld zakken van 10 kilo met rijst
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Albert Heijn
|
Dichtbij, ruime openingstijden, adequaat regelen van foutjes, als bijv. vakkenvulleriets niet weet, wordt er toch verder navraag voor je gedaan
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Albert Heijn
|
vaak duurder dan andere zaken, altijd je bonus kaart laten zien anders geen korting
13 Reviews Plaats review
Remco
|Eén van de slechtste filialen en dat merk je vooral bij de zelfscan en de servicebalie.
Vaak genoeg meegemaakt dat ze met z’n drieën of vijven staan te kletsen terwijl de mandjes bij de ingang op waren en de vloer vies is met zwerfbonnetjes.
Ook geen ‘hallo’ of een ‘tot ziens’ bij vertrek want ze zijn te druk met hunzelf bezig.
Ze kunnen een voorbeeld nemen van het AH filiaal in Hoogland in de buurt waar de werknemers wel attent zijn en hun zaken wel op orde hebben.
Klant van Albert Heijn
|Over het algemeen is het ok, maar het personeel en met name de oude garde is soms minder vrolijk.
Klant van Albert Heijn
|Ze maken het verschil in het aanbieden van een assortiment dat aansluit bij de wijk. In deze wknkel verkopen ze bijvoorbeeld zakken van 10 kilo met rijst
Klant van Albert Heijn
|Dichtbij, ruime openingstijden, adequaat regelen van foutjes, als bijv. vakkenvulleriets niet weet, wordt er toch verder navraag voor je gedaan
Klant van Albert Heijn
|vaak duurder dan andere zaken, altijd je bonus kaart laten zien anders geen korting